دسته‌بندی نشده

پولدارترین بازیگران مرد سینمای ایران

پولدارترین بازیگران مرد ایرانی + ثروتشان

امروزه مسیر سینما و تلویزیون جاده ای دو طرفه است و البته برای خیلی ها مسیر خوشبختی از تلویزیون می گذرد .کافی است همای سعادت روی شانه شان بنشیند و همه چیز روال طبیعی طی کند تا سر از سردر سینماها دربیاورند و ردای استار بودن بر تن کنند. برخی می روند که می روند و بعضی ها در رفت و آمدند.

این ماجرا شکلی دیگر هم دارد؛ یعنی برخی فیلمسازان به محض محبوبیت یک بازیگر در تلویزیون، با پیشنهادهایی وسوسه برانگیز سناریویی برایش می نویسند و او را در همان قالب آشنا روی پرده نقره ای می آورند.این فرمول بعد از یک دوره اوج چند صباحی کمرنگ شده بود اما حالا در دو فیلم از سر گرفته شده. مسعود جعفری جوزانی با علم به محبوبیت نقی و ارسطو ، محسن تنابنده و احمد مهران فر را به «ایران برگر» برده و تهمینه میلانی به خاطر محوبیت پژمان جمشیدی او را در «آتش بس 2» به خدمت گرفته.با این بخش از دلگرم همراه باشید.

 پولدارترین بازیگران سینمای ایران

رضا عطاران با چیزی حدود 1600 میلیون تومان

سال 93 سال خوبی برای عطاران بود، اواخر اسفد 92 بود که فیلم طبقه حساس که نقش بازیگر اصلی ان را به عهده داشت بر روی پرده رفت و تا 20 هفته روی پرده ماند. این فیلم رتبه سوم فروش در سال 93 را دارد. بعد از ان هم در فیلم های رد کارپت ، کلاشینکف بازی کرد که هر سه ی این فیلم ها جزء 10 فیلم پرفروش سال بودند.

بازیگر پولدار مرد ایرانی

محمد شریفی نیا با چیزی حدود 1100 میلیون تومان

شریفی نیا در دو فیلم با نام های معراجی ها و آنچه مردان درباره زنان نمی دانندبازی کرده است که معراجی ها رتبه چهارم و آنچه مردان درباره زنان نمی دانند رتبه دهم پرفروش ترین ها را به خود اختصاص داده اند.

بازیگر پولدار مرد ایرانی

بهرام رادان با چیزی حدود 1 میلیارد تومان

بهرام رادان هم در سال 93 در دو فیلم بازی کرده است یا نام های آتش بس 2 و تراژدی که اتش بس 2 رتبه ی دوم پس از فیلم شهر موش ها 2 را کسب کرد و اما تراژدی چندان خوش ندرخشید و تنها 320 میلیون تومان فروش داشت.

بازیگر پولدار مرد ایرانی

اکبر عبدی با چیزی حدود 950 میلیون تومان

اکبر عبدی یکی از بازیگران نقش اصلی فیلم معراجی ها بود که رتبه چهارم پرفروش ترین ها را داشت. اقای عبدی همچنین در دو فیلم دیگر هم ایفای نقش کرده است با نام های خواب زده ها و مستقیم آقای عبدی.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب پولدارترین بازیگران مرد ایرانی + ثروتشان

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

———————————————————————————-

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا