دسته‌بندی نشده

چگونه از زبان بدن پسر بفهمیم عاشق ما است؟

اگر شما با پسری در ارتباط هستید و دچار شک و تردید شده اید که آیا دوستتان دارد یا نه، بهتر است با زبان بدن مرد آشنا شوید. با شناخت و تفسیر زبان بدن مرد به راحتی می توانید قصد و نیت او را دانسته و از شک و تردید رها شوید. برای آشنایی با زبان بدن مرد با مجله دلگرم همراه شوید.

divider

علائم و نشانه هایی که پسری به شما علاقه مند است

1- چشمک زدن

اگر شما دو نفر همدیگر را ملاقات کردید و او به شما چشمک میزد، این یکی از اولین نشانه هایی است که آن پسر شما را دوست دارد. چشمک زدن جزعی از زبان بدن مرد محسوب می شود که از آن به عنوان یک کانال ارتباطی برای ارسال اولین پیام عاشقانه استفاده می کند و این علامت به این معناست “من به شما توجه می کنم”.

البته ناگفته نماند چشمک زدن معانی و تعابیر دیگری نیز دارد، اما ربطی به موضوع مقاله ما ندارد و در این مقاله گنجانده نمی شود.

2- نگاه کردن

درک نگاه مرد ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. اگر متوجه شدید که او نمی تواند چشمانش را از شما بپوشاند، احتمالا شما را دوست دارد. اما، انتظار نداشته باشید که به شما خیره شود. این می تواند نشانه بی ادبی باشد یا این که ممکن است شما حس کنید که او مشکل روانی دارد. اما منظورمان نگاه هایی است که کمتر از صدم یا هزارم ثانیه دوباره و دوباره تکرار می کنند و با خیرگی کاملا متفاوت است.

اما اگر شما از قبل با یکدیگر آشنا شده باشید معانی نگاه ها متفاوت است. مثلا اگر شما در حال صحبت کردن با دوست پسرتان هستید و به نظر می رسد که او به شما زل زده و مسحور حرف های شما شده است به این معناست که او قطعا به شما علاقه مند است. تماس چشمی روشی است برای مردان که به صورت غیرکلامی و بدون این‌که بیش از اندازه صراحت به خرج بدهند، برای برقراری رابطه استفاده می کنند.

اگر علائم دیگری به زل زدن دوست پسرتان اضافه شود ، مثلا بالا بردن ابروها یا بزرگ شدن سوراخ بینی، پس احتمالا او عاشق شماست.

3- اتساع مردمک چشم

چشم ها دروازه ای به روح هستند، بنابراین به تغییرات اندازه مردمک چشمانش توجه کنید. اتساع و باز شدن مردمک چشم به معنی کنجکاوی است و همچنین نشان دهنده علاقه فیزیکی زیاد است. با این حال، باز و گشاد شدن مردمک چشم ممکن است به این معنی باشد که او فقط می خواهد با شما در ارتباط باشد. این علامت زمانی بهتر ظاهر می شود که در محیط روشن قرار داشته باشید؛ وگرنه قرار گرفتن در محیط تاریک به طور طبیعی و خودبخود موجب اتساع مردمک می شود.

4- علائم و نشانه های صورت

چهره دوست پسرتان می تواند پاسخ شفافی به سوال رایج شما باشد : “آیا دوست پسرم من را دوست دارد؟”. هنگامی که یک مرد مجذوب زنی می شود، او به طرز عجیبی لب ها، گونه، گوش ها و بخصوص چانه اش را لمس می کند. این نوع زبان بدن نشان می دهد که او علاقه به بوسیدن شما دارد و یک نشانه واضح علاقه مندی به شما می باشد.

علائم و نشانه های عاشق شدن مرد

5- لبخند

لبخند یکی از علائم ابتدایی و اصلی جاذبه است. بنابراین اگر شما در حال صحبت هستید و او لبخند می زند، این یکی دیگر از علائم مثبت است که نشان می دهد شما را دوست دارد.

اما مردانی که فقط به غریزه فکر می کنند و تمایل به رابطه جنسی یک شبه دارند، ممکن است فاقد این لبخند صمیمانه باشند، حتی اگر روحیه مهربانی داشته باشند.

6- تن صدا

خوب، صدای مرد دقیقا نمی تواند از علائم زبان بدن مرد باشد، اما می تواند به شما کمک کند که عشق و علاقه او را بدانید.

اگر متوجه شوید او تن صدای خود را بالا می برد و بلند صحبت می کند یعنی می خواهد به او بیشتر توجه کنید و به این معنی است که می خواهد به صراحت با شما ارتباط برقرار کند و می خواهد یک کانال ارتباطی منحصر به فرد با شما داشته باشد.

7- اعضا بدن

اگر پاهایش رویهم قرار گرفته اند، ممکن است به شما علاقه مند نباشند، زیرا پاهای متقاطع نمادی از محصور شدن وخاتمه دادن به چیزی است. برعکس، اگر پاها باز باشد و روی زمین قرار گرفته باشند، بدان معنی است که او می خواهد توجه شما را جلب کند.

به همین ترتیب، بازوان قفل شده ( دست به سینه) نشان دهنده ارتباط بسته است، در حالی که بازوی های باز نشان دهنده علاقه مندی به برقراری ارتباط است. با این حال، تشخیص علائم و نشانه های عشق از روی بازوان، سخت تر و پیچیده تر است، زیرا برخی افراد حتی زمانی که به کسی علاقه مند باشند، احساس راحت تر و بهتری دارند تا با بازوان بسته بنشینند.

اگرچه درک زبان بدن مرد از طریق بازوان سخت می باشد، دست ها می توانند درک واضح تری به شما بدهند. اگر دستانش را در جیبش می گذارد و یا پشت سر خود قرار می دهد، به این معنی است که با شما کاملا راحت است، و یک نشانه واضحی است که شما را دوست دارد.

اما اگر اشیاء دایره ای شکلی در دست گرفته و بازی می کند، مثلا شیشه یا توپ کوچک ، بدین معنی است که از لحاظ فیزیکی و جنسی جذب شما شده است، و این ارتباط از روی شهوت است و زود گذر است. در مورد زبان پاها علائمی نیز وجود دارد. اگر انگشت پاهایش به سمت شما باشد به این معنی است که مجذوب شما شده است.

8- وضع ظاهری

مردی که علاقه مند به زنی باشد. در مقابل آن زن تمایل دارد صاف و راست قامت بنشیند و سینه اش را به سمت جلو سپر کند.

مرد عاشق

divider

علاوه بر علائم و نشانه های بالا، شما همچنین می توانید از طریق حرکات معمول و رایج بدن مرد بفهمید که آیا به شما علاقه منداست یا خیر.

9- او موهایش را لمس می کند

این ژست برای زنان و مردان معمول و رایج است. مردی که واقعا به شما علاقه مند است هنگامی که در کنار شماست، موهایش را لمس می کند و به گونه ای می خواهد شما را متوجه زیبایی اش کند. با این حال، لمس کردن مو شاید عادت آن مرد باشد، بهترین راه برای تشخیص این دو از هم این است که رفتارش را هنگام گفتگو با دیگران مشاهده کنید به خصوص هنگامی که با سایر مردان صحبت می کند.

10- او ریش خود را لمس می کند

هنگامی که یک مرد در حین صحبت با شما، ریش خود را لمس می کند به این معنی است که او ناخودآگاه به زیبایی شما آگاه شده و به شما علاقه مند شده است.

11- او گوشش را لمس می کند

اکثرا مردها زمانی که به کسی علاقه دارند سرشان را به یک سمت متمایل می کنند و با لاله گوششان بازی می کنند. هنگامی که یک مرد در کنار شما، به لمس کردن گوش مشغول است این علامت به معنی مهار غریزه جنسی است. این نوع زبان بدن مرد نشانه خوبی است، زیرا نشان می دهد که او نمی خواهد همه چیز را به سرعت بدست آورد، بنابراین نشانه این است که واقعا به شما علاقه مند است.

12- لب هایش را لمس می کند

اگر در هنگام فکر کردن یا گوش دادن به صحبت شما به طور مداوم لب هایش را می جود یا با انگشتان دستش لبش را لمس می کند، این یک نشانه واضحی است که شما را دوست دارد.

زبان بدن پسر عاشق چیست

13- گردنش را لمس می کند

اگر مردی در کنار شما گردنش را لمس کند، نشانه واضح از تحریک و برانگیختگی مرد است، او برای دیدن بدن برهنه شما صبر و تحمل ندارد.

14- کشاله رانش را لمس می کند

ممکن است کمی زشت و ناخوشایند به نظر برسد، اما این بالاترین شکل جاذبه ای است که یک مرد می تواند نشان دهد. این نوع زبان بدن اغلب ناخودآگاه است، اما این بدان معنا نیست که او می خواهد با شما ازدواج کند. فقط به این معنی است که او شما را از لحاظ جنسی جذاب می بیند.

15- او به لب شما نگاه می کند

اگر یک مرد به لب های شما نگاه کند، این سیگنال کاملا مشخص است. او می خواهد شما را ببوسد. پس منتظر لحظه ای باشید که اتفاق می افتد.

16- با کراواتش بازی می کند

اگر شما می بینیدکه او با کراواتش بازی می کند،. این علامت به معنای جذابیت جنسی قوی است. او جذب رابطه جنسی با شما شده است.

16- روش راه رفتن مرد

از روش راه رفتن پسر نیز می توان به علاقه مندی او پی برد. اگر او در کنار شما و همگام با شما راه می رود، یا درب را برای شما باز می کند و اجازه می دهد شما جلوتر از او حرکت کنید، او یقینا شما را دوست دارد. اما اگر تلاش می کند جلوتر از شما حرکت کند، او سعی دارد در برابر دیگران تظاهر و ابراز وجود کند.

زبان بدن پسر- نشانه های عشق و دوست داشتن

divider

براساس متن بالا شما متوجه شدید که آیا او شما را دوست دارد یا نه. اگر شما پی بردید که او شما را دوست دارد و اگر واقعا شما با او راحت هستید، چگونه می توانید بفهمید که آیا فقط دوستتان دارد یا این که واقعا عاشق شماست؟؟؟

17- طرز نگاه کردنش را بررسی کنید

نگاهِ یک مرد عاشق کاملا مشخص و متمایز است. اگر او هنگام صحبت یا هنگام شنیدن حرف هایتان به طور مستقیم به چشمان شما نگاه می کند، می توان گفت که عاشق شماست.

18- او همیشه حضور دارد

یک مرد عاشق دوست دارد که اکثر اوقات با شما باشد و حتی زمانی که در دسترس نیست، او سعی می کند حضور خود را با ارسال پیامک یا تماس تلفنی نشان دهد. اگر زمانی که در محل کار هستید، او پیامی به شما بفرستد و بگوید به شما فکر می کند، پس شکی نیست او عاشق شماست.

19- او به حرف هایتان گوش می دهد

اگر با مردی دیدار داشته باشید که عاشقتان باشد،او مانند بهترین دوستتان رفتار می کند و همیشه به حرف هایتان کاملا گوش می کند.

20- او به شما توجه می کند.(مراقب شماست)

اگر مردی به رفتارها و خواسته هایتان توجه می کند، یعنی می داند چه چیزهایی دوست دارید و چه چیزهایی دوست ندارید، و شما را حتی با چیزهای کوچک شگفت زده می کند و در مقابل دوستان و خانواده تان بی عیب و نقص رفتار می کند، او به شدت عاشق شماست.

نشانه های عشق چیست

علائمی که یک مرد دوستتان ندارد

divider

تمام علائمی که در بالا ذکر شد نشان دهنده این است که مردی دوستتان دارد و به شما علاقه مند است. اما اگر شما با یک مرد بسیار خجالتی موجه شوید، تشخیص این علائم ممکن است دشوارتر باشد. بنابراین چگونه می توانید تشخیص دهید که آیا مرد خجالتی است یا این که اصلا شما را دوست ندارد؟ این چیزی است که شما باید با دقت بررسی کنید.

1- لمس کردن بینی

بینی، مرکز تنفر و عدم علاقه است، بنابراین اگر مردی در حالی که با شما صحبت می کند بارها و بارها بینی اش را می خاراند، او احتمالا به شما علاقه مند نیست. با این حال، این نوع زبان بدن ممکن است در اثر یک مسئله ای که موجب تنش روحی شده ایجاد شود.

2- خاراندن سر

خاراندن سر نشانه دیگری که او شما را دوست ندارد و یا نشان دهنده موقعیتی است که برایش ناراحت کننده است.

3- جویدن ناخن

درست مثل دو نشانه بالا، جویدن ناخن به معنی این است که او شما را دوست ندارد.

4- او به چشمان شما نگاه نمی کند

من در پاراگراف اول در مورد نگاه کردن توضیح دادم. اگر در حین صحبت مدام به شما زل زده است این به معنی عشق و علاقه است. اگر او به شما نگاه نمی کند، احتمالا به شما علاقه مند نیست.

آیا دوست پسرم منو دوست داره

حرف آخر:

با خواندن این مقاله شما تا حدودی می توانید تشخیص دهید که زبان بدن مرد چیست و آیا مردی شما را دوست دارد یا نه. اما اگر طرف مقابلتان دوستتان ندارد، برای شما توصیه ای داریم: جهان پر از مردم شگفت انگیز است و بی فایده است که وقت و انرژی تان را برای کسی صرف کنید که هرگز علاقه ای به شما ندارد.

اگر پسری شما را دوست ندارد و عاشق تان نیست، حرکت کنید. از او دور شوید، ذهن تان را با سرگرمی های متنوع(ورزش، کتاب خواندن، تفریح و …) مشغول بسازید، دوستان جدیدی بیابید، و بیش از حد برای دیدار با آن شخص متمرکز نباشید.

سپس متوجه خواهید شد که دیر یا زود شما با مردی از جنس رویاهایتان دیدار خواهید داشت. اگر فراموش کردنش برایتان سخت است و فرصتی برای دیدار با فرد جدید ندارید، دوستیابی آنلاین را امتحان کنید. این روش ها به شما کمک می کند تا بتوانید عشق قبلی را فراموش کنید و فردی را جایگزین آن کنید.

اما صرف نظر از جستجوی عشق، فقط به یاد داشته باشید که ارزش های خودتان را باور داشته باشید و بدانید که هر کسی برای عشق ورزی سزاوار شما نیست. به خودتان اعتماد داشته باشید. خودتان را باور کنید، ذهن تان را باز کنید و جهان را تسخیر خود سازید.

دوستان عزیز از این که با مجله دلگرم همراه بودید سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

divider

ترجمه و گردآوری

سهیلا مقصودی

بخش نکات روانشناسی زناشویی مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا