دسته‌بندی نشده

آبشار سیاسرت رامسر و هر آنچه که قبل از رفتن باید بدانید

آبشار سیاسرت کجاست؟

ایران کشوری سراسر زیبایی و شگفتی است. کشوری که به دلیل برخورداری از جاذبه های بکر و منحصر به فرد خود مورد توجه می باشد. اگر می خواهید، شگفتی های بیشتری از این استان را تجربه کنید، بهتر است سری به منطقه رامسر بزنید. شهری که جاذبه های متعدد و زیبایی همچون آبشار سیاسرت دارد.
رامسر منطقه ای خوش و آب و هوا بکر است. اگر می خواهید، سفری متفاوت و خاطره انگیز به این منطقه داشته باشید، باید تا ادامه این بخش ما را همراهی کنید.

آبشار سیاسرت

مسیر دستیابی به آبشار:

برای رسیدن به این آبشار زیبا و دیدنی باید به منطقه ای ییلاقی و بکر با نام جنت رودبار بروید. فاصله این آبشار تا رامسر ۳۵ کیلومتر بوده و در منطقه جنوبی شهر رامسر قرار دارد. این نواحی تشکیل شده از پدیده های طبیعی گوناگونی هستند که شما از جذابیت های بی حد آن دیدن می کنید
این آبشار سراسر زیبایی بوده و همانطور که اشاره شد، دارای انواعی از پدیده های طبیعی بکر و زیبا می باشد.
برای رسیدن به این آبشار باید از مسیر رودخانه چالک عبور کنید. این رودخانه نیز در نزدیکی روستایی با نام جنت رودبار واقع شده است که به تنهایی زیبایی های بی شماری دارد.

عکس از آبشار سیاسرت

ویژگی های آبشار:

این آبشار دیدنی و زیبا دارای موقعیت بسیار مناسبی است. این آبشار امروزه از مکان های دیدنی مازندران به شمار می آید و گردشگران زیادی از نقاط مختلف ایران به سوی خود جذب می کند. از نواحی اطراف نیز مسیرهای دسترسی مناسبی به این آبشار وجود دارد. قرارگیری این آبشار در نزدیکی جاده نیز موجب اهمیت آن شده است.

شما علاقمندان در کنار بازدید از این آبشار مرتفع می تواند از شگفتی های طبیعی دیگری نیز بازدید کنید. روستای جنت رودبار روستایی که در این منطقه قرار دارد، دارای شگفتی های طبیعی زیادی بوده و پدیده های طبیعی بکری را به خود اختصاص داده است.
این روستا از شناخته شده ترین جاذبه های رامسر می باشد. در طی مسیر رسیدن به این آبشار شما می توانید از شگفتی های طبیعی دیگری نیز بازدید کنید. طبیعت سرسبز، آب و هوایی معتدل و مناسب و آب های فراوان در این نواحی موجب شده تا به یکی از مناطق آرامش بخش برای گردشگران تبدیل شود.

آبشار سیاسرت رامسر کجاست

زمان مناسب برای سفر:

اگر قصد آب تنی کردن در آب های وسیع این منطقه و آبشار سیاسرت را دارید، حتما فصل تابستان و بهار را برای این کار انتخاب کنید. این فصل هم دامنه های سرسبزتری دارد و هم اینکه جاذبه های متعدد دیگری در انتظار شما هستند. این آبشار امروزه از مکان های دیدنی رامسر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا