دسته‌بندی نشده

نوکیا G۱۱ پلاس با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از راه رسید!

کمپانی نوکیا در ماه فوریه مدل G11 خود را معرفی کرد و به دنبال آن امروز از نسخه‌ی پلاس این اسمارت فون نیز رونمایی کرد. نوکیا G11 پلاس از یک پنل 6.51 اینچی HD+ با ریفرش ریت 90 هرتزی برخوردار است که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در ناچ قطره‌ای خود جای داده است. دوربین اصلی پنجاه مگاپیکسلی G11 پلاس در کنار یک لنز کمکی دو مگاپیکسلی و یک فلاش LED در داخل یک جزیره‌ی مستطیل شکل طراحی شده در قسمت پشت این گوشی قرار گرفته‌اند.

نوکیا G11 Plus

پنل پشتی این اسمارت فون که از طراحی بافت منحصر به فردی برخوردار است، یک سنسور اثر انگشت را برای احراز هویت بیومتریک در خود جای داده است. وبسایت رسمی نوکیا هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با پردازشگر به کار رفته در G11 پلاس منتشر نکرده اما به گفته‌ی نوکیا این اسمارت فون به همراه چهار گیگابایت رام و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل توسعه از طریق مایکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت، عرضه خواهد شد.

نوکیا G11 Plus

کمپانی نوکیا همچنین مدل G11 پلاس را به همراه دو سال ضمانت ارتقاء نسخه‌ی اندروید و سه سال به روز رسانی امنیتی به صورت ماهیانه ارائه خواهد کرد. هر چند نسخه‌ی اندروید G11 پلاس در هنگام عرضه هنوز نامشخص است اما احتمالاً به اندروید 12 مجهز خواهد بود. طبق ادعای کمپانی نوکیا مدل جدید G11 پلاس دارای عمر باطری سه روزه خواهد بود، هر چند هنوز از ظرفیت باطری این گوشی اطلاعی در دست نیست.

نوکیا G11 Plus

با این وجود با توجه به این که مدل ساده‌ی G11 به یک باطری با ظرفیت 5050 میلی آمپر مجهز شده احتمالاً نسخه‌ی پلاس این گوشی نیز به یک باطری مشابه یا حتی بزرگتر مجهز خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده، نوکیا G11 پلاس از امکاناتی همچون یک جک 3.5 میلی متری هدفون و یک درگاه یو اس بی سی نیز بهره مند بوده و در دو رنگ Lake Blue و Charcoal Gray در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. جزئیات قیمت گذاری و زمان عرضه‌ِی نوکیا G11 پلاس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
ترجمه اختصاصی مجله دلگرم
اویس فرجاد

بیشتر بخوانید:

با سری گیمینگ شیائومی بلک شارک ۵S آشنا شوید!

جزئیات بیشتر در رابطه با قیمت گذاری Nothing phone (۱)!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا