دسته‌بندی نشده

آشنایی با روش استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن اپراتور ها

روش استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن اپراتور ها

اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ارائه کرده اند . تا بتوانند از طریق ان اپلیکیشن ها به کلیه خدمات این اپراتور ها دسترسی پیدا کنند . هم چنین با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانند استعلام خطوط به نام خود را بگیرند .

استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن ایرانسل من

اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه کرده است . کلیه افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . هم چنین افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من از سیم کارت های ایرانسل به نام خود اطلاع پیدا کنند .

استعلام شماره موبایل با کد ملی با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

برای استعلام سیم کارت های به نام ایرانسل باد در ابتدا وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید . سپس می توانید از منو های موجود در راست در صفحه وارد پرونده و اطلاعات را مشاهده می کنید . سپس سیم کارت ایرانسل به نام خود را انتخاب در این صورت رمزی از طریق پیامک برای خط تلفن یا ایمیل فرستاده می شود و شما در این صورت شماره های به نام شما نمایش داده می شود .

استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن همراه من

اپراتور همراه اول ، نیز برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است . کلیه افرادی که سیم کارت همراه اول دارند می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

اپلیکیشن همراه من

هم چنین افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من استعلام خطوط به نام خود اطلاع پیدا کنند . در ابتدا وارد اپلیکیشن همراه من شوید . سپس از منو سمت چپ در صفحه شماره همراه به نام خود را نمایش می دهد .

بنابراین اگر از مشترکین اپراتور همراه اول هستید، به سایت همراه اول مراجعه کنید و اپلیکیشن همراه من، نسخه مناسب با تلفن همراه خود (اندروید یا IOS) را دانلود و نصب کنید. در همراه من، علاوه بر ارائه خدمات مختلف، می‌توانید از قسمت سیم‌کارت‌های من، تعداد خطوط ثبت شده را هم ببیند.

استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن رایتل من

اپراتور ایتل نیز به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور نیز برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه داده است که تمام افرادی که سیم کارت رایتل دارند بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا