دسته‌بندی نشده

نحوه ورود و نصب بلو اسکای (Bluesky) اپلیکیشن جدید و قدرتمند

شبکه اجتماعی جدید جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر، به تازگی در اپ استور راه اندازی شده است . اما کاربران فعلاً فقط با دعوت‌نامه به بلواسکای دسترسی پیدا می‌کنند و چون دسترسی به آن فقط از طریق دعوت‌نامه ممکن است، خبری درباره آن منتشر نشده بود.

از زمانی که درباره بلو اسکای خبر جدیدی منتشر شد، چند ماهی می‌گذرد و تاکنون صحبت دیگری پیرامون آن به میان نیامده بود. اما اکنون شاهد عرضه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی روی اپ استور هستیم.

بلو اسکای

شباهت بلو اسکای به توئیتر

Bluesky هنوز نسخه اندروید ندارد و نمی توانید آن را در بخش نمودارهای برتر اپ استور پیدا کنید. TechCrunch، وب سایتی که برای پیوستن به این شبکه اجتماعی دعوت نامه دریافت کرده است، می گوید که این پلتفرم در حال حاضر بسیار ساده به نظر می رسد و تجربه ای شبیه به توییتر را ارائه می دهد.

نحوه ورود به بلو اسکای در اپ استور

برای نصب این اپلیکیشن روی گوشی های آیفون روی گزینه زیر کلیک کنید .

نصب اپلیکیشن بلو اسکای

بلو اسکای

به طور کلی، برنامه Bluesky بسیار شبیه توییتر است. با این حال، هنوز ویژگی های پیشرفته ای مانند منو ندارد. ویژگی اصلی این پلتفرم پروتکلی به نام AT است که هدف آن تمرکززدایی شبکه های اجتماعی است. با این حال، اپلیکیشن‌هایی مانند Mastodon مشابه پروتکل ActivityPub هستند و مشخص نیست که Bluesky در دوره آینده خود چقدر موفق خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا