دسته‌بندی نشده

چگونه باید تریکومونیازیس را درمان کرد؟ علائم تریکومونیازیس چیست؟

بیماری تریکومونیازیس

تریکومونیازیس از شایع ترین بیماری های مراقبتی قابل درمان میباشد. هر ساله میلیون ها نفر به این بیماری مبتلا میشوند که البته به راحتی قابل درمان است. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

علائم تریکومونیازیس

علائم بیماری تریکومونیازیس در خانم ها شامل ترشحات واژنی خیلی کثیف سبز یا زرد رنگ است. حتی ممکن است که ورم در ناحیه فرج یا لبه بیرونی واژن به همراه درد هنگام ادرار کردن نیز مشاهده شود. علائم این بیماری در مردان ممکن است مواردی همچون ادرار دردناک با زخم بر روی آلت تناسلی باشد اما اکثر مردانی که به تریکومونیازیس دچار هستند هیچ علائم خاصی ندارند.

درمان تریکومونیازیس

تریکومونیازیس با استفاده از آنتی بیوتیک ها درمان میشود. خیلی مهم است که علاوه بر خود فرد مبتلا شده، شریک جنسی او نیز درمان شود چراکه ابتلا دوباره به این بیماری بسیار شایع است.

ملاحظات

پس از مصرف آنتی بیوتیک ها در دوران درمان از 24 تا 48 ساعت، به هیچ عنوان الکل نخورید. (بسته به نوع آنتی بیوتیک ها این زمان میتواند متغیر باشد) تریکومونیازیس عامل مهمی در افزایش احتمال به بیماری ایدز است، آن را جدی بگیرید.

پیشگیری از تریکومونیازیس

مانند همه بیماری های مقاربتی، بهترین راه پیشگیری این است که از سلامت شریک جنسی خود اطمینان داشته باشید. (بهتر است که افراد بصورت دوره ای آزمایش های پزشکی را برای اطمینان از سلامت خود انجام بدهند.) استفاده از کاندوم های مقاوم و مرغوب نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی دارد.

عکس های تریکومونیازیس

تریکومونیازیس در زنان
تریکومونیازیس در واژن
تریکومونیازیس در مردان
تریکومونیازیس در آلت تناسلی مردانه
پیشگیری از تریکومونیازیس
استفاده از کاندوم از انتقال تریکومونیازیس جلوگیری میکند
شکل تریکومونیازیس
شکل میکروسکوپی تریکومونیازیس

امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با ویژگی های بیماری تریکومونیازیس آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا