دسته‌بندی نشده

پیدا کردن شخصیتتان از روی انگشت و انگشتر

8 عنصر وجود دارد كه شامل زمين، آب، آتش، هوا، اتر، فكر، هوش و ضمير است. از اين عناصر 4 مورد آن‌ها فيزيكي و 4 مورد غيرفيزيكي هستند. وجود اين 8 عنصر در هر انسان به نسبت مساوي است. عناصر فيزيكي شامل زمين آب، آتش و هواست. اين عناصر مي‌توانند از طريق بينايي، چشايي و بويايي تجربه شوند.

عناصر غيرفيزيكي ذهن، هوش و ضمير هستند و نمي‌توانيم آن‌ها را با حس‌هاي‌مان درك كنيم زيرا بيانگر آگاهي روح هستند. عنصر اتر در مرز بين فيزيكي و غيرفيزيكي قرار دارد. نوسان صدا در واقع ماحصل دنياي اتري است. صدا توسط هوا حمل مي‌شود ولي توسط آن ايجاد نمي‌شود بلكه ايجاد آن توسط اتر است. هر چيزي كه در اين دنيا به‌طور فيزيكي توليد مي‌شود از ارتعاش صدا آغاز مي‌شود. به‌عنوان مثال پس از اين‌كه طرحي توسط مغز و هوش تصور شد با استفاده از كلام و لغت‌ به بخش واقعيت منتقل مي‌شود. در اين مسير عنصر اتر پل بين آگاهي و جوهر وجودي است. عنصر ناپيداي اتر حول دستان ما قرار دارد. دستان خود را روي ميز قرار داده و آزاد بگذاريد. اگر فضايي وجود داشته باشد به اين معناست كه اتر به آزادي حول دست در حال جريان است. اين امر نشانه ‌هايي از ارتباط قوي بين ذهن و بدن است كه توانايي لازم براي انجام آسان طرح‌ها را به انسان مي‌دهد. هر نوع پيوستگي بين انگشتان يا پيوستگي شست به كف دست نشان‌دهنده اين است كه اتر در آن نقطه مسدود شده و قدرت آن را محدود كرده است.

1423322747903_7.jpg

تحقیقات جدید دانشمندان دانشگاه آکسفورد حاکی از آن است که احتمال خیانت افراد دارای انگشت حلقه بلندتر از انگشت سبابه بیشتر از سایرین است.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، طول انگشتان از قبل از تولد و تحت تاثیر سطوح هورمون‌های جنسی که نوزاد در رحم مادر در معرض آن‌ها قرار دارد، تعیین می‌شود.

زنان و مردان دارای انگشت حلقه بلندتر (دست راست)، احتمالا تستوسترون بیشتری جذب کرده‌اند که با میل جنسی بیشتر مرتبط است؛ افراد دارای اندازه انگشتان برابر بیشتر احتمال دارد که وفادار بمانند.

اگرچه این امر بدان معنی نیست که بتوان روابط را تنها بر اساس فیزیولوژی دست‌ها مورد بررسی قرار داد، زیرا عوامل زیادی می‌توانند در این مسأله اثر بگذارند؛ انسان در حقیقت ترکیبی از ژنتیک و محیط است.

بدانید هر انگشت زمانی که انگشتر در آن قرار می گیرد چه معنایی پیدا میکند.

انگشتان دست، شخصیت شناسی، انگشتر، میزان وفاداری

انگشت اشاره
نشان دهنده قدرت رهبري و جاه طلبي است. اين انگشت، نشان دهنده يك نوع قدرت خاص است. اين مسئله، به خصوص در قديم، وقتي پادشاهي قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر مي انداختند، بيشتر نمود داشت.در نتيجه، انداختن انگشتر در اين انگشت به شما در اين زمينه كمك مي كند.

انگشت حلقه
انگشت انگشتر دست چپ با قلب رابطه مستقيم دارد. به خاطر همين است كه حلقه ازدواج در اين انگشت انداخته مي شود. اين انگشت همچنين نشان دهنده احساسات و خلاقيت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما كمك مي كند در زندگي خود خوشبين تر باشيد.

انگشت وسط
نشان دهنده فرديت و هويت فرد است. اين انگشت كه در وسط قرار گرفته است، نشان دهنده يك زندگي متعادل و متوازن است. انداختن انگشتر در اين انگشت به شما كمك مي كند زندگي متعادل تري داشته باشيد.

انگشت كوچك
نشان دهنده همه چيز در روابط شماست. اين انگشت، نشان دهنده روابط ما با محيط بيرون و دقيقاً مخالف شست است كه به خود دروني ما اشاره دارد. اين انگشت، نشان دهنده رفتار ما با ديگران است. انداختن انگشتر در اين انگشت به شما كمك مي كند روابط خود را تقويت كنيد، به خصوص در مورد ازدواج. به ارتقاي روابط كاري هم كمك مي كند. انگشتر در ميان ساير جواهرات اهميت بيشتري دارد.

انگشت شست
نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. اين انگشت با خود دروني فرد در ارتباط است. وقتي به شما گفته مي شود كه در انگشت شست تان انگشتري بيندازيد، به دقت مراقب تغييراتي كه در زندگي تان اتفاق مي افتد، باشيد. اين انگشتر، قدرت اراده شما را تقويت خواهد كرد.

انگشتان دست، شخصیت شناسی، انگشتر، میزان وفاداری

انگشت شماره ۱

این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولاً از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند.

انگشت شماره ۲

این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می دهند انسان های کاری هستند و به طور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند.

انگشت شماره ۳

این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می دهد، افرادی که این انگشت را انتخاب می کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند.

انگشت شماره ۴

این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می کنند، انسان های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند.

انگشت شماره ۵

این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می دهند.

وفاداری ، انگشتان ، انگشتر ، شخصیت شناسی ، انگشت و انگشتر ، انگشت اشاره ، انگشت حلقه ، میزان وفاداری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا