دسته‌بندی نشده

آشنایی با تعرفه ها و جزییات سیم کارت گردشگری ایرانسل

تعرفه ها و جزییات سیم کارت گردشگری ایرانسل

ایرانسل، برای سیم کارت گردشگر نوع اول، که 30 هزار تومان قیمت دارد، یک ماه اعتبار در نظر گرفته است و همچنین این سیم کارت ها 4 هزار تومان نیز شارژ اولیه دارند. 1.5 گیگابایت اینترنت نیز در این سیم کارت ها گنجانده شده است.

سیم کارت های گردشگر نوع دوم ایرانسل از نظر قیمتی به صرفه تر از سیم کارت گردشگر نوع اول هستند. در این سیم کارت ها که 43 هزار تومان قیمت دارند، 14 هزار تومان شارژ اولیه در نظر گرفته شده و همچنین 3 گیگابایت اینترنت دارد. به همین خاطر از نظر قیمت بسیار به صرفه تر از نوع اولی هاست.

اما سیم کارت گردشگر نوع سوم ایرانسل 58 هزار تومان قیمت دارد. شارژ اولیه آن نیز 22 هزار تومان است و 5 گیگا بایت اینترنت را نیز در خود گنجانده است.

با بررسی سه نوع سیم کارت گردشگری که توسط اپراتور دوم یعنی ایرانسل به گردشگران قابل ارائه است، می توان به این نتیجه رسید که سیم کارت های نوع سوم در صورتی که مصرف اینترنت فرد نسبتا بالا باشد، طی مدت زمان اقامتش در ایران می تواند گزینه بهتری نسبت به سیم کارت های گردشگر نوع اول و نوع دوم باشد نیاز های بیشتری را از مشترکین رفع کند.

نکته ای که ایرانسل در مورد سیم کارت های گردشگر لحاظ کرده این است که به محض اینکه آن را در گوشی تلفن همراه قرار دهید قابل استفاده خواهد بود و دیگر مدت زمان زیادی را نباید منتظر بماند تا فعال شود.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا