دسته‌بندی نشده

چگونه از مدرسه لذت ببریم

مدرسه

مدرسه برای بعضی بچه ها خسته کننده و یکنواخت است. در این چگونه، می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا از مدرسه لذت ببرید و ببینید که مدرسه هم چندان جای کسل کننده ای نیست…

لذت از مدرسه
1-شخصی سازی کنید. اگر دوست داشتید می توانید کیف، خودکار، دفتر و سایر وسایل را تزیین کنید. اما اول از والدین خود اجازه بگیرید.

لذت از مدرسه 2- برای تزیین کیف، می توانید از گیره و برچسب و جا سوئیچی و سایر تزیینات استفاده کنید.

لذت از مدرسه

3-اجتماعی باشید. شاید در کلاس افرادی باشند که از نظر فکری مانند همدیگر باشید، پس می توانید دوستان خوبی شوید. دوست، هوای ما را دارد و خاطراتی که از یک روز به یاد می ماند بخاطر همین دوستان است.

4-در انتخاب دوست دقت کنید. دوست واقعی با دوستی که اهل شیطنت است خیلی فرق می کند. برای شاد بودن لازم نیست با لذت از مدرسهاین افراد باشید. یادتان باشد، هرگز به فکر شیطنت نباشید، وگرنه دچار دردسر می شوید.

5لذت از مدرسه-هر از گاهی تفریح کنید. با دوستان خود بازی کنید یا برای هم جوک تعریف کنید. مدرسه زندان نیست، جایی است برای آموزش شما جوانان، و قسمتی از این آموزش همین اجتماعی بودن است. در ضمن یادتان باشد، جوک با جوک فرق می کند!

6-وقتی که حوصله تان سر رفت، خود را سرگرم کنید. در زنگ تفریح یا وقت نهار می توانید نقاشی یا طرح بکشید، تکالیف را انجام لذت از مدرسهدهید، آواز بخوانید، به موزیک گوش دهید، ساز بزنید، با دوستان بگردید و هرچیز دیگری که اجازه انجامش را در مدرسه دارید.

7لذت از مدرسه-مثبت باشید! در هر شرایط سخت و پر استرسی، آرام باشید. سعی کنید همه عادت های بد را ترک کنید. دید خود را نسبت به مسائل تغییر دهید. مثبت نگر و مثبت اندیش باشید. این خیلی به شما کمک می کند.

8-از منفی ها دوری کنید. در دنیایی زندگی می کنیم که همه فکر می کنند آخر چیزی بد می شوید. سعی کنید به این افراد گوش لذت از مدرسهندهید. فرق زیادی بین انتقاد سازنده با انتقاد از روی حسادت و بدخواهی هست. کافی است به این افراد سری تکان داده و دور شوید.

9لذت از مدرسه-هدف داشته باشید. هدف بهترین راه برای داشتن انگیزه است. تصور کنید مدرسه یک جور نمایش نامه است که هم نویسنده اش شمایید و هم بازیگرش. حالا، کاراکتر نمایش همیشه یک هدف دارد، درست است؟خوب، آن چیست؟ آیا شخصی هستید که می خواهید بهترین باشید؟ یا این که در این نمایش سیاهی لشکرید؟ زندگی را از جهات مختلفی می توان نگاه کرد. این زندگی شماست، این نگاه شماست. هدف داشته باشید و به هدفتان برسید.

نکات و هشدارها
خودتان باشید.
زندگی را سخت نگیرید. در زندگی لحظات استرس زا هم هست. زندگی را نمی توان کنترل کرد. گاهی می خندیم، گاهی گریه می کنیم. زندگی کنید و نهایت لذت را از زندگی ببرید.
درس ها را برای شب امتحان نگه ندارید.
تلاش، تلاش و باز هم تلاش کنید.
دنبال دردسر نباشید.
مراقب افراد بدخواه و حسود باشید.

منبع:WikiHow

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا