دسته‌بندی نشده

لپ تاپ سفارشی چیست؟

لپ تاپ یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که هر روزه با آن سر و کار داریم. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت در طراحی، لپ تاپ ها نقش زیادی در زندگی اکثر افراد پیدا کرده اند. لپ تاپ ها قصد ندارند دست از تغییر دنیای مدرن امروزی بردارند  و توانسته اند به خوبی برای کارهایی مانند پرداخت های بانکی، مصاحبه های کاری و تحصیلی، آموزش و… که باید حضوراً برای انجام آنها مراجعه می شد جایگزین شوند.

کاستوم یا سفارشی

کاستوم رایان با حضور خود در بازار ایران در حال فرهنگ سازی و ارائه محصولات سفارشی سازی با هدف بهره وری بالا از محصول خریداری شده است، بدین منظور که خریدار توانایی خرید لپ تاپ براساس نوع کاربری مانند خانگی، اداری، مهندسی و پردازش سنگین، گیمینگ و غیره را بر اساس بودجه مورد نظر داشته باشد.

برای مثال شما میتوانید پس از مراجعه به سایت کاستوم رایان به آدرس www.customrayan.com  و مراجعه به صفحه سفارشی سازی، لپ تاپ مورد نظرتان (برای مثال ASUS ROG) را انتخاب و  حافظه اس اس دی و رم آن را افزایش و اضافه نمائید و با کمترین هزینه نسبت به مدل های موجود در بازار، بالاترین بهره وری را از لپ تاپ خود داشته باشید.

ارتقاء یا سفارشی سازی

بیشتر از عنوان ارتقاء برای لپ تاپ های کارکرده در بازار استفاده میشود و این عنوان به معنای افزایش مقدار رم و هارد خواهد بود در صورتی که عنوان سفارشی سازی برای اضافه نمودن قطعه جدیدی به لپ تاپ شما خواهد بود. کاستوم رایان بر این باور است که خرید لپ تاپ کارکرده یا دست دوم کار اشتباهی است به این دلیل که شما پس از خرید لپ تاپ دست دوم باید آن را ارتقاء دهید تا از بهره وری کافی برخوردار باشد که این کار هزینه های بالایی خواهد داشت و شما در آخر یک لپ تاپ کارکرده که استهلاک داشته است را خریداری کرده اید که این کار پس از ارتقاء نیز با هزینه یک لپ تاپ نو و به روز یکسان خواهد بود.

کاستوم رایان اولین پلتفرم سفارشی سازی لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی است که با دانش فنی و به روز به خریداران، قبل از خرید مشاوره میدهد که خریداران بتوانند محصول دلخواهشان را براساس نوع کاربریشان با گارانتی کاستوم رایان دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا