دسته‌بندی نشده

کلکسیون ماشین های رضا گلزار که شما را شگفت زده می کند!

تمام ماشین های محمد رضا گلزار

یکی از پرطرفدارترین هنرمندان کشور ما در حال حاضر بی شک محمدرضا گلزار است.

رضا گلزار بی تردید یک هنرمند تمام عیار است چراکه علاوه بر کار بازیگری در صنعت مد و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او در انواع ورزش ها هم متبحر است .

محمدرضا گلزار آذری در 31 مارس 1975 در خانواده ای با اصالت فارسی- آذری در تهران متولد شد ، وی در دانشگاه آزاد اسلامی مهندسی مکانیک خوانده است و مدتی نیز به تدریس برخی دروس می پرداخته ، در جوانی توسط زنده یاد ایرج قادری به سینما معرفی شد و از آن به بعد پله ترقی را بسرعت بالا رفت و بعنوان یک سوپر استار مطرح و معرفی شده است.

شاید برای هر کسی جالب باشد که بداند محمدرضا گلزار طرفدار چه مدل ماشین هایی است و از چه اتومبیل هایی استفاده می کند.

تمام ماشین های محمد رضا گلزار

هر چند که از عنوان ماشین‌هایی که امروز گلزار در اختیار دارد منبع رسمی و معتبری از طرف خود او در دسترس نیست و مشخص نیست چند مورد از فهرست زیر در حال حاضر فروخته شده و یا به مدلی جدیدتر ارتقا یافته است؛ اما در این مطلب سعی کرده‌ایم با توجه به اخبار و عکس‌ها، مصاحبه‌ها و فیلم‌های غیررسمی که از او در این موارد وجود دارد نگاهی بیندازیم به ماشین‌هایی که به باور خیلی‌ها، گلزار صاحب‌شان است.

نام ماشین های محمد رضا گلزار

اسم ماشین های محمدرضا گلزار در کلکسیون او

  1. بی‌ام‌و سری ۸ کوپه
  2. رنجرور ال ۳۲۲
  3. فراری اف ۴۳۰ اسپایدر
  4. آئودی R8 زرد رنگ
  5. بوگاتی ویرون

اولین ماشین محمد رضا گلزار

اولین خودرویی که در فهرست کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار آمده یک بی‌ام‌و سری ۸ کوپه است. این خودروی فوق‌العاده لوکس همانطور که می‌توانید حدس بزنید به صورت رسمی هیچوقت به ایران وارد نشده که اصلی‌ترین دلیل این موضوع، قیمت بالای آن است.

کلکسیون ماشین های میلیاردی رضا گلزار

رضا گلزار از این اتومبیل در فیلم سینمایی آینه بغل رونمایی کرد.

کلکسیون ماشین های رضا گلزار که شما را شگفت زده می کند!

رنجرور رضا گلزار

دومین گزینه در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار رنجروور ال ۳۲۲ است. یکی از خودروهایی که طرفداران این بازیگر معمولاً با دیدن آن، اصطلاح ماشین گلزار را به‌کار می‌برند، این مدل رنجروور است.

خودرویی که به نظر، خود آقای بازیگر علاقهٔ بیشتری به استفاده از آن در انظار عمومی دارد.

ماشین فراری محمدرضا گلزار

کلکسیون ماشین های میلیاردی رضا گلزار

فراری اف۴۳۰ محصولی معروف با طراحی کوپه و دونفره، قرمز رنگ، شیک و کلاسیک و البته لوکس و اسپرت که با دیدنش هر کسی جز فراری یاد برند دیگری نمی‌افتد و از معروفترین و بهترین ماشین‌های سال‌های اخیر است.

آقای بازیگر البته یکی از تولیدات این مدل در سری اسپایدر و به رنگ سفید را در اختیار دارد.

آئودی ماشین فوق لاکچری محمدرضا گلزار

کلکسیون ماشین های میلیاردی رضا گلزار

آئودی R8 هم از دیگر مواردی است که در زمان خودش در ایران به ماشین محمدرضا گلزار نزد مخاطبان این بازیگر معروف شد. خودرویی که حتی از آن در فیلم سینمایی «شیش و بش» هم استفاده شده است.

آئودی R8 که اولین سری آن در سال ۲۰۰۸ معرفی شد با رنگ زرد و طراحی کوپه و لوکس و منحصر به‌فردش یکی از یونیک‌های بازار خودرو سازی است.

خودروی ائودی R۸ زرد رنگی که توسط سوپر استار محبوب کشورمان ،محمد رضا گلزار به صورت گذر موقت وارد کشور شده بود دچار حادثه شد.

البته گلزار برای وارد کردن سومین خودروی گذر موقت خود یعنی اسب سرکش فراری، اتومبیل زرد رنگش را فروخته بود که این حادثه تلخ رخ داد.

بوگاتی رضا گلزار

کلکسیون ماشین های میلیاردی رضا گلزار

این خودروی فرانسوی که البته قسمت فنی آن در آلمان تولید و در فرانسه مونتاژ شده، از دیگر خودروهای موجود در کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار است که اولین سری آن سال ۲۰۱۱ وارد بازار جهانی شد.

محمدرضا گلزار به‌عنوان یکی از آخرین حرکاتش در زمینه خودروی لوکس، در بهمن ماه سال ۱۳۹۸، برند «Rezzar Rover» یا همان R&R را راه‌اندازی کرد. او اعلام کرد که هدف این شرکت فعالیت بر روی سفارشی‌سازی حرفه‌ای کابین و طراحی داخل خودروهاست.

کلزار در این راه با شرکت «ایران روور» همکاری کرد. خیلی از مخاطبان آرم طراحی شده برای کمپانی او را نسخه‌ای کپی شده از آرم شرکت رولزرویس می‌دانند. شرکت ایران روور سال‌هاست در این زمینه کار می‌کند و این همکاری آن‌ها تا به امروز به باز طراحی و تجهیز کردن چند مدل ماشین‌های مختلف مثل مرسدس بنز G و هیوندای H350 رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا