دسته‌بندی نشده

مزایای درمانی فوق العاده قرص اکتیو جوینت برای مفاصل

موارد مصرف کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو

کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو با دارا بودن ترکیبات طبیعی ، نه تنها به کاهش سریع دردهای مفصلی حاد و مزمن کمک بسزایی می نماید ، بلکه با مصرف آن برای سلامت دراز مدت مفاصل بسیار مفید می باشد . این محصول به دلیل خواص ضد التهابی بسیار قوی ، باعث کاهش تخریب غضروف ، حفظ و نگهداری استخوان ها و ترمیم بافت همبند می شود.

ترکیبات بکار رفته در قرص اکتیو جوینت

اجزای فرآورده : هر کپسول حاوی گلوکز آمین سولفات ، کندراتین سولفات ، MSM ، پلی فنل حاصل از مخلوط گیاهی شامل ( انگور ، انار ، توت فرنگی ، کرانبری ، قره قاط ، تمشک ، زغال اخته ) کلاژن ، بور ، منگنز ، کندر ، زردچوبه ، اسید هیالورونیک می باشد که براساس گلوکز آمین سولفات به میزان 756/9 میلی گرم استاندارد شده است.

ویژگی های اصلی کپسول اکتیو جوینت

  • کمک به تسکین دردهای مفصلی ناشی از آرتروز
  • کاهش دهنده‌ی التهاب و کمک به درمان آرتروز
  • حاوی ترکیب پلی فنل ضد التهاب از 7 گیاه با خاصیت ضد التهاب و ضد درد
  • 100 درصد طبیعی

روش مصرف کپسول اکتیو جوینت

روزی سه مرتبه و هربار دو کپسول همراه با غذا است. در صورت فراموش کردن از مصرف آن هنگام خواب خودداری شود و برای مشاهده‌ی اثر بخش بودن آن، مصرف این کپسول را تا 4 هفته ادامه دهید.

قرص

معرفی مزایای مصرف کپسول اکتیو جوینت

کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو، دارای ترکیبات مفید و عصاره‌های گیاهی موثر برای تسکین دردهای مفصلی و التهابی ناشی از آرتروز است. آرتروز یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مربوط به مفاصل بدن است. نام دیگر این بیماری استئوآرتریت است. با اینکه آرتروز می‌تواند تمامی مفاصل بدن را درگیر کند و برای آنها درد و ناراحتی ایجاد کند، اما مفاصل زانو، ران و ستون فقرات بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

دلایل اصلی ابتلای افراد به این بیماری هنوز به طور دقیق مشخص نشده است ولی آن چیزی که تقریبا بین همه‌ی مبتلایان این بیماری مشترک است، این است که معمولا افراد بالای 40 سال و زنان بیشتر مبتلا به این بیماری می‌شوند. یکی از راه‌های درمان و کمک به تسکین دردهای مفصلی ناشی از ابتلا به این بیماری، مصرف داروهایی چون کپسول اکتیو جوینت است. مزیت این دارو نسبت به داروهای دیگر این است که کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو، یک کپسول کاملا گیاهی است. بنابراین چون در ساخت آن از هیچگونه مواد شیمیایی‌ استفاده نشده، عوارض جانبی‌ برای فرد مصرف کننده ندارد.

کمک به تسکین دردهای مفصلی ، کاهش دادن التهاب و کمک به درمان آرتروز، صد درصد طبیعی و گیاهی بودن از خواص کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو است. کپسول پارسیس رایا دارو تسکین دهنده درد آرتروز و کمک کننده به درمان این بیماری است. این کپسول صد درصد طبیعی و گیاهی محصولی از شرکت پارسیس رایا دارو است. شرکتی ایرانی که همواره با تولید محصولات گیاهی دارویی و درمانی رضایت مصرف کنندگان و خریداران را جلب کرده است. کپسول اکتیو جوینت پارسیس با ترکیبات و عصاره‌های گیاهی‌ که دارد علاوه بر کاهش و تسکین دردهای مفصلی ناشی از بیماری آرتروز، در درمان آن هم نقش مهم و تاثیر گذاری دارد.

ترکیبات کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو

کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو دارای ترکیبات و عصاره‌های گیاهی مهم و مفید برای تسکین دردهای مفصلی ناشی از بیماری آرتروز و درمان آن است. این ترکیبات و عصاره‌های گیاهی مفید عبارتند از:

گلوکوزامین سولفات:

از مهمترین ترکیبات و مواد سازنده‌ی کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو، گلوکوزامین سولفات است. این ماده که از اتصال قند و پروتئین ساخته شده است؛ به طور طبیعی در بین غضروف‌ها وجود دارد. وجود آن بین غضروف‌ها باعث می‌شود تا حرکت مفاصل و استخوان‌ها بسیار روان شده و با کمترین برخورد بین آنها انجام شود. این ماده در درمان بیماری آرتروز و کاهش درد و التهاب مفاصل نقش مهمی دارد. بدون وجود گلوکوزامین بدن ما برای سنتز پروتئین‌ها و چربی‌ها برای ساخت غضروف‌ها دچار مشکل می‌شود.

کندرویتین سولفات:

یکی دیگر از ترکیبات مهم و مفید موجود در کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو، کندرویتین سولفات است. این ترکیب باعث تقویت غضروف‌ها و استخوان‌ها می‌شود. با وجود آن مواد مغذی به راحتی جذب غضروف شده و حرکت مفاصل نرم و روان می‌شود. همچنین وجود این ماده از تخریب و آسیب به غضروف‌ها جلوگیری می‌کند.

کلاژن:

یکی دیگر از مهمترین ترکیبات موجود در کپسول اکتیو جوینت پارسیس رایا دارو، کلاژن است. کلاژن ماده‌ای پروتئینی برای حفظ و افزایش خاصیت ارتجاعی و الاستیکی مفاصل و استخوان‌ها است. با وجود این ماده که البته بدن به صورت طبیعی بدن آن را می‌سازد، باعث می‌شود تا مفاصل به آرامی و نرمی حرکت کنند و درد و التهاب آنها به خاطر ابتلا به بیماری هایی نظیر آرتروز کاهش یابد.

ام اس ام ( MSM ) متیل سولفونیل متان :

ام اس ام یک ترکیب گوگرددار طبیعی است. نقش آن کاهش دهنده درد و التهاب می باشد . این ماده مانع انتقال درد از طریق مسیرهای عصبی شده و درد و اسپاسم های عضلانی را کاهش می دهد.

بور : این عنصر به رشد صحیح استخوان ها کمک می کند. منگنز : منگنز نقش مهمی در شکل گیری استخوان ها و بافت های همبند از قبیل تاندون ها ، غضروف ها ، ناخن ها و … ایفا می کند.

کندر : کندر در درمان التهاب در افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید ، استئوآرتریت موثر می باشد. این گیاه همچنین می تواند به عنوان یک مسکن و به منظور جلوگیری از ، تحلیل رفتن غضروف و ضعیف شدن استخوان ها استفاده شود.

اسیدهیالورونیک : وظیفه عمده آن لغزنده کردن سطح غضروف مفصلی است.

زردچوبه : دارای خواص ضد التهاب و آنتی اکسیدانی می باشد و از اثرات تخریبی رادیکال های آزاد روی سلول های استخوانی جلوگیری می کند.

مکمل

موارد منع مصرف و نکات قابل توصیه کپسول اکتیو جوینت

برای موارد زیر قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید :

در زمان بارداری و شیردهی ، در صورتیکه بعد از مصرف علائم بیماری بدتر شد ، چنانچه دارای سنگ صفرا یا انسداد مجرای صفراوی ، مبتلا به زخم معده یا اسید اضافی معده می باشید .

افراد دیابتی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند .بیش از دوز درمانی استفاده نگردد ، در صورت فراموشی یک دوز درمانی ، میزان مصرف دوز بعدی را دو برابر نکنید .

  • در افراد زیر 18 سال مصرف نگردد
  • در افراد با فشار خون بالا با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف گردد .
  • در صورت داشتن آلرژی نسبت به هر یک از مواد تشکیل دهنده این دارو آن را مصرف نکنید .
  • کسانی که آسم دارند با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف نمایند

کسانی که سرطان پروستات دارند و یا تحت درمان سرطان پروستات هستند یا امکان ابتلا به سرطان پروستات را دارند قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.

سولفات گلوکزامین چون بر سطح قند خون تاثیر می گذارد و ممکن است با کنترل قند خون در طی و بعد از عمل جراحی تداخل داشته باشد بنابراین بهتر است گلوکزامین سولفات حداقل 2 هفته قبل از عمل جراحی قطع شود.

تداخلات دارویی کپسول اکتیو جوینت

به علت داشتن گلوکزامین از مصرف همزمان با انسولین ، داروهای قلبی مانند دیگوگسین ، داروهای گلیکوزیدهای قلبی ، آسپرین و داروهای مربوط با آسم تداخل دارد .

به علت داشتن MSM با داروهای آرامبخش و خواب آور بنزودیازپین ها مانند لورازپام و یا دیازپام ، باربیتورات ها مانند فنوباربیتال ، مواد مخدر مانند کدئین ، برخی از داروهای ضد افسردگی ، داروهای درمان ورم مفاصل ، داروهای درمان بیماری های پوستی ، داروهای درمان ناراحتی معده ، آنتی هیستامین ها ، عوامل ضد التهاب ، مسهل ، داروهای ضد درد و الکل تداخل دارد .

شرایط نگهداری کپسول اکتیو جوینت

مکمل را در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید:

قرص جوینت آر ایکس و مزایای باورنکردنی آن برای محافظت از مفاصل

فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل

مزایای باورنکردنی قرص جوینتیس در کاهش دردهای مفصلی

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا