دسته‌بندی نشده

نحوه نگهداری و تمیز کردن لباس و کفش شرلینگ

آموزش تمیز کردن لباس و کفش شرلینگ

کت‌ها، دمپایی‌ها و کیف‌های شرلینگ شیک و بادوام هستند و در سرما بسیار شما را گرم نگه می دارند. شرلینگ از پوست بره ای ساخته می شود که فقط یک بار بریده شده است. یک طرف آن دارای روکش چرم جیر و طرف دیگر از پشم بریده شده است. اصطلاح “شرلینگ” اغلب به جای پوست گوسفند استفاده می شود .

شرلینگ از بره ها (گوسفند جوان) به دست می آید، در حالی که قالیچه ها و لباس های پوست گوسفند از پوست گوسفند بالغ ایجاد می شود. هر دو به دلیل لانولین محافظ به ندرت نیاز به تمیز کردن کامل دارند، اما تمیز کردن نقطه ای ترجیح داده می شود. ظاهر شرلینگ اغلب برای لوازم جانبی خانه و روکش با استفاده از الیاف مصنوعی بازسازی می شود.

مواد مورد استفاده در دمپایی های Deckersxlab ، اغلب حاوی الیاف پلی استر همراه با پشم است. تمیز کردن شرلینگ مصنوعی معمولاً آسان است زیرا اکثر اقلام معمولاً قابل شستشو در ماشین هستند. فقط دستورالعمل های روی برچسب مراقبت را دنبال کنید .

با مراقبت و تمیز کردن مناسب، شرلینگ برای چندین دهه دوام می آورد و با افزایش مد انعطاف پذیرتر می شود. در این مطلب درباره نحوه تمیز کردن لباس و کفش های شرلینگ، تجهیزات، نکات کلیدی تمیز کردن و تمیز نگه داشتن شرلینگ، تمیز کردن و شستن شرلینگ با دست صحبت خواهیم کرد . با ما همراه باشید.

تمیز کردن لباس و کفش شرلینگ

هر چند وقت یکبار شِرلینگ را تمیز کنیم؟

کیف و کفش شِرلینگ به دلیل دوام، راحتی و زیبایی، از محبوب ترین انواع کیف و کفش در جهان هستند. کیف و کفش شِرلینگ برای حفظ ظاهر و دوام خود به مراقبت منظم نیاز دارند. در اینجا چند نکته برای مراقبت از کیف و کفش شِرلینگ آورده شده است:

کیف و کفش شِرلینگ را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید. نور خورشید می تواند باعث خشک شدن و ترک خوردن چرم شود.
کیف و کفش شِرلینگ را در معرض آب یا رطوبت قرار ندهید. آب می تواند باعث خیس شدن و آسیب دیدن چرم شود.
اگر کیف یا کفش شِرلینگ شما کثیف شد، آن را با یک برس نرم تمیز کنید. از پاک کننده های شیمیایی استفاده نکنید، زیرا می توانند به چرم آسیب برسانند.
اگر کیف یا کفش شِرلینگ شما خیس شد، آن را با یک حوله خشک پاک کنید و سپس آن را در یک مکان خشک قرار دهید تا کاملاً خشک شود.

تمیز کردن کیف و کفش شِرلینگ

برای تمیز کردن کیف یا کفش شِرلینگ، به یک برس نرم، یک حوله و مقداری آب نیاز دارید.

کیف یا کفش را از هر گونه مواد خارجی، مانند گرد و غبار یا خاک، پاک کنید.
یک حوله را با آب مرطوب کنید و آن را به آرامی روی چرم بکشید.
اگر چرم کثیف است، می توانید از یک برس نرم برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
پس از تمیز کردن چرم، آن را با یک حوله خشک پاک کنید.
اگر کیف یا کفش شِرلینگ شما بسیار کثیف است، می توانید از یک پاک کننده مخصوص چرم استفاده کنید. با این حال، قبل از استفاده از هر نوع پاک کننده، ابتدا آن را روی یک قسمت کوچک از چرم امتحان کنید تا مطمئن شوید که به چرم آسیب نمی رساند.

تعمیر کیف و کفش شِرلینگ

تعمیر کیف و کفش شِرلینگ

اگر کیف یا کفش شِرلینگ شما آسیب دید، می توانید آن را به یک متخصص چرم ببرید تا تعمیر شود. متخصصان چرم می توانند پارگی ها، خراش ها و سایر آسیب ها را ترمیم کنند.

کیف و کفش شِرلینگ با مراقبت و نگهداری مناسب می توانند سال ها دوام بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا