دسته‌بندی نشده

برنده نهایی سریال بازی مرکب (Squid Game) کیست ؟

برنده بازی مرکب کیست ؟

بازی مرکب (Squid Game) یک مجموعهٔ تلویزیونی محصول کره جنوبی است که از نتفلیکس پخش شد؛ نتفلیکس شرکتی آمریکایی است که در کالیفرنیا واقع شده است و کار اصلی آن فراهم کردن محتوای تصویری و بصری است. این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط Reed Hastings و Marc Randolph تأسیس شد و اکنون به یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید محتوای ویدئویی و تصویری تبدیل شده است.

داستان سریال بازی مرکب (Squid Game)

سریال بازی مرکب بر روی گروهی از افراد بسیار بدهکار و بی‌پول در کشور کره جنوبی تمرکز دارد. در ابتدا آنها بدون آگاهی وارد یک مسابقه مرگبار از بازی‌های کودکانه می‌شوند اما در ادامه، بسیاری از آنها به صورت داوطلبانه باز می‌گردند تا جایزه این مسابقه را ببرند و زندگی خود را دگرگون نمایند. جایزه این مسابقه برای نفر برنده، ۴۵ میلیارد کره جنوبی معادل با ۳۸ میلیون دلار آمریکا است. اما شانس زنده ماندن در این مسابقه بسیار کم است.

ژانر داستان تکراری است: رقابت برای بقا در بسیاری از عناوین سینمایی و تلویزیونی به تصویر کشیده شده است و فیلم‌های زیادی با این مضنون ساخته شده است اما بازی مرکب، یک سریال کپی و تقلیدی نیست. این سریال، یک اثر ترسناک و درام است که به خوبی ساخته شده است. داستان‌های پس زمینه بسیار غنی و خلاقانه ای برای شرکت‌کنندگان مسابقه و همچنین عوامل اجراکننده مسابقه توسعه داده شده است.

سریال بازی مرکب دارای درون مایه تاریکی و بسیار خونین و خشونت‌آمیز است. تبدیل شدن بازی‌های بچگانه به مسابقاتی مرگبار و خون‌آلود بسیار نگران‌کننده و تکان‌دهنده است، کاراکترها به خوبی توسعه داده شدند و سریال سرعت مناسبی دارد و هیچ گاه اتلاف وقت نمی‌کند. کاراکتر اصلی سریال بازی مرکب، یک پدر مستاصل است که به راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد اما فردی کامل نیست و اشتباهات خود را دارد. شخصیت‌های دیگری نیز وجود دارند که دارای داستان‌های پس زمینه مناسبی هستند و بیننده‌ها می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

کاراکترها به سرعت و به زیرکی معرفی می‌شوند و بازی‌ها نیز به سرعت شروع می‌شود. با دیدن یک قسمت از سریال بازی مرکب، مطمئناً خواهان دیدن قسمت‌های بعدی خواهید بود.

شخصیت‌ها و افراد که ۴۵۶ نفر هستند، باید در بازی‌های مرگ‌بار شرکت کنند و درگیر مجموعه‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز اما کودکانه می‌شوند. هر شخصی که در جریان این بازی‌های کودکانه شکست بخورد، جانش را از دست می‌دهد. اما شخصی که در نهایت زنده بماند با جایزه ارزشمند را به خانه می‌برد. بنابراین افرادی که اساساً چیزی برای از دست‌دادن ندارند، زندگی خود را قمار می‌کنند تا برنده این رقم هنگفت شوند که نه‌تنها بدهکاری‌های آن‌ها را پوشش می‌دهد بلکه زندگی‌شان را هم برای همیشه دگرگون می‌کند.

برنده نهایی بازی مرکب

بازیگران و عوامل سریال بازی مرکب

بازیگران:

زنده ماندن در بازی مرکب

پس از این که نحوه بازی برای شرکت‌کنندگان توضیح داده شد اولین مرحله بازی شروع می‌شود. در ابتدا یک بازیکن حذف می‌شود و شرکت‌کنندگان آگاه می‌شوند که منظور از حذف شدن از بازی مرکب همان مرگ است؛ این شوک بزرگ باعث ترس بسیاری از شرکت‌کنندگان و در نتیجه مرگ آنها می‌شود. در بازی اول شاهد یک کشتار دسته‌جمعی هستیم و تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان کشته می‌شوند که این سرآغاز جنگیدن آنها برای زنده ماندن است.

پیرمرد در بازی مرکب

نظریه رایج مبنی بر اینکه او ایل نام و گی هون در واقع پدر و پسر هستند؛ تصور بر اساس این واقعیت ساده که پسر گی جون و او ایل نام هر دو به شیر حساسیت دارند و روزهای تولد مشابهی دارند. یا این نظریه وجود دارد که رنگی که یک شرکت کننده در بازی افتتاحیه متاکی Dakakji انتخاب کرده بود مشخص می‌کرد که آنها بازیکن (آبی) یا کارگر (قرمز) می‌شوند.

اما فراتر از نظریه ها، حقایق پنهان کاملاً واضحی نیز در سریال Squid Game وجود داشت. برای مثال دیوارهای سالن شرکت کننده را که به معنای واقعی کلمه هر بازی را از طریق تصاویر روی دیوار نشان می‌دهد، در نظر بگیرید.

سپس پیشگویی عمده ای از مرگ شخصیت اصلی رخ داد که در ابتدای سریال اتفاق افتاد. به عنوان مثال، سانگ وو در پایان مسابقه خود را کشت و قصد داشت همین کار را در قسمت 2 انجام دهد قبل از اینکه دوباره به بازی فراخوانده شود.

به همین ترتیب، Sae-byeok قبل از بازی نهایی دچار شکستگی گردن شد، که شبیه نحوه نگه داشتن چاقو در گلو مردی بود که او را فریب داده بود. جانگ دئوک سو پس از سقوط در بازی پل شیشه ای جان خود را از دست داد، به این ترتیب او در قسمت 2 از تعقیب کنندگان فرار کرد.

اما چیزی که هیچ کس ندید پیرمرد 001، او ایل نام، پشت بازی ها بود. با این حال، با تأمل، در واقع تعدادی سرنخ پنهان وجود داشت که به آن پایان پیچشی شوک‌آلود اشاره می‌کرد.


برنده نهایی بازی مرکب یا اسکوئید گیم کیست ؟

بازی مرکب از 9 بازی بسیار ترسناک تشکیل شده که در قسمت های پایانی هیجانی بسیار زیادی به خود میگیرد .

کیم جوریونگ (هان می نیو) و هو سونگ ته (جانگ دوک سو) که در اول بازی در یک تیم حضور داشتن سپس از هم جدا شده و کیم جوریونگ (هان می نیو) برای گرفتن انتقام در مرحله عبور از پل شیشه ای خود را به جانگ دوک سو میچسباند و هردو با هم سقوط میکنند. و فقط سه بازیکن اصلی به نام های کانگ سه بیوک (067) و سونگ گی هون (218) و پارک هه-سو (456) باقی میمانند.

بعد از عبور اتز پل شیشه ای به یک شام مفصل دعوت شده و به هر کدام چاقویی برای نابود کردن حریف واگذار میشود. کانگ سه بیوک که در گذر از عبور پل شیشه ای زخمی شده بود ناتوان گوشه ای نشسته بود و قصد برکناری دو حریف خود را نداشت.پارک هه-سو کنار او میرود و با زخم روی تنش و خونریزی زیادش مواجه میشود که فریاد کمک سر میدهد در همین حین سونگ گی هون با چاقو کانگ سه بیوک را از مسیر حذف میکند . در نتیجه هر دو وارد بازی چراغ سبز چراغ قرمز میشوند و پارک هه-سو برنده بازی میشود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا