دسته‌بندی نشده

مکان و جاهای دیدنی پوتسدام

بزرگ ترین شهر واقع در ایالت فدرال آلمان، شهر پوتسدام است که به عنوان پایتخت رسمی این ایالت نیز شناخته می شود. این شهر جاذبه های زیبایی برای گردشگران دارد. این شهر زیبا در فاصله ۴۰ کیلومتری از جنوب غربی برلین واقع شده است. شهری که دارای مناطق جنگلی و بکری می باشد. در این بخش با دیدنی های پوتسدام آشنا می شوید.

معرفی دیدنی های پوتسدام

این شهر جنگلی مقصد مناسبی برای اکثر گردشگران است. اگر قصد سفر به برلین و آلمان را دارید، حتما سری به زیبایی های این شهر نیز بزنید. این شهر بسیار آرام بخش بوده و طبیعت بکری در خود جای داده است. مناظر بکر این نواحی بسیار جالب توجه هستند. میدان پوتسدامر از مهم ترین جاذبه های این شهر است.

این شهر که با معماری تاریخی زیبای خود مورد توجه است، دارای بناهای تاریخی می باشد. محیط سرسبز و دریاچه های این نواحی دارای سرسبزی و زیبایی زیادی است. مشغله های شهری موجب شده تا این نواحی بکرتر و دیدنی تر باشند.

پوتسدام

سالن شهر پوتسدام

در میدان قدیمی این شهر ساختمان های چشمگیری دیده می شود. این سالن دارای رویدادهای فرهنگی مختلفی است. این ساختمان در سال ۱۷۵۳ دارای سبک باروکی بوده و ویژگی های جذابی در معماری آن دیده می شود. این سالن بعد از جنگ جهانی دوم بازسازی شده است. نمایشگاه ها و کنسرت های این سالن نیز اهمیت زیادی دارند.

باغ جدید پوتسدام

این باغ یکی از بزرگ ترین پارک هایی است که در این شهر قرار دارد. فضای این باغ ۱۰۰ هکتار بوده و دریاچه هیلیگر نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است. این باغ دارای چند ساختمان بوده و دیدنی های جذابی دارد. در سال ۱۹۴۵ این ساختمان محلی برای برگزاری کنفرانس های پوتسدام بوده است.

جاذبه گردشگری پوتسدام

کلیسای سن نیکلاس

این بنا نیز در پشت سالن شهر قرار دارد. این بنا سبک نئوکلاسیکی داشته و بین سال های ۱۸۳۰ تا ۱۸۳۷ بنا شده است. یکی از برجسته ترین شاخصه های معماری در این بنا ارتفاع ۷۷ متری گنبد آن می باشد. این بنا در جنگ جهانی صدمات زیادی داشته است. این کلیسا از دیدنی های پوتسدام می باشد.

پارک سانسوسی

این پارک دارای ساختمان های زیبا و بخش های جذابی می باشد. آثار هنری و باغ های زیبا در این بخش از پارک چشم اندازهای زیادی دارد. قدم زدن در بخش های مختلف این پارک دارای جذابیت است. قدیمی ترین بخش این پارک سبک روکوکو دارد. این پارک در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این پارک از مکان های دیدنی آلمان می باشد.

عکس از پوتسدام

موزه فیلم پوتسدام

این موزه ساختمانی به سبک باروکی دارد. این مکان برای علاقه مندان به سینما مناسب است. تصاویری از فیلم های بین المللی که به نمایش گذاشته می شود، بخش مهمی از آن به صنعت و تاریخ باز می گردد. این بخش یکی از قدیمی ترین استودیوهای فیلم سازی در دنیا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا