دسته‌بندی نشده

آشنایی با فواید مصرف مکمل ضد آلرژی آلرهلپ

معرفی مزایای ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

آلرهلپ (Alerhelp) موجب تنظیم فعالیت سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به آلرژی می شود. که این امر باعث کاهش علائم آلرژی های پوستی و تنفسی ناشی از گرده ها، گرد و غبار آلرژن های شیمیایی و غذایی می گردد.

آلرژی یا حساسیت، واکنش بیش از حد سیستم ایمنی بدن نسبت به عوامل گوناگون است که عوامل ژنتیک و محیط نقش مهمی در بروز آن دارند. آلرهلپ مکملی فوق العاده و طبیعی با فرمولی مبتکرانه و متشکل از چندین عصاره گیاهی می باشد که به رفع علایم آلرژی کمک شایانی می کند.

موارد مصرف ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

  • کاهش علائم حساسیت های پوستی و تنفسی ناشی از گل ، گرد و غبار و مواد شیمیایی و غذایی
  • حاوی مواد گیاهی و طبیعی برای بهبود واکنش های آلرژیک

ویژگی های ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

  • اثرات آنتی آلرژیک تنفسی و پوستی
  • اثرات ضد التهابی
  • اثرات آنتی اکسیدانی
  • حاوی مواد گیاهی و طبیعی برای بهبود واکنش های آلرژیک

نحوه استفاده ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

هر روز صبح، قبل از صبحانه محتویات یک ویال را میل کنید.

ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

شرح مزایای ترکیبات ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

حساسیت یا همان آلرژی معمولا واکنش افراطی سیستم ایمنی بدن نسبت به عوامل گوناگون می باشد و کسانی که دچار حساسیت هستند، دارای دستگاه ایمنی فوق هوشیار هستند که نسبت به مواد ظاهرا بی ضرری که در محل زندگیشان وجود دارد، واکنشی بیش از حد افراطی نشان می دهند.

آلرژی در انسان ها به شکل های مختلفی خود را نشان می‌دهد، از حساسیت دارویی و غذایی تا حساسیت به عوامل محیطی، میتوان آلرژی را یکی از گسترده ترین انواع بیماری در کره زمین نام برد. هرکدام از این شکل های حساسیت علائم ، پیشگیری و درمان مختص به خود را دارد که دانستن آنها می تواند مفید باشد و ما را از بسیاری از عوارض این بیماری در امان نگه دارد.

برای مثال گرده موجود در گیاهان، می تواند سیستم ایمنی شخصی که دچار آلرژی است را طوری تحریک کند که انگارآن فرد با یک خطر جدی روبرو شده. حساسیت یکی از شایع ترین مشکلات است و تقریبا از هر ده نفر، دو نفر به طریقی مبتلای آن هستند.

نشانه های آلرژی به سه دسته تقسیم بندی میشوند که به ترتیب خفیف، متوسط و حاد نام دارند. واکنش خفیف به این معنی است که یک ناحیه از بدن را تحت تأثیر قرار می دهد، مانند التهاب، خارش و آبریزش از چشم. معمولا نشانه های واکنش متوسط در سایر بخش های مختلف بدن منتشر می شوند و خارش چشم ممکن است به خارش گلو و تنگی نفس هم منجر شود.

عکس العمل حاد ممکن است ازخارش چشم شروع شود و در عرض چند دقیقه در تمام بدن پخش بشود و علایم کاملا جدی مانند درد معده، گرفتگی عضلات، تهوع و اسهال را به دنبال خواهد داشت و ممکن است التهاب مجاری تنفسی و گوارشی به حدی بالا برود که تنفس و حتی بلع بسیار برای فرد مبتلا مشکل شود. موارد دیگر از جمله آشفتگی ذهنی و سرگیجه نیز از علایم حساسیت هستند زیرا مشکل آنافیلاکسی باعث کاهش شدید فشار خون نیز می شود.

هنگامی که سیستم ایمنی یک فرد به صورت افراطی در معرض یک ماده حساسیت زا قرار می گیرد، چند اتفاق برای بدن فرد می افتد، بدن برای مبارزه با ماده ای که این حالت را ایجاد کرده، شروع به تولید نوع خاصی پادتن می کند که IgE نام دارد.

اگر ماده حساسیت زا درون هوا موجود باشد، واکنش آلرژیک فرد در چشم ها، بینی و ریه رخ می دهد و اگر این ماده توسط فرد خورده شود واکنش آلرژیک در دهان، معده و سایر بخش های دستگاه گوارش فرد بروز می کند. گاهی حساسیت در فرد مبتلا به درجه ای میرسد که علایم بسیار حادی مانند کھیر، کاهش فشار خون، شوک یا بیهوشی نیز به وجود می آید. ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز برای پیشگیری از علائم فوق می تواند به فرد کمک کند.

گیاه CAPER: موجود در ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز غنی از فلاونوئیدها با اثرات آنتی آلرژیک و تنظیم کننده فعالیت سیستم ایمنی می باشد. مهمترین فلاونوئید این گیاه کوئرستین بوده که در این گیاه بالاترین درصد را نسبت به گیاهان مشابه دارد.

گیاه HELICHRYSUM ITALICUM:که بومی نواحی مدیترانه می باشد و دارای خاصیت ضد التهاب و ضد آلرژی است در فرمولاسیون ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز وجود دارد تا باعث کاهش آلرژی شود.

توصیه و هشدار برای ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت وجود سنگ های صفراوی و یا انسداد در این مجاری استفاده نشود
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.

شرایط نگهداری ویال خوراکی آلرهلپ مارنیز

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با داروی ضد حساسیت لووسیتریزین

موارد مصرف و عوارض قرص زادیتن (Zaditen)

آمپول ضد حساسیت راه حل درمان انواع آلرژی!

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا