دسته‌بندی نشده

مزایای درمانی فوق العاده قرص لاغری اسلیم مکس

موارد مصرف و عوارض جانبی قرص اسلیم مکس

اسلیم مکس به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربیها می تواند در کاهش وزن مؤثر باشد. خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی می باشد.

اسلیم مکس به دلیل دارا بودن مواد تشکیل دهنده‌ای همچون زیره سبز، تخم کرفس، کاسنی و عصاره رازیانه سبب افزایش سوخت و ساز در بدن شده و در نتیجه فرد مصرف کننده با کاهش حجم توده چربی مواجه می‌شود. کپسول اسلیم مکس با خاصیت ترموژنیکی که دارد، منجر به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی می‌شود و در عین حال با کاهش متابولیسم کربوهیدرات‌ها، کاهش جذب روده‌ای گلوکز رو خواهیم داشت که در نهایت منجر به کاهش وزن افراد می‌شود.

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند درکوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند .

اضطراب و نگرانی افراد چاق، آنها را وا میدارد که به استفاده از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند که در پی آن تبعات و پیامدهای خطرناکی را برایشان رقم می زند . چاقی همچنین بر عملکرد روده بزرگ تاثیر می گذارد .

۵۰ درصد جمعیت ایران دارای اضافه وزن یا چاقی هستند که ۴۳ درصد آنان را مردان و ۵۷ درصد را زنان تشکیل می دهند. ۲۰ درصد افزایش در وزن بدن، می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی چون پرفشاری خون، اختلالات قلبی – عروقی، اختلال در چربی خون، دیابت غیر وابسته به انسولین و بیماری های مفاصل را افزایش دهد.

ویژگیهای قرص اسلیم مکس

  • کاهش وزن
  • کاهش توده چربی بدن
  • افزایش سوخت وساز بدن
  • کاهش چربی های اضافی
  • خاصیت آنتی اکسیدانی
  • ضد سرطان
  • جلوگیری از فشار خون بالا
  • کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون
  • استحکام دندان ها
  • ضد سرطان

قرص

روش مصرف قرص اسلیم مکس

به منظور مصرف این کپسول باید در نظر داشته باشید که با معده خالی هرگز اسلیم مکس رو مصرف نکنید و روش صحیح به گونه ایست که دو عدد کپسول اسلیم مکس دو ساعت بعد از صبحانه و سه عدد کپسول ۳ ساعت بعد از نهار مصرف شود.

آثار فارماکولوژیک قرص اسلیم مکس

اسلیم مکس به دلیل خاصیت ترموژنیک و افزایش دهنده متابولیسم چربیها می تواند در کاهش وزن مؤثر باشد. خاصیت ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی می باشد. ترکیبات مؤثره موجود در اسلیم مکس از جمله اپی گالو کاتشین گالات (EGCG)، از بین برنده فوق العاده چربی های اضافی بدن شده و مانع از تجمع آنها در بافت ها می شود، بدین ترتیب که با مهار فعالیت آنزیم COMT باعث بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلولها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آنها در بدن می شود.

فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری بر روی آنزیم های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز می باشد. در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می کند و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید.

همچنین داروی اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات ها و درنتیجه کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید. اسلیم مکس از طریق مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می شود نشاسته با سرعت آهسته ای شکسته شود در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا می رود، همچنین این دارو قادر است با کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی از تجمع آنها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می شود. از دیگر اثرات مفید این دارو که در پی مصرف آن علاوه بر لاغر کنندگی بروز می کند خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی)، آرامبخشی، جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) و استحکام دندانها می شود.

افرادی که دارای اضافه وزن هستند معمولا به هر روشی برای رسیدن به تناسب اندام و وزن بدنی مطلبوشان پناه می برند. اگرچه بهترین راهکار برای کاهش وزن و لاغری داشتن یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش است اما گاه افراد دوست دارند خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود برسند و بنابراین وسوسه می شوند که به سراغ داروهای لاغری در این زمینه بروند . داروهای لاغری بر پایه گیاهان معمولا بدون ضرر هستند اما برخی از این داروها با ترکیباتی که دارند می توانند مواردی به نام عوارض قرص لاغری را برای شخص مصرف کننده به دنبال داشته باشند.

فرمولاسیون اسلیم مکس برای لاغری از ترکیب چهار گیاه دارویی تشکیل شده است. این گیاهان عبارت‌اند از: تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی که خواص آنها در ادامه مقاله شرح داده شده است:

تخم کرفس

تخم کرفس موجود در اسلیم مکس با اثر ادرار آوری خود مایعات محبوس شده در بدن که باعث ورم و افزایش وزن می‌شوند را از بدن خارج می‌کند. چرا که بسیاری از اوقات، چاقی شما چاقی کاذب و در اثر احتباس مایعات در بدن است.

در این حالت، صورت و دست‌ها و پاها حالت پف کرده و متورم پیدا می‌کنند و از مهم‌ترین علائم آن نیز افتادن رد حلقه انگشتری و یا کش جوراب بر روی انگشت یا پا است. همچنین تنگی غیرطبیعی کفش شما بخصوص در قسمت روی پا، از علائم احتباس مایعات است. تخم کرفس این مشکل را رفع کرده و منجر به کاهش فوری مقداری از وزن شما می‌شود.

رازیانه

وجود رازیانه در اسلیم مکس باعث کاهش اشتها می‌شود. رازیانه ضمن آنکه اثر کاهنده اشتها دارد، سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می‌دهد و همچنین منجر به درمان نفخ معده می‌شود.

زیره سبز

زیره سبز موجود در اسلیم مکس از دو طریق منجر به کاهش وزن شما می‌شود. این گیاه ارزشمند از یک سو باعث افزایش فعالیت غده تیروئید و تسریع در سوخت و ساز چربی‌ها و شکستن آنها می‌شود و از سوی دیگر منجر به کاهش اشتها می‌شود.

کاسنی

وجود کاسنی با طبع خنک در اسلیم مکس برای لاغری باعث می‌شود که اولا به دلیل وجود زیره سبز و رازیانه، دچار گرمی بیش از حد طبع و عوارض آن نشوید و ثانیا خود کاسنی نیز باعث سرکوب اشتها می‌شود.

در مجموع ترکیب این چهار گیاه دارویی با رعایت اصول طب سنتی، اسلیم مکس را به یکی از بهترین داروهای گیاهی ایرانی در زمینه لاغری تبدیل کرده است. بنابراین جای نگرانی نیست و عوارض قرص لاغری اسلیم مکس ناچیز است.

 قرص لاغری اسلیم مکس

مکانیسم اثر قرص لاغری اسلیم مکس

اسلیم مکس از طریق مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) باعث می‌شود نشاسته با سرعت آهسته‌ای شکسته شود در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا می‌رود، همچنین این دارو قادر است با کاهش جذب روده‌ای گلوکز و چربی از تجمع آنها در بدن جلوگیری کرده و باعث کاهش وزن افراد چاق می‌شود.

فلانوئیدهای موجود در این محصول دارای اثر مهاری بر روی آنزیم‌های لیپوژناز از جمله استیل کواکر بوکسیلاز و فتی اسید سنتاز است. در نتیجه از سنتز اسیدهای چرب در بدن جلوگیری می‌کند و چربی‌های خون را کاهش می‌دهد و ضمنا از جذب چربی در روده پیشگیری می‌نماید. همچنین داروی اسلیم مکس قادر است با کاهش متابولیسم کربو هیدرات‌ها و در نتیجه کاهش جذب روده‌ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک نماید.

از دیگر اثرات مفید این دارو که در پی مصرف آن علاوه بر لاغر کنندگی بروز می‌کند خاصیت آنتی‌اکسیدانی (ضد سرطانی)، آرام‌بخشی، جلوگیری از فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و عروقی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) و استحکام دندان‌ها می‌شود.

توصیه و هشدار قرص اسلیم مکس

  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف قرص اسلیم مکس با پزشک خود مشورت کنند.
  • مقدار توصیه شده قرص اسلیم مکس را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • قرص اسلیم مکس مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.
  • حساسیت نسبت به داروهای گیاهی
  • مصرف کنندگان داروهای کاهنده فشار خون با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند.

به طور کلی به یاد داشته باشید که اگر انواع قرص‌های لاغری بدون صلاحدید پزشک تجویز گردد، ممکن است مشکلاتی نظیر تنگی نفس، ریزش مو، احساس بی‌قراری، سردرد، ضعف جسمانی، اسهال و مشکلات کبدی رو به همراه داشته باشد.

شرایط نگهداری قرص اسلیم مکس

  • دور از نور مستقیم و در جای خشک و خنک نگهداری شود.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

خرید آنلاین قرص لاغری اسلیم مکس

separator line

بیشتر بخوانید:

معرفی قرص لاغری برنینگ فت گلدن لایف

فواید مصرف قرص لاغری هزال برای کاهش وزن

فواید مصرف قرص لاغری لورکاسرین

موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا