دسته‌بندی نشده

نگرانی های جنسی در آقایان/پاسخ به سوالات جنسی آقایان

اختصاصی دلگرم: بعضی از آقایان حین رابطه جنسی نگرانی هایی دارند که شاید این نگرانی های بی مورد سبب پایین آمدن کیفیت رابطه شان شود.در این مقاله مجله دلگرم از آقایان می خواهد که بعضی از نگرانی های جنسی شان را برای همیشه کنار بگذارند و به هرچه لذت بخش تر شدن و همچنین جلب رضایت شریک جنسی شان فکر کنند.

نگرانی های جنسی در آقایان/دیگر نگرانی های جنسی تان را فراموش کنید!

نگرانی های جنسی در آقایان/پاسخ به سوالات جنسی آقایان

بعضی از آقایان فکر می کنند که:

1. خانم ها از موهای روی سینه آقایان بدشان می آید.

سلیقه ها متفاوت است و هر کسی نظری دارد. شاید اکثر مدل ها و هنرمندان مرد، سینه ای صاف و بی مو داشته باشند اما اکثر خانم ها سینه مردانه و مودار را بیشتر ترجیح می دهند. مطالعه ای در همین زمینه صورت گرفت که در آن خانم ها مردانی که سینه مودار داشتند را در رده افرادی با جاذبه جنسی بالا قرار دادند.

seprator5

بعضی از آقایان فکر می کنند که:

2. سایز آلت تناسلی آقایان برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

در نظر سنجی که در این رابطه انجام شدفقط 1% خانم ها گفتند که سایز آلت تناسلی آقایان برایشان “خیلی مهم” است. 20% انها گفتند که “مهم” است و به نظر بقیه خانم های شرکت کننده اصلا سایز آلت تناسلی آقایان آنقدرها هم مهم به نظر نمی آید. در مورد ضخامت آلت تناسلی نیز همین طور. فقط یک سوم خانم ها گفتند که ضخامت آلت تناسلی مردها برایشان مهم است.

seprator5
بعضی از آقایان فکر می کنند که:

3. رضایت جنسی خانم ها فقط بستگی به شریک جنسی شان دارد که بتواند آنها را به ارگاسم برساند.

مطالعات نشان می دهد زمانیکه از خانم ها راجب لذت بخش ترین تجارب جنسی شان سوال می شود تعداد زیادی از آن ها اصلا اسمی از ارگاسم نمی برند. در عوض راجب احساس عاشقانه ای که در آن لحظه همسرشان به آن ها داده است، اشتیاق بالا برای ادامه رابطه و احساس شادی صحبت می کنند که همه بر می گردد به همسرشان و برخورد او حین رابطه جنسی.بنابراین تمام رابطه جنسی به ارگاسم رساندن نیست مسائل مهمتری هم در این بین به چشم می خورد.

seprator5

بعضی ازآقایان فکر می کنند که:

اکثر زوج ها با استفاده از کاندوم لذتی از رابطه جنسی شان نمی برند.

در نظر سنجی انجام شده، مشخص شد که استفاده از کاندوم به هیچ وجه تاثیری در کاهش میل جنسی ندارد و افراد به همان اندازه که از رابطه جنسی بدون کاندوم لذت می برند با کاندوم هم به همان اندازه از رابطه شان به لذت می رسند.

seprator5

سوالات جنسی که ممکن است برای شما هم پیش بیاید:

* میانگین سایز آلت تناسلی مردها در حین نعوظ چندسانتی متر است؟
سایز آلت تناسلی آقایان حین نعوظ از 12.5 تا 15 سانتی متر متغیر می باشد.

*تا چه سنی مردها توانایی جنسی دارند؟
توانایی جنسی در افراد مختلف متفاوت است اما طی نظرسنجی انجام شده 21% از مردهای 50 تا 59 سال، 34% از مردهای 60 تا 70 سال و 54% از مردهای بالای 70 سال می گویند که طی سال های اخیر اصلا رابطه جنسی نداشته اند.

*چند دقیقه طول می کشد تا مردها ارضا شوند؟
شاید با استفاده از تکنیک های متفاوت بتوان بنا به درخواست شریک جنسی زمان انزال را به تاخیر انداخت اما در مطالعه ای که بین 500 زوج انجام شد مشخص شد که به طور معمول 5 دقیقه به طول می انجامد که مردها به ارگاسم برسند و ارضا شوند.

*مردها با انزال زودرس خود چه کنند؟
پزشکان گاهی تکنیک “توقف و شروع” را پیشنهاد می دهند.در این روش آقایان می بایست زمانی که حس انزال به آنها دست داد آلت را از واژن خارج کرده و آلتشان را لمس نکنند چند ثانیه بعد مجدد دخول انجام دهند به این ترتیب انزال به تاخیر می افتد.

استفاده از کاندوم نیز انزال را به تاخیر می اندازد.بعضی از متخصصان پیشنهاد میکنند که با بالا بردن دفعات رابطه جنسی می توان بدن مرد را به گونه ای عادت داد که انزال دورتر صورت بگیرد.

نگرانی های جنسی در آقایان/دیگر نگرانی های جنسی تان را فراموش کنید!
*چرا اکثر آقایان برای به نعوظ رسیدن با مشکل مواجه می شوند؟
مشکلات نعوظ با سن و سال افراد رابطه دارد.برای مثال یک فرد 70 ساله نسبت به یک جوان 30 ساله مشکلات زیادی برای به نعوظ رسیدن دارد. هر چه سن بالاتر می رود میزان تستسترون خون به دلیل بعضی بیماری ها و یا مصرف بعضی داروها کاهش می یابد.(اما مطمئن باشید رابطه جنسی لذت بخش محدودیت سنی نمی شناسد!).

افراد مبتلا به فشار خون بالا، دیابت و مشکلات قلبی نیز ممکن است هنگام نعوظ با مشکلاتی مواجه شوند.افراد پراسترس و پرهیجان نیز جز افرادی هستند که برای به نعوظ رسیدن مشکلاتی دارند.

ممکن است خستگی زیاد سبب شود که گاهی اوقات به نعوظ نرسید. اما افرادی که به مدت 3 ماه در رابطه جنسی شان دچار مشکل شده اند و به نعوظ نمی رسند یا اگر به نعوظ می رسند اما پس از چند دقیقه نعوظشان از بین می رود حتما می بایست به پزشک مراجعه کنند.

ترجمه و گرداوری:
بخش زناشویی مجله دلگرم
(اختصاصی مجله دلگرم)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا