دسته‌بندی نشده

مهمترین تفاوت های ناگت با شنیسل مرغ

فرق ناگت با شنیسل چیست ؟

ناگت و شنیسل، با روش پخت ساده و سریع، در مدت زمانی کوتاه آن‌چنان محبوبیتی کسب کرده‌اند که در میان نسل‌های مختلف از پیر تا خردسال کمتر کسی را می‌توان یافت که از تجربه‌ی این دو غذای لذیذ لذت نبرد.
با وجود فراگیر شدن این دو غذای حاضری، برخی از ما هنوز فرق ناگت با شنیسل را نمی‌دانیم. در این مطلب بر آن شدیم تا یک‌بار برای همیشه فرق ناگت مرغ با شنیسل مرغ را توضیح دهیم.
اگر شما هم جزو طرفداران این غذای حاضری لذیذ که به راحتی می‌توان آن را در خانه و با سالم‌ترین روش‌ها تهیه کرد، هستید. پیشنهاد می‌کنم با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید.

آیا ناگت و شنسل یکی است ؟

کالری ناگت و شنیسل مرغ، بسته به سبک سرخ کردن متفاوت خواهد بود.

شنیسل که در میان مردم شنیسل یا شنسل نامیده می‌شود، غذای لذیذ و خوشمزه‌ای است که هم می‌توان آن را به صورت بسته‌های تولید شده در کارخانه خریداری کرد و هم آن را برای تجربه‌ی یک وعده‌ غذای خوشمزه اما سالم در منزل تهیه کرد.
فرق ناگت مرغ با شنیسل مرغ در این است که شنسل، گوشت سینه مرغ ورقه شده و برش‌زده شده است که با بیفتک کوبیده می‌شود و حالتی منسجم به خود می‌گیرد.
ناگت، اما حالت چرخ‌شده و پوره شده مرغ است که پنیر پیتزا و سایر مخلفات و ادویه‌جات را با آن ترکیب می‌کنند.

دیگر فرق ناگت با شنیسل این است که ناگت ظاهری تپل‌تر و کوچک‌تر دارد اما ظاهر شنیسل بزرگتر و با ضخامت کمتر است.

 ناگت مرغ

شنیسل مرغ

شنیسل مرغ، Chicken schnitzel مثل پخش رول کباب ترکی که این روزها در بسیاری از فست‌فودی‌ها سرو می‌شود، جزو غذاهای پرطرفدار نسل جدید‌اند.
شنیسل براساس نوع گوشت استفاده شده در آن، انواع متفاوتی دارد؛ برای مثال شنیسل ماهی‌، شنیسل گوشت‌، شنسیل بوقلمون، شنیسل میگو و… .
از طرفی، سس استفاده شده در کنار این غذای خوشمزه، باعث تنوع در سرو شنیسل‌ها می‌شود.
مورد بعدی که موجب تنوع در این غذا می‌شود نحوه پخت شنیسل است، مثلا تهیه‌ی شنیسل مرغ در فر سالم‌ترین شکل پخت این غذا است.

ناگت

شینسل مرغ از ویتامین ها و مواد مغذی گوناگونی برخوردار است. ویتامین A یکی از این مواد مغذی است که برای تقویت بینایی چشم مفید بوده و قوای بینایی را تقویت می کند. کسانی که رژیم خاصی دارند و مایل به کاهش وزن خود هستند استفاده از شینسل مرغ توصیه می شود. زیرا گوشت مرغ چربی نسبتا کمی دارد و برای کاهش وزن موثر می باشد.

فرق ناگت با شنیسل

مرغ حاوی برخی از ویتامین‌های ب و پروتئین است که در کنار یک سالاد سبزیجات و غلات کامل می‌تواند بخشی از یک رژیم‌غذایی سالم باشد. ارزش غذایی ناگت مرغ وابسته به تولیدکنندۀ آن است. ناگت‌های آماده و فست‌فودی بدون مشکل نیستند. شما می‌توانید به راحتی ناگت مرغ را در خانه تهیه کنید؛ این باعث می‌شود تا از مصرف مواد افزودنی، نمک و چربی زیاد جلوگیری کنید.

حتماً بخوانید:

آموزش تصویری تهیه شنیسل لیمویی مرغ

آموزش تصویری تهیه شنیسل لیمویی مرغ

آموزش تصویری تهیه شنیسل لیمویی مرغ:شنیسل در واقع به گوشت بدون استخوانی اطلاق می شه که با پودر نان، پوشیده و سرخ می شه و ریشه ی اتریشی داره. شنیسل و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا