دسته‌بندی نشده

۴۵ نشانه از پسری که قصد ازدواج دارد

آیا به ازدواج فکر می کنه؟ آیا قصد ازدواج داره؟ یا مثل قطعات پازل برایتان معمایی پیچیده شده؟

پسری که قصد ازدواج داره علائم و نشانه هایی از رفتارش بروز میده که کاملا قابل تشخیص هست. اگر دوست دارید با این علائم و نشانه ها آشنا شوید با مجله دلگرم همراه شوید.

divider

نشانه هایی که یک پسر می خواهد با شما ازدواج کند

1. رفتار پسری که قصد ازدواج دارد به گونه ای می شود که جریان ارتباطتان شفاف تر از قبل می شود و ابهامات کنار می رود. کم کم این حس را خواهید داشت که تمام قطعات پازل رابطه تان در کنار هم چیده شده اند و چیزی مبهم و پیچیده نمانده است و شاید با یک معمای بسیار راحت روبرو شده اید و از آنچه که تا به حال در گذشته تجربه کرده اید راحت تر است.

2. پسری که قصد ازدواج دارد، شما را به دوستان نزدیک یا بستگانش معرفی خواهد کرد. یک رویداد مشترک رخ خواهد داد، یعنی ملاقات با بستگان، دوستان نزدیک، و حتی رفتن به سفر دور برای دیدار با افراد خاصی که برایتان مهم هستند. اگر او شما را به دوستان یا بستگانش معرفی می کند و شما را پنهان نمی کند، قصد ازدواج دارد. باید گفت اگر شما افراد مهمی را در زندگی عشق تان تابحال ندیده اید، احتمالا نزدیک به مرحله ازدواج نیستید.

3. در مورد آینده و انتظاراتتان صحبت به میان خواهد آمد. آینده برای شما یک رمز و راز نیست. او شما را به عنوان فردی که سال ها در کنارتان خواهد بود تصور می کند.

4. به اطرافتان نگاه کنید. آیا اکثر دوستانِ طرف مقابلتان متاهل یا در شرف ازدواج هستند؟؟؟ هنگامی که دوستانِ شما یا دوستانِ عشق تان ازدواج می کنند، ناخودآگاه ازدواج در ذهن شما جای می گیرد و شما نیز احتمالا به سمت ازدواج کشانده می شوید، زیرا اصولا ما با کسانی دوست می شویم که طرز فکرشان شبیه خودمان است و مسیر زندگی شان و اهدافشان با ما تقریبا مشابه است. دوستان نزدیک و صمیمی، شبیه هم فکر می کنند و مسیر مشابهی را طی می کنند. بنابراین اگر همه دوستانِ نزدیک آن پسر ازدواج کنند، طولی نمی کشد که این واقعیت نیز برای شما اتفاق می افتد.

5. زمانی که پسری قصد ازدواج دارد، تقریبا مسائلی که بین تان بوده حل می شوند، شما هر دو رشد کرده اید، در حرفه و شغلتان پیشرفت کرده اید، و به استقلال رسیده اید. به جای آن که ازدواجتان مثل یک افسانه دور افتاده به نظر برسد، مسائل بین تان حل شده و برای ازدواج آماده هستید.

6. نسبت به قبل شور و علاقه بیشتری به شما دارد و در تلاش است تا اندازه انگشت انگشتری تان را کشف کند.

پسری که قصد ازدواج دارد

نشانه های پسری که قصد ازدواج دارد

7. پسری که قصد ازدواج دارد، تصورات و خیال پردازی های آینده اش را برایتان می گوید و شما را در دیدگاه و نظراتش سهیم می کند.

8. اگر از آن پسر سوال بپرسید، او به شما می گوید که در رابطه تان به چه چیزهایی فکر می کند، او به صراحت می گوید است.

9. او برای مدتی پول صرفه جویی می کند و برای تعطیلات رمانتیک و گشت و گذار برنامه ریزی می کند.

10. پسری که قصد ازدواج دارد، همچنان تلاش می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد و احساسات خوبی را در شما برانگیزد. او شروع به پوشیدن لباس های زیباتر می کند، او به تعریف و تایید شدن بیشتر نیاز پیدا می کند، همچنین، شروع به گزاشتن دیدارهای عاشقانه تر می کند و سعی می کند به شما در کارهایتان کمک کند و حتی برای چیزهای کوچکی که انجام می دهید، اغلب لبخند می زند و رضایت نشان می دهد.

11. اگر آن پسر بیکار بوده، او شغلی بدست آورده، و دارای درآمد مناسب است، و نسبت به شما احساس مسئولیت می کند و تصمیمات شفاف و واضح و منطقی برای ازدواج و زندگی مشترک دارد.

12. آن پسر زمان و انرژی زیادی را برای تمرکز روی شما قرار می دهد. فکر کردن به شما در مرکز توجهش قرار گرفته ، نه این که شما در حاشیه ذهنش باشید.

13. پسری که قصد ازدواج دارد، مرموز نیست و شما را از کارها و فعالیت هایش مطلع می کند. شما در در جریان کارهایش قرار می دهد و قطعا شما را در تاریکی و تردید و ابهام قرار نمی دهد. شما می دانید که او کجاست و چه کار می کند، شما دو نفر کاملا همدیگر را می شناسید و از امور هم مطلع هستید.

14. شور و هیجان و صمیمیت بین شما افزایش یافته و این شور و صمیمیت قوی پایدار و بی وقفه است.

15. او پسری است که رابطه های گذشته اش را کنار می گذارد و به آن ها فکر نمی کند و بیشتر برای آینده و ازدواج تمرکز می کند.

16. او نیت ازدواج را مطرح می کند و این کار را ناخواسته و غیر منطقی نمی کند.

proposing

عشق واقعی را اثبات می کند

17. برایتان بسیار ارزش و احترام قائل است و عشقش واقعی است و به شما می گوید که دوری از شما برایش عذاب آور است.

18. پسری که قصد ازدواج دارد، به شما می گوید که شما دائما در ذهنش هستید. به شما خواهد گفت که به هر جایی که می رود، به فروشگاه، کارواش، خشکشویی، یا هنگامی که به رختخواب می رود، و وقتی پیاده روی می کند در حال فکر کردن به شماست.

19. هر دو نفرتان همگام و هماهنگ هستید. هر روز با یکدیگر صحبت می کنید، عشق تان قوی تر شده است، و هر دو نفرتان روزهای مشترک خوبی را با یکدیگر تجربه می کنید.

20. اگر رابطه شما دو نفر از راه دور است، آن پسر برنامه ریزی می کند که چگونه و چه زمانی یکدیگر را ملاقات کنید و چگونه کنار هم اوقات خوشی سپری کنید. رابطه طبق برنامه ریزی پیش می رود.

21. به طور آشکار درباره موضوعات مالی با هم صحبت می کنید.

22. او پسری است که قول داده که دستتان را بگیرد و از شما حمایت کند.

23. در مورد خرید خانه در آینده، با هم صحبت می کنید.

24. در مورد مکانی که به صورت مشترک زندگی خواهید کرد صحبت می کند، در مورد چگونگی برگزاری عروسی بحث خواهید داشت.

25. در مورد اینکه چه تعداد بچه می خواهد با شما صحبت می کند یا اگر ترجیح می دهد بچه ای نداشته باشد به شما می گوید.

26. او پسری است که حس می کند که خانواده اش خانواده شما است و خانواده شما خانواده ی اوست.

علائمی که پسر قصد ازدواج دارد

شریک شدن رویدادهای زندگی با شما

27. شما در مرکز توجه آن پسر هستید. رویدادهای زندگی را به اشتراک می گذارید و با آن ها روبرو می شوید. همدیگر را تشویق می کنید و انگیزه می دهید با هم مهربان و صمیمی هستید. اطرافیان به حس خوب شما غبطه می خورند.

28. پسری که قصد ازدواج دارد برای چیزهای ناچیز شما را مسخره نمی کند، بلکه از شما حمایت می کند از نظر او شما جذاب و پر شور و حرارت هستید.

29. او بدون هیچ دلیلی برایتان هدیه می خرد.

30. او از شما می خواهد با یکدیگر سرگرمی های جدید را امتحان کنید.

31. پسری که قصد ازدواج دارد، رویاهایش را به شما می گوید. تصور اینکه با هم به سفرهای متعددی خواهید رفت. ایده ها و طرح های خلاقانه ای را برایتان خواهد گفت. از رویاهایش می گوید. اینکه خانه دار خواهید شد و چه چیزهایی خواهید خرید.

32. پسری که قصد ازدواج دارد، عشقش را از دیگران پنهان نمی کند. او سعی نمی کند شما را پنهان کند. عشق مثل یک کتاب باز روبروی شماست.

33. اختلافات بین شما دو نفر به راحتی حل می شود.

34. هر دو شما احساس می کنید که به بلوغ فکری رسیده اید و در ازدواج تعجیل ندارید.

35. به جای مشغول بودن به یک کار تفننی و سرگرم کننده در یک شهر دیگر و دور از شما ، تصمیم می گیرد که در کنار شما باقی بماند و برای دوام این رابطه تلاش می کند. او تصور می کند که از دست دادن شما بزرگترین اشتباه زندگی اش است.

36. او با این تصور هیجان زده است که هنگامی که بیدار می شود شما را در کنار خودش ببیند.

37. پسری که قصد ازدواج دارد به طور مداوم به شاد کردن شما فکر می کند و برای شاد کردنتان تلاش می کند.

از کجا بفهمیم پسر قصد ازدواج داره

38. او به بهانه ای، برای دیدن حلقه های ازدواج و انتخاب آن، با شما بیرون خواهد رفت.

39. او به شما می گوید: “من عاشقت هستم”

40. او شما را به زادگاه خود می برد و جایی که بزرگ شده است را به شما نشان می دهد.

41 او برخی کارها را به همراه شما انجام می دهد مثلا، بدون شما از خرید رفتن، رستوران، چایخانه یا مهمانی دوستانه رفتن اجتناب می کند.

42. او خاطرات و چیزهایی از شما همراهش نگه می دارد. شاید یک نقل قول از شما باشد که آن را یادداشت کرده باشد و شاید لیستی از ایده های خلاقانه ای است که که برای آینده خواهید داشت.

43. او به خاطر شما و برای دیدنتان از شهری به شهر دیگر سفر خواهد کرد.

44. هر دو نفر تان برای ازدواج تعهدات و قول هایی سنگین به یکدیگر می دهید.

45. او خود را برای شما قربانی می کند.

دوستان عزیزم از این که با مجله دلگرم همراه بودید سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

divider

ترجمه شده

سهیلا مقصودی

بخش نکات روانشناسی زناشویی مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا