دسته‌بندی نشده

کد فعال سازی اینترنت رایتل

کد دستوری برای فعال سازی اینترنت رایتل

کد فعال سازی اینترنت رایتل، یک کد دستوری است که شما را قادر می سازد تا تنظیمات اینترنت رایتل را دریافت و نصب کنید. برای این کار، کافی است عبارت net را به سامانه ۲۰۲۰ پیامک کنید و پس از دریافت پیامک حاوی تنظیمات، آن را باز کرده و نصب کنید. این کد برای تمامی سیستم عامل های موبایل قابل استفاده است.

تنظیمات اینترنت رایتل به صورت دستی

اما اگر شما می خواهید تنظیمات اینترنت رایتل را به صورت دستی انجام دهید، می توانید با وارد شدن به قسمت تنظیمات دستگاه خود و اضافه کردن یک APN جدید با نام RighTel، تنظیمات اینترنت رایتل را خودکار فعال کنید. برای این کار، مراحل زیر را طی کنید:

  • برای سیستم عامل اندروید، به قسمت Settings > Wireless & Network > Mobile Networks > Access Point Names بروید و گزینه Add New APN را انتخاب کنید. در قسمت Name و APN عبارت RighTel را وارد کنید و سایر گزینه ها را خالی بگذارید. در نهایت گزینه Save را بزنید.
  • برای سیستم عامل iOS، به قسمت Settings > Cellular > Cellular Data Network بروید و در قسمت APN عبارت RighTel را وارد کنید. سپس با یکبار خاموش و روشن کردن گوشی، تنظیمات اینترنت رایتل فعال می شود.
  • برای سیستم عامل ویندوز فون، به قسمت Settings > Mobile+SIM > SIM Settings > Manual Internet APN بروید و گزینه آن را فعال کنید. در پنجره باز شده، در قسمت APN عبارت RighTel را تایپ کنید. در انتها گزینه Save را انتخاب کنید.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا