دسته‌بندی نشده

آشنایی با فواید عالی کپسول گیاهی کامبوسا

موارد مصرف و مزایای کپسول گیاهی کامبوسا

کپسول گیاهی کامبوسا حاوی عصاره میوه گارسینیا کامبوجیا، عصاره دانه قهوه سبز و کلسیم می باشد. هر کپسول گیاهی کامبوسا محتوی 8/40 میلی گرم کلروژنیک اسید و 38/14 میلی گرم کافئین می باشد که این ترکیبات اثرات شناخته ای شده ای برای کاهش وزن و لاغری دارند.

از بالارفتن وزنتان حتی الامکان پیشگیری کنید و اجازه ندهید اضافه وزن و چاقی سلامتی تان را تهدید کند علت اصرار متخصصین و پزشکان برای پیشگیری از افزایش وزن، فواید بیشمار تناسب اندام از جمله کاهش خطر ابتلا به سرطان, تقویت حافظه و لذت بردن از فعالیت های جسمی می باشد. فواید کاهش وزن علاوه بر پیشگیری از بیماری هایی مانند بیماری های قلبی، دیابت و سکته مغزی، شامل اثرات مفید ناشناخته تری نیز هست. با از دست دادن ۵ تا ۱۰ درصد وزن بدنتان، می ‌توانید سلامت کلی خود را افزایش و خطر شرایط بهداشتی مزمن را کاهش دهید اما در اینجا به برخی نکات پرداخته می شود که شما معمولا درباره کاهش وزن نمی دانید.

کپسول گیاهی کامبوسا می تواند در این رابطه کمک کننده باشد و کمک کند شما سریع تر به وزن سلامت خودتان برسید.

موارد مصرف کپسول گیاهی کامبوسا

پایین آورنده وزن بدن و کاهش اشتها

ویژگیهای کپسول گیاهی کامبوسا

  • فراورده کاملا گیاهی
  • بدون عارضه
  • حاوی قهوه سبز و گارسینیا کامبوجیا، کلسیم
  • جذب بالا

کامبوسا

نحوه مصرف کپسول گیاهی کامبوسا

  • روزانه 3 30 کپسول گیاهی کامبوسا الی 60 دقیقه قبل از وعده غذای اصلی میل شود.
  • برای نتیجه بهتر، استفاده از فراورده به مدت 60 روز همراه با رژیم غذایی کم کالری و ورزش همزمان، توصیه می شود.

آثار فارماکولوژی و مکانیسم اثر کپسول گیاهی کامبوسا

عصاره گارسینیا کامبوجیا از نوعی میوه استوایی استخراج شده است که به دلیل عملکرد موثر در کاهش وزن و اثرات مفید در کاهش چربی بدن شهرت زیادی دارد. مزایای گارسینیا کامبوجیا به دلیل ماده فعال HCA (هیدروکسی سیتریک اسید) است. HCA این کار را با افزایش سطح ماده شیمیایی مغز به نام سروتونین انجام می دهد. سطح بالای سروتونین باعث می شود، ما احساس گرسنگی نکنیم.HCA با مهار کردن آنزیمی به نام سیترات لیائاز که کربوهیدرات را به چربی تبدیل می کند، مانع تبدیل انرژی مازاد بدن به چربی می شود.

عصاره قهوه سبز از دانه های قهوه ای گرفته می شود که هنوز حرارت داده نشده اند. دانه های قهوه دارای ترکیباتی به نام اسید کلروژنیک دارند که این ترکیبات دارای تاثیرات آنتی اکسیدانی هستند و به کاهش فشار خون و کم شدن وزن کمک می کنند. حرارت دادن دانه های قهوه باعث کاهش مقدار اسید کلروژنیک موجود در آن می شود. به همین دلیل است که نوشیدن قهوه به اندازه مصرف قهوه حرارت ندیده تاثیری در کاهش وزن ندارد.

مانند بسیاری از مکمل های دیگر، قهوه سبز به عنوان روشی طبیعی برای حل مشکل اضافه وزن به فروش می رسد. کلمه ” طبیعی ” در صنعت مکمل ها بسیار شایع است اما بدان معنا نیست که یک محصول کاملا بی خطر است. در واقع هیچ تعریف قانونی روی استفاده کلمه طبیعی وجود ندارد. بسیاری از گیاهانی که در طبیعت رشد می کنند، کشنده هستند و مکمل های طبیعی نیز مواد غیر طبیعی نیز به محصولات خود اضافه می کنند.

کاهش وزن طولانی مدت نیازمند سبک زندگی سالم به صورت دائم است. عصاره قهوه سبز شاید کمک کند اما متخصصان بر این باورند که تثبیت یک رژیم غذایی سالم و ورزش روزانه هیچ جایگزینی ندارد. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ( CDC ) توصیه می کند از کالری دریافتی روزانه خود 500 تا 1000 کالری کم کنید و در بیشتر روزهای هفته 60 تا 90 دقیقه فعالیت فیزیکی با شدت متوسط داشته باشید.

کپسول لاغری

توصیه های دارویی کپسول گیاهی کامبوسا

  • در دوران بارداری و شیردهی نباید از کپسول گیاهی کامبوسا استفاده کنید.
  • در صورت مصرف هرگونه دارویی پیش از مصرف این فراورده پزشک را در جریان قرار دهید.
  • این محصول برای افراد زیر 18 سال و افرادی که مبتلا به بیماریهای خاص هستند مناسب نیست.

شرایط نگهداری کپسول گیاهی کامبوسا

فرآورده را در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد، دور از نور و رطوبت نگهداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

کپسول لاغری پی جی ایکس دیلی (PGX Daily)

همه چیز در مورد کپسول لاغری ردوکیل (Redukil)

معرفی کپسول لاغری ابسی لس

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا