دسته‌بندی نشده

یونایتد ایرلاینز داخل هواپیما وای فای ارائه میکند

یونایتد ایرلاینز ایالات متحده آمریکا اتصال اینترنت وای فای ماهواره ای را در هواپیمای پهن پیکر بین المللی خود معرفی کرد تا به عنوان اولین وسیله نقلیه بین المللی آمریکایی برای مشتریان خود امکان دسترسی به اینترنت را طی سفرهای در مسیرهای طولانی فراهم کند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هواپیمای بوئینگ 747 که به فن آوری ماهواره ای باند Ku شرکت پاناسونیک آویونیکس مجهز است در مسیرهای آنسوی اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام فعالیت می کند.

به علاوه یونایتد ایرلاینز دو هواپیمای ایرباس 319 را نیز به وای فای ماهواره ای باند Ku مجهز کرده است که در مسیرهای داخلی فعالیت می کنند و به مشتریان این شرکت هواپیمایی سرویس اینترنت هنگام پرواز سریعتری نسبت به فن آوری ATG ارائه می دهد. این شرکت هواپیمایی پیش بینی کرده است تا پایان سال جاری میلادی نصب وای فای ماهواره ای را در 300 هواپیمای خطوط هوایی اصلی اجرا کند.

مسافران یونایتد ایرلاینز دو گزینه برای انتخاب سرعت اتصال خود در اختیار دارند. سرعت استاندارد که بسته به مدت پرواز بین 3.99 و 14.99 دلار برای مسافران هزینه در بر دارد و پرسرعت که بین 5.99 و 19.99 دلار هزینه دربر دارد که سرعت دانلود سریعتری را نسبت به گزینه استاندارد در اختیار مسافران قرار می دهد.

منبع : سایت زومیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا