دسته‌بندی نشده

نحوه انتخاب لپ تاپ مناسب بر اساس نوع کاربری و بودجه شما

نحوه انتخاب لپ تاپ مناسب بر اساس نوع کاربری و بودجه شما

امروزه کاربران خانگی، گیمیرها و همچنین صاحبان کسب و کارها به جای انتخاب و خرید کامپیوترهای رومیزی (PC)، لپ تاپ‌ها را به دلیل قابل حمل بودن و قدرت پردازش بالا انتخاب می‌کنند.  این امر موجب می‌شود که ما با رشد روز افزون قطعات، لپ تاپ‌ها و نوع کاربری آنها بر اساس استفاده کاربر مانند گیمینگ، خانگی و اداری را شاهد باشیم.

کاستوم رایان با توجه به داشتن تیم فنی در زمینه مشاوره و فروش لپ تاپ بر اساس نوع کاربری این امکان را برای خریداران پیاده سازی کرده است. بنابراین خریداران پس از مشاوره با کاستوم رایان می‌توانند در یک صفحه مجزا در پلتفرم سفارشی سازی کاستوم رایان لپ تاپ دلخواه خودشان را با استفاده از قطعات و نوع کاربری و همچنین بودجه در نظر گرفته شده برای خرید، لپ تاپ دلخواهشان را به صورت سفارشی انتخاب و خریداری نمایند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه سیستم‌های کامپیوتری با رده قیمتی پایین و متوسط از کانفیگ پایین‌تری نسبت به سیستم‌های قوی برخوردار هستند و عملا کارایی مناسبی برای کاربر ندارند، می‌توان آنها را ارتقا داد و از حداکثر توان پردازشی سخت‌افزار استفاده کرد. به بیانی دیگر با توجه به اینکه کامپیوترهای با کانفیگ خوب و بالا از قیمتهای بسیار بالایی برخوردار هستند می‌توان همان سیستم‌های پایین رده و متوسط را به سطح قابل قبولی از لحاظ پردازشی و کارایی با هزینه بسیار پایین‌تری ارتقا داد.

کاستوم رایان علیرغم ارائه مشاوره‌های دقیق قبل از خرید، این اطمینان را با ارائه کردن گارانتی کاستوم رایان به خریداران ارائه خواهد کرد. بنابراین خریداران می‌توانند پس از خرید از خدمات پس از فروش ما نیز استفاده نمایند. این امر موجب شد که مجموعه ما به یک پلتفرم سفارشی سازی لپ تاپ تبدیل شود. همچنین بتواند قطعاتی از جمله رم لپ تاپ و کامپیوتر، حافظه‌های SSD و لوازم جانبی لپ تاپ و کامپیوتر را توسط پلتفرم فروشگاهی کاستوم رایان ارائه دهد.
درحال حاضر کاستوم رایان به یک بستر برای خرید امن و مطمئن تبدیل شده است و خریداران از عملکرد کاستوم رایان به دلیل مشاوره قبل از خرید و ارائه محصولات با اصالت خشنود و راضی هستند.

لپ تاپ دلخواه بساز

در کاستوم رایان قبل از ارائه محصول در پلتفرم، محصولات را بنچ مارک گیری کرده و بر اساس نوع استفاده کاربر به خریدار پیشنهاد داده می‌شود. به همین دلیل خریداران و کاربران می‌توانند از بیشترین بهره‌وری محصول خریداری شده با بودجه در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

بنچمارک چیست؟

اغلب در بررسی‌های مربوط به لپ تاپ‌ها، کامپیوترها و قطعاتی مثل CPU و کارت گرافیک (VGA)، به کلمه‌ی بنچمارک برخورد کرده‌اید. طرفداران برندهای مختلف لپ تاپ برای مقایسه‌ی برندهای محبوب خودشان از آن‌ها استفاده می‌کنند و به نتایج بنچمارک دستگاه‌هایشان افتخار می‌کنند. افرادی که قصد خرید این دستگاه‌ها را دارند، در جست‌و‌جوی ویژگی‌های دستگاه‌ها، با این مفهوم مواجه می‌شوند.

به طور مثال، در خرید CPU، شما به بررسی بنچمارک نیاز دارید، چون حتی اگر برند و نام تجاری پردازنده هم یکی باشند ممکن است عملکرد متفاوتی از خودشان نشان دهند.
مفهوم بنچ مارکینگ در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است. واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده است و به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق می‌دهند.

شما از این پس می‌توانید با مراجعه به سایت www.customrayan.com لپ تاپ دلخواه خودتان را بر اساس نوع کاربری و استفاده انتخاب و به صورت سفارشی سازی شده از کاستوم رایان دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا