دسته‌بندی نشده

۲۰ راهکار جادویی برای راضی و خوشحال نگه داشتن شوهر

همه زنان دوست دارند برای همسرشان عزیز باشند و کاری کنند که شوهرشان بیشتر وابسته و علاقه مند شود. در این مقاله سعی داریم 20 نکته را بگوییم که می توانید با انجام آن ها شوهرتان را راضی و خوشحال نگه دارید و او را بیشتر به خود وابسته و علاقه مند کنید. با مجله دلگرم همراه باشید.

1. به شوهرتان احترام بگذارید

سعی کنید شوهرتان بداند که از نظر شما شوهرتان نامبر وان (درجه یک) است، حتی اگر احساس می کنید که شوهرتان همیشه به شما احترام نگذاشته است. او را در مقابل خانواده یا دوستان خود تحقیر نکنید. حتی اگر شما با افکار و احساساتش موافق نیستید، همیشه به افکار و احساساتش احترام بگذارید و او را خوشحال کنید.

2. به سرگرمی ها و تفریحاتش علاقه نشان دهید

این بدان معنا نیست که شما باید هر بار که همسرتان با دوستانش بسکتبال بازی می کند همراه او باشید . بلکه باید به چیزهایی که علاقه دارد آگاه باشید. اگر او واقعا دوست دارد به شکار یا صید ماهی برود در یک مجله آنلاین شکار که او دوست دارد عضو شوید یا یکی از لوازم و تجهیزات شکار را که حدس می زنید لازم دارد برایش بخرید. علاقه نشان دادن به این معنا نیست که کاملا خودتان را درگیر آن سرگرمی کنید.

3. به رابطه جنسی تمایل داشته باشید

منظورم این نیست که در طول هفته رابطه جنسی زیادی داشته باشید. منظورم این است که از رابطه جنسی لذت ببرید. گاهی شما آغاز گر رابطه جنسی باشید و تا حد ممکن خودتان نیز در رابطه جنسی پویا و فعال باشید. رابطه جنسی برای مردان بسیار مهم و ضروری است. در ابراز عواطف و احساسات به شوهرتان دست و دلباز باشید به او نشان دهید که دوستش دارید و او را دوست داشته باشید.

تردید را کنار بگذارید و در رابطه جنسی فعال باشید. او مردی است که به او تعهد داده اید و می خواهید بقیه زندگی خودتان را با او سپری کنید. بدن یکدیگر و نیازهای یکدیگر را بشناسید و از رابطه جنسی لذت ببرید! گاهی با شروع کردن رابطه جنسی سعی کنید علاقه‌مندی خود را نشان دهید. مطمئن باشید که همسرتان از این پیش قدمی استقبال خواهد کرد و ممکن است به یک سطح رضایت جدید دست پیدا کنید، رضایتی که قبلاً تجربه نکرده بودید.

4. کاری غیرمنتظره انجام دهید

مثلا برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید و زمانی را با هم بگذرانید. وقتی به خانه میرسد او را ماساژ دهید. به عنوان یک همسر صمیمی ، شما باید شوهرتان را خوشحال و سوپرایز کنید تا او همان زن سرگرم کننده ای که دوست داشته و برای ازدواج انتخاب کرده را به یاد بیاورد.

خوشحال و راضی کردن شوهر

5. همیشه خودتان باشید

خودتان باشید. شما کسی هستید که شوهرتان عاشق تان شده است، هرگز احساس نکنید که باید شخص دیگری باشید و نقش بازی کنید. اعتماد به نفس تان را بالا ببرید و خودتان را دوست داشته باشید. وقتی نسبت به خودتان مثبت فکر کنید می توانید این آرامش درون و انرژی مثبت را نیز به همسرتان انتقال دهید و جوی آرام و شاد در رابطه تان خلق کنید.

6. اشتباهاتش را ببخشید و فراموش کنید

اگر چیزی هست که شوهرتان در گذشته انجام داده و واقعا شما را ناراحت کرده است، و شما به او گفته اید که او را بخشیدید، پس آن را فراموش کنید. اگر سالگرد تولدتان را فراموش کرده و به او گفته اید که او را بخشیدید، از صحبت کردن در مورد آن خودداری کنید. ممکن است از این طریق همسرتان را برانگیخته کنید. باید بدانید که چسبیدن به چیزهایی که مربوط به گذشته است می تواند رابطه را از هم بپاشد.

7. از شوهرتان مراقبت کنید

هنگامی که شوهرتان بیمار و ناخوش احوال است، از او مراقبت کنید. او را به خاطر این که مانند یک کودک رفتار می کند، مسخره نکنید و دست نیندازید. به احتمال زیاد، او مانند یک کودک عمل می کند، اجازه دهید او متوجه شود که از او مراقبت می کنید. غذای مورد علاقه او را بپزید، به فروشگاه بروید و دارو بخرید و اجازه دهید فیلم مورد علاقه اش را تماشا کند. به همین ترتیب، از این که او یک روز ملال آور و خسته کننده داشته است، به او فضا بدهید و به او بفهمانید که اگر به کمکتان نیاز دارد، شما در کنارش خواهید بود.

8. غر نزنید

شاید این چیزی است که بارها شنیده اید، اما عمل کردن به آن سخت باشد. اگر گاهی شوهرتان با کاری شما را دیوانه می کند، آرامش داشته باشید و با حالت آرام همسرتان را از رفتارش آگاه سازید. مدام غر نزنید. بخصوص این که همسرتان ممکن است نتواند بلافاصله شرایط را تغییر دهد.غر زدن باعث ناراحتی می شود و در نهایت خشم بین طرفین را بر می انگیزد.

به همسرتان بگویید دوستش دارید

9. به شوهرتان اعتماد داشته باشید

شاید رفتاری از شوهرتان باعث بی اعتمادی شما به او شده باشد، و باعث شده همیشه به او شک داشته باشید. به احتمال زیاد شما در گذشته فریب خورده یا آسیب دیده اید، اما اشتباهات گذشته را به دنبال خودتان یدک نکشید. در تلفن همراه شوهرتان تجسس نکنید، ایمیل هایش را چک نکنید یا زمانی که با دوستانش اوقاتی را سپری می کند در کارهایش جاسوسی نکنید.

10. برای حل مشکل با همسرتان گفتگو کنید

وقتی که شوهرتان کاری را به اشتباه انجام داده است. با لجبازی شوهرتان را از خود دور نکنید. زن قوی و مستقل باشید. زنی که او برای اولین بار عاشقش شد. اگر همسرتان گفت ” قضیه را سخت نگیر” سعی کنید مسئله را حل کنید و شانه خالی نکنید. زمانی که با همسرتان برای حل مسئله با روشی احترام آمیز به گفتگو می نشینید، او نیز متقابلا رفتار احترام آمیز با شما خواهد داشت.

11. سعی نکنید همسرتان را تغییر دهید

سعی نکنید شخصیت همسرتان را تغییر دهید، چیزی که او ظاهرا نمی تواند باشد. به استثنای مواردی که باعث آسیب او می شود (مصرف الکل، سیگار کشیدن، مواد مخدر و غیره). هیچ دلیلی برای تغییر وجود ندارد. اگر با او ازدواج کردید و همانطور که قبلا شخصیت او را قبول داشتید، بگذارید همان شخصیت خودش باقی بماند.

12. برایش پیامک های سکسی ارسال کنید

بگذارید همسرتان بداند که شما به او فکر می کنید. نه تمام روز ، اما یک بار یا دوبار در هفته، یک متن زیبا را برایش بفرستید تا بداند شما چه خواسته هایی دارید و هنگام برگشت به منزل، چه چیزی دوست دارید و از او چه می خواهید.

شوهرتان را دوست داشته باشید

13. همسرتان را درک کنید

اگر برنامه کاری همسرتان بهم ریخت و به خاطر جلسات کاری تا دیر وقت بیرون از منزل بود ، سعی کنید شرایطش را درک کنید و از کوره در نروید، عجله نکنید. بله، مطمئنا، او خوردن شام را با شما از دست داده اما با شما تماس می گیرد و اجازه می دهد تا شما از کارش مطلع شوید. ممکن است گاهی این مسائل ناامیدتان کند، اما آرامش خودتان را بهم نریزید ، نفس عمیق بکشید و سعی کنید با فکری بازتر شرایط همسرتان را درک کنید.

14. جو خانه را آرام سازید

اگر در طول روز با بچه هایتان در منزل هستید، بخصوص زمانی که شوهرتان نیز خانه است سعی کنید به همه چیز نظم و ترتیب دهید و با روی گشاده و شاد رفتار کنید، شاید انجام این کار برای همیشه سخت باشد، اما سعی کنید جو خانه را تا حد ممکن آرام کنید. اجازه دهید او آزاد باشد اگر خودتان نیز بیرون منزل کار می کنید، وقتی به خانه برمی گردید مسئولیت ها را به اشتراک بگذارید یا کارهایی را که می دانید همسرتان اغلب تمایلی به انجام دادنش ندارد، خودتان انجام دهید.

15. برای همسرتان آشپزی کنید

اگر چه آشپزی در تمام روزهای هفته زمان بر و خسته کننده است، به ویژه اگر شاغل باشید. اما سعی کنید گاهی اوقات برای همسرتان آشپزی کنید. اگر شما در آشپزی مهارت ندارید، دستور پخت غذاهای مورد علاقه همسرتان را یاد بگیرید و سعی کنید آن ها را بپزید و او را خوشحال کنید. تلاش شما برای پخت غذای مورد علاقه همسرتان نشان می دهد که شما به همسرتان و شکم او توجه می کنید.

16. به خودتان برسید

شاید داشتن شکم تخت و آرایش تمام وقت برای برخی سخت باشد و یا فرصت آن را نداشته باشند. اما شما می توانید چیزهای ساده ای برای جذابیت خودتان انجام دهید تا زیبایی تان را به همسرتان نشان دهید. گاهی اوقات ازدواج ما را در حاشیه نگه می دارد و دیگر فکر نمی کنیم که باید همچنان برای همسرمان زیبا و جذاب باشیم.

ساده ترین کارها این است که دندان های تان را مسواک بزنید، دوش بگیرید و لباس های خانگی جذاب بپوشید. زمانی که فرصت دارید یوگا انجام دهید، لباس های مورد علاقه تان را بپوشید، موهایتان را آراسته و مرتب کنید. با این کار شوهرتان احتمالا بیشتر مجذوبتان می شود و توجه اش به شما بیشتر می شود. هنگامی که به خودتان می رسید همسرتان را شگفت انگیز و خوشحال می کنید!

چگونه همسرمان را راضی و خوشحال نگه داریم

17. به شوهرتان بگویید که او را دوست دارید

گاهی اوقات، به عنوان یک زن، ما فراموش می کنیم که همسرمان می تواند آسیب پذیر باشد. سعی کنید اغلب به شوهرتان بگویید که دوستش دارد. همانطور که خودمان دوست داریم در آغوش گرفته شویم و شوهرمان دوستمان داشته باشد، مردان نیز دوست دارند با همان احساسات به آرامش دست یابند.

18. انتظارات و توقعات زیاد نداشته باشید

زندگی صرفا کمدی عاشقانه نیست و مردان همیشه در خلق و خو نیستند تا چیزهای شگفت آور برای گفتن و انجام دادن داشته باشند. انتظار نداشته باشید که هر روزتان بر وفق مراد باشد. گاهی اوقات ممکن است شوهرتان آشفته و بهم ریخته باشد. همیشه پس از هر دعوا و بحث، انتظار یک طومار نامه برای عذرخواهی یا یک دسته گل را نداشته باشید.

اما مطمئنا، هر چند وقت یک بار می تواند اینگونه باشد، باید بدانید که عصبانیت مردان با عصبانیت زنان متفاوت است و هر کدام در برابر فشارهای عصبی واکنش های متفاوتی نشان می دهند.کاری که ما در ذهنمان فکر می کنیم که شوهرمان باید آن را انجام دهد گاهی آن چیزی نیست که او قصد انجام دادنش را دارد. و کم کم متوجه خواهید شد که همه فیلم های عاشقانه به احتمال زیاد توسط زنان نوشته شده است.

19. آسوده خاطر باشید

زمانی که شما و شوهرتان برای اولین بار دیدار داشتید را به یاد آورید؟ شما زن آسوده و بی خیالی بودید که می خندید و عشقبازی می کردید؟ به هرحال، استرس های زندگی می تواند رابطه را تحت تاثیر قرار دهد، و گاهی اوقات ما فراموش می کنیم بخندیم و شاد باشیم. همانند روزهای اول با همسرتان عشقبازی کنید، عشوه گری کنید و جوک بگویید. در مورد چیزهای خنده داری که اتفاق افتاده صحبت کنید. زندگی همیشه نمی تواند سرگرم کننده باشد، اما اجازه دهید گاهی اوقات این چنین شاد و خوشحال باشید.

20. اگر اتفاقی بد رخ داد، سعی کنید شرایط را مساعد کنید

احتمال دارد که گاهی مشکلاتی در رابطه تان بوجود آید. سعی کنید مسائل بین تان حل شود. این به معنای این نیست که بی وقفه در مورد آنچه شما باید انجام دهید صحبت کنید! برای یک جلسه مشاوره با همسرتان برنامه ریزی کنید. اگر واقعا شوهرتان را دوست دارید و می خواهید همه چیز را درست کنید، از شوهرتان انتظار نداشته باشید که او همیشه قدم اول را بردارد.

البته این 20 نکته همیشه یک ازدواج را کامل نخواهد کرد. آیا شما چیزهایی می دانید که باعث خوشحالی همسرتان می شود و رابطه تان را رضایت بخش می کند؟ خانم های گل شما چه کار می کنید که شوهرتان را خوشحال کنید؟ از آقایون هم سوال می پرسم از همسرتان چه انتظاراتی دارید؟

divider

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش نکات روانشناسی زناشویی مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا