دسته‌بندی نشده

گران ترین ویلا های شمال توسط اول خونه لو رفت!!!

فروش ویلای لوکس در شمال

شاید اگر تصاویری از لوکس ترین ویلا های شمال را پیش رویتان بگذارند و از شما بپرسند این خانه ها در کجا واقع شده اند، آخرین جایی که حدس بزنید شمال باشد، رشد طراحی و ساخت ویلا های لوکس و برند در شمال بقدری سریع بوده است که گاه خود ما هم از آنچه خلق می کنیم و خلق می شود، هیجان زده می شویم.

مازندران که در در نزدیکی تهران و در امتداد کرانه خزر جا خوش کرده، پر از پروژه های زیبا و ویلا های بکری است که در نگاه اول قلاب شان را دور قلب مان می اندازند و ما را تسلیم خودشان می کنند، ویلا هایی با سقف های بلند، پنجره هایی با شیشه های بزرگ، نورپردازی هایی باورنکردنی و چشم اندازهای عالی و بی نظیر. در گران ترین ویلا های شمال، فضای داخلی به اندازه نمای بیرونی درخشان است. کف های مرمر، به همراه میزهای چوبی و دیوارهای سفید، حس کلاسیک و گرمی به خانه می بخشد – در عین حال که بسیار مدرن است. و هزاران سبک و سیاق دیگر که هر کدام روایت ها برای گفتن دارد و ذهن ما را برای خرید و سرمایه گذاری قلقلک می دهند.

ارتباط قوی با محیط اطراف، پایه طراحی های لوکس

یکی از معیارهای اصلی در فرآیند طراحی گران ترین ویلا های شمال، به حداکثر رساندن نور و افزایش میزان تعامل ویلا با نور خورشید است تا جایی که گاها برای ویلا دو مجموعه از نورگیر ها، انتخاب می شود یکی بر روی راه پله اصلی و دیگری در شکافی میان سقف. خطوط هندسی روی سقف، یک راه پله شیشه ای زیبا و فضای سبز فراوان در “حیاط” آن، قطعا یک ویلا را در لیست گران ترین ویلا های شمال قرار داد و آن را به یک خانه رویایی واقعی برای ساکنانش تبدیل خواهد کرد.

مازندران مقصد ما

گران ترین ویلا های شمال توسط اول خونه لو رفت!!!

مازندران زیبا

هر شهری در شمال چیزی برای ارائه دارد، از غذاهای محلی گرفته تا معماری پیشگامانه تا منظره هایی که مشابهشان واقعا نیست. اما رتبه بندی گران ترین ویلا ها یک پرسش دشوار به نظر می رسد و کمی پیچیده است. اول این که اگر گیلان و مازندران را از نزدیک دیده باشید تفاوت ها را خیلی خوب لمس کرده اید، ساخت ویلا در مازندران خیلی جدی تر و سریع تر پیش می رود، نزدیکی به تهران و دسترسی همزمان به جنگل و دریا در بسیاری از شهر های مازندران موجب شده شاهد جدیدترین طراحی ها و نو ترین متریال در ویلا های این استان باشیم. اما خود مازندران نیز با تنوع باورنکردنی در حوزه ساخت ویلا همراه است به ویژه در لوکیشن های خاصی همچون مناطق ساحلی.

شهرک های برند مازندران، اولین گزینه ما برای بررسی قیمت ویلا در شمال هستند. عموما این شهرک ها به واسطه امنیت و امتیاز های رفاهی و لوکسی که دارند با قیمت بسیار بالا عرضه می شوند از این رو تعدادی از گران ترین ویلا های شمال در چنین شهرک هایی جای خوش کرده اند که ما در اول خونه از آن ها خواهیم گفت.

برند ترین شهرک های شمال

گران ترین ویلا های شمال توسط اول خونه لو رفت!!!

شهرک امیردشت در شهرستان کلارآباد

شهرک امیردشت (واقع در متل قو) و شهرک فردوس (واقع در رویان)، دو مورد از گران ترین شهرک های شمالند، امتیازات و دارایی های ویلا های موجود در این دو شهرک به نوعی هستند که قیمت خرید ویلا در فردوس و امیردشت عملا از 60 میلیارد تومان شروع می شود و با کمتر از این مبلغ شاید خرید ویلا در شهرک های مزبور امکان پذیر نباشد، این نشان از بالا بودن سطح رفاه، امنیت و نزدیکی به بکرترین مناظر شمال دارد. دیگر شهرک های برند و گران مازندران که تنها با پرداخت هزینه بالا موفق به زندگی در ویلا هایشان خواهیم شد عبارت اند از: شهرک خزرشهر، شهرک خانه دریا، شهرک دریا کنار، شهرک دریابیشه، شهرک آکام شهر و شهرک پزشکان. به زعم این که تمام شهرک های شمال از نظر ویژگی هایی چون تأمین امنیت و دسترسی به مناظر بکر، مشترک اند اما نوع طراحی، سطح رفاه، متراژ و جنس متریال استفاده شده منجر به تفاوت قیمت در ویلا های موجود شده است و عموما در شهرک های عنوان شده قیمت خرید ویلا در شمال واقعا بالاست. علاوه بر شهرک ها، برخی مناطق شهری و ساحلی نیز مأمن ویلا های گران هستند که با هم مرور خواهیم کرد.

شهر های گران شمال برای خرید ویلا

1) نوشهر

گران ترین ویلا های شمال توسط اول خونه لو رفت!!!

شهر زیبای نوشهر

گران ترین منطقه خرید ویلا در شمال، نوشهر است به واسطه لوکیشن و نزدیکی جنگل و دریا در این شهر. حضور بندرگاه، اقتصاد فعال و فاصله کوتاه با جاده چالوس موجب شده نوشهر یک سر و گردن از دیگر مناطق شمالی بالاتر باشد و بیشترین سرمایه برای ساخت ویلا به این شهر سرازیر شود به همین دلیل قیمت خرید ویلا در نوشهر بسیار بالاست. هرچه به مناطق لوکس و با اصالت این شهر نزدیک تر می شویم قیمت ها نجومی تر می شوند و به موازات آن، نوع طراحی و سبک اجرای ویلا نیز بسیار خلاقانه و اعلا می گردد. اگر بخواهیم در نوشهر دقیق تر شویم چند منطقه گران و اعیانی در این شهر وجود دارد که اختصاصا به ساخت ویلای لوکس تعلق دارند از جمله منطقه روستایی توسکاتک، منطقه لتینگان، سیسنگان، آویدر و انارور، که تصویر مربوطه به منطقه توسکاتک در زیر قابل مشاهده است.

گران ترین ویلا های شمال توسط اول خونه لو رفت!!!

تصویری از منطقه روستایی توسکاتک

2) سرخرود

هرچند خرید ویلا در نوشهر، دست ما را در دست یک ویلای لاکچری می گذارد اما بدیهی است که نوشهر تنها فرزند لاکچری شمال نیست.

درویش آباد به عنوان یک دهکده روستایی در سرخرود، شامل مجموعه ای از گران ترین ویلا های شمال است، ارزش ملک در این منطقه به واسطه قدیمی بودن و جا افتاده بودن آن واقعا بالاست. خط ساحلی یا بلوار ساحلی سرخرود نیز میزبان برج های ساحلی و زیباترین ویلا های همجوار با ساحل است که همایونی و گرانند و به عنوان پایتخت ساحلی سرخرود از آن یاد می شود. هرچه از دریای سرخرود فاصله می گیریم (فاصله ده تا 15 کیلومتری از ساحل) و به بخش های حاشیه ای (ویلا های ساخته شده در جاده آمل به سرخرود)، نزدیک می شویم به دلیل ارزان بودن زمین، از قیمت ویلا در سرخرود و سبک ساخت آن کاسته می شود.

برای اطلاعات بیشتر و قیمت آپارتمان در برج های ساحلی سرخرود کلیک کنید.

در انتها | چطور بهترین مناطق سرمایه گذاری را بشناسیم؟

مازندران بر روی کمربندهای کوهستانی و البته کرانه های ساحلی قرار گرفته به طوری که در هر منطقه ای از این سرزمین می توان کوه های زیبا و سواحل جذاب بسیاری دید. وقتی عازم سفری کوتاه به این خطه باشکوه می شویم تا با جذابیت بی نظیر آن آشنا شویم، دوست داریم یک سکونتگاه دائمی در میان زیبایی هایش داشته باشیم و دائما به خرید ویلا فکر می کنیم، تصمیمی که در نهایت سادگی پیچیده است و مقدمات و آموزه هایی نیاز دارد. چه خوب که یک تیم حرفه ای همراهمان باشد، چه خوب که اول خونه این جاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا