دسته‌بندی نشده

یکتا ناصر و سوفیا لورن چقدر شبیهند ؟

یکتا ناصر و سوفیا لورن

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد.

مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند ،حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن.

حتماً بخوانید:

موردی که ما در این مقاله به بررسی آن میپردازیم شباهت یکتا ناصر و ستاره ای پرطرفدار به نام سوفیا لورن است .

یکتا ناصر و سوفیا لورن چقدر شبیهند ؟

با نگاهی ظاهری به عکس این دو نفر می توان به خوبی به این نکته رسید که یکتا ناصر بسیار شبیه سوفیا لورن در جوانی است.

حالت چشم و ابرو و فرم صورت و همینطور فک و لب یکتا ناصر شباهت عجیبی به سوفیا لورن دارد.

ممکن است بگویید یکتا ناصر عمل جراحی زیبایی انجام داده و پس از عمل های جراحی به این درجه از شباهت با سوفیا لورن رسیده است . اما بهتر است بدانید این طور نیست.

یکتا ناصر قبل از جراحی زیبایی هم به این بازیگر هالیودی شبیه بوده است.

یکتا ناصر و سوفیا لورن

تصویر سمت چپ یکتا ناصر را در دوران نوجوانی نشان می دهد. این عکس حاکی از آن است که تفاوت زیادی بین یکتا ناصر قبل از عمل و بعد عمل وجود ندارد .

بنابراین نمی توان موضوع شباهت کاملا طبیعی یکتا ناصر و سوفیا لورن را منکر شد.

نکته جالبی که وجود دارد اسمی است که یکتا ناصر بر روی دخترش گذاشته است. دختر یکتا ناصر که حاصل ازدواجش با منوچهر هادی است سوفیا نام دارد.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید.

یکتا ناصر و منوچهر هادی، شهریورماه 98 در تهران با هم رسما ازدواج کردند و تنها فرزند آنها دختری به نام سوفیا است.

یکتا ناصر و سوفیا لورن

سوفیا لورن (به ایتالیایی: Sophia Loren) با نام اصلی سوفیا ویلانی شوکولونه (زادهٔ ۲۰ سپتامبر ۱۹۳۴ در رم) بازیگر ایتالیایی برندهٔ جایزه اسکار و ستارهٔ سال‌های طلایی سینمای ایتالیا و هالیوود است.

لورن را به عنوان مشهورترین بازیگر ایتالیایی می‌شناسند. وی علاوه بر برنده شدن جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان برای فیلم دو زن، یک جایزه گرمی، پنج جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه لورل را نیز برنده شده‌است. از فیلم‌های معروف وی می‌توان به دو زن (۱۹۶۰)، دیروز، امروز، فردا، ازدواج به سبک ایتالیایی (۱۹۶۴) و یک روز بخصوص (۱۹۷۷) اشاره کرد.

یکتا ناصر و سوفیا لورن

سوفیا و کارلو پنتی روز ۱۷ سپتامبر ۱۹۵۷ با هم ازدواج کردند ازدواج اول آنها به ناچار لغو شد تا پونتی به جرم دو همسری محکوم نشود، آن‌ها ۹ آوریل ۱۹۶۶ دوباره با هم ازدواج کردند و صاحب دو پسر به نامهای کارلو و ادواردو شدند.

زندگی مشترک سوفیا لورن با کارلو پونتی تا زمان مرگ پونتی در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۰۷ به خاطر عوارض ریوی ادامه داشت. وقتی از او در نوامبر ۲۰۰۹ پرسیدند که آیا احتمال دارد او دوباره ازدواج کند؟ پاسخ داد که: نه، دوباره هرگز، غیرممکن است که کس دیگری را دوست داشته باشد.

عروسهای او ساشا الکساندر و آندرا مس زاروس هستند. او چهار نوه دارد: لوچیا سوفیا پونتی (متولد ۱۲ می ۲۰۰۶) ویتوریو لئونه پونتی (متولد ۳ آوریل ۲۰۰۷)، لئوناردو فورتوناتو پونتی (متولد ۲۰ دسامبر ۲۰۱۰) و بئاتریس لارا پونتی (متولد ۱۵ مارس ۲۰۱۲).

محل اقامت اولیه لورن از اواخر سال ۲۰۰۶ در ژنو سویس بوده‌است همچنین صاحب یک خانه در ناپل و رم است.

وی علاوه بر برنده شدن جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان برای فیلم دو زن، یک جایزه گرمی، پنج جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه لوارل را نیز برنده شده است.

از فیلم های معروف وی می توان به دو زن (۱۹۶۰)، دیروز، امروز، فردا، ازدواج به سبک ایتالیایی (۱۹۶۴) و یک روز بخصوص (۱۹۷۷) اشاره کرد.

سوفیا لورن و یکتا ناصر

بیشتر بخوانید

شباهت های عجیب بازیگران ایرانی به اعضای خانواده شان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا