دسته‌بندی نشده

آرام جعفری و همسرش در یک عکس عاشقانه !

آرام جعفری و همسرش

آرام جعفری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ازدواج کرد. آرام جعفری متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. آرام جعفری در صفحه اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که باعث گمانه زنی هایی درباره ازدواجش شد.

آرام جعفری و همسرش

آرام جعفری درباره شوهرش

«به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم. اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است. به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد.»

شوهر آرام جعفری

همسر آرام جعفری کیست ؟

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد که مهندس مکانیک است و یک برادر کوچکتر به نام آرمان دارد ، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد.

آرام جعفری در سال 1394 ازدواج کرده و در آذر 1399 اعلام کرد که از همسر خود جدا شده است. عکس زیر همسر اول آرام جعفری میباشد .

آرام جعفری و همسرش در یک عکس عاشقانه !

عکس شوهر آرام جعفری

آرام جعفری عکس زیر را در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

حدس بزنید این آقا کیست! . و مدتی بعد آرام جعفری این پست را از صفحه اش پاک کرد.

شوهر آرام جعفری

آرام جعفری در بیست و دومین روز از بهمن ماه سال 1359 در تهران متولد شد، او یکی از بازیگران خوب و بدون حاشیه سینما و تلویزیون میباشد. آرام جعفری مدرک لیسانس خود را در رشته گرافیک دریافت کرده و همچنین او فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشکده سوره است.

آرام جعفری فرزند دوم یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام آرمین دارد، گرچه او متولد تهران است ولی اصالتا تبریزی میباشد. آرام و برادرش هر دو ازدواج کرده و متاهل هستند. پدر ایشان مدیر کل اداره اقتصاد بودند و در سال 1376 فوت کردند.

آرام جعفری در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد و بعد از مدتی این عکس را پاک کرد دلیل این کار هنوز مشخص نیست . مجله دلگرم نیز خبر ازدواج آرام جعفری را تایید و یا تکذیب نمیکند . در صورت کسب اطلاعات بیشتر از همسر آرام جعفری این مقاله بروز خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا