دسته‌بندی نشده

کوچکترین پیشرانه V12 دنیا

وقتی به مغازه خوزه هرمو باریرو، پاتلو با خر‌ده‌ریزه‌های هنری مکانیکی‌اش قدم می‌گذارید، هرگز نمی‌توانید حدس بزنید که با چه نوع آدمی روبرو هستید.

پاتلو که یک بازنشسته نیروی دریایی است، شغلش در تجهیزات دریایی را فراموش کرده و مطابق چیزی که در تصاویر می‌بینیم بر روی موتورهای با ابعاد کم کار کرده است.

پاتلو معتقد است که کوچک‌ترین V-12 دنیا را در اختیار دارد. تنها زمانی کوچکی این V-12 مشخص می‌شود که یک سکه در کنار آن قرار می‌گیرد.

motores patelo tiny V-12 engine

motores patelo tiny V-12 engine

ساخته‌های پاتلو به‌گونه‌ای هستند که وقتی آن‌ها را می‌بینید، احساس می‌کنید وجود آن‌ها را باید با دیگران به اشتراک بگذارید. این موتور با هوای فشرده کار می‌کنند. امّا این موضوع باعث نمی‌شود که ساخت یک موتور با کارایی کامل در این ابعاد نادیده گرفته شود.

کوچکترین پیشرانه V12 دنیا

پاتلو که ساخته‌هایش را کوچک‌ترین V-12 دنیا می‌داند، با کمی افتخار، تصدیق می‌کند که هیچ اینترنتی استفاده نمی‌کند و نمی‌داند چگونه «وب‌گردی» کند.

کمی جستجو در اینترنت، موجب می‌شود تا بدانیم افراد دیگری نیز هستند که یک موتور V-8 با کارایی کامل و یا یک V-8 با حجم ۶/۰۹ اینچ مکعبی ساخته‌اند.

امّا در عین حال، یک V-12 کوچکتر از این پیدا نمی‌شود و به نظر، پاتلو بدون هیچ اینترنتی، حقیقت را می‌گوید.

motores patelo tiny V-12 engine

motores patelo tiny V-12 engine

پاتلو برای مکانیک‌های جدید تأسف می‌خورد که دیگر فقط به «ترمیم قطعات» مشغول هستند. اگر به این گفته پاتلو شک دارید، حتماً باید تصاویر مربوط به مراحل تولید V-12 را ببینید.

Smallest V12 Engine

Smallest V12 Engine

به علاوه، پاتلو یک مدل مینیاتوری از W-18 نیز دارد که دیدنش خالی از لطف نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا