دسته‌بندی نشده

معرفی 10 کمدی بلاگر معروف اینستاگرام

کمدین های معروف اینستاگرام

در اینستاگرام افرادی به عنوان کمدین فعالیت می کنند که با ساخت کلیپ و دابسمش، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. این افراد علاوه بر فعالیت کمدی، بلاگر نیز هستند و در زمینه تبلیغات فعالیت دارد.

در این مقاله از مجله اینترنتی دلگرم می خواهیم ده نفر از معروف ترین کمدین های اینستاگرام را معرفی نمایید.

1. حسن ریوندی کمدین معروف اینستاگرام

حسن ریوندی استندآپ کمدین معروف که برای همه علاقه مندان به طنز چهره بسیار محبوبی است در 1 فروردین ماه سال 1355 در شهر سبزوار متولد شد.

این کمدین کشورمان فارغ التحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه سبزوار است و دبیری ورزش شغل اصلی او بوده است.

او علاوه بر فعالیت استندآپ کمدی که در مکان های مختلفی برگزار می کند، در اینستاگرام نیز ویدیوهایی به اشتراک می گذارد و در حال حاضر 16 میلیون و 500 هزار فالوور دارد.

پیج اینستاگرام حسن ریوندی

https://www.instagram.com/hassan_reyvandi/

کمدی بلاگرهای اینستاگرام

2. کامیار 696 کمدی بلاگر معروف اینستاگرام

نام اصلی او امیر حمداله زاده است که در تاریخ ۲۶ آذر سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمده است. احتمالا شما هم می دانید که او اینفلوئنسر می باشد و در زمینه طنز در اینستاگرام فعالیت دارد.

این نکته را باید متذکر شد که اینفلوئنسر اصطلاحا به افراد سازنده کلیپ های طنز در شبکه های اجتماعی گفته می شود.از نظر تحصیلات او لیسانس تربیت بدنی دارد. جالب است بدانید دیپلمش را از مدرسه کمبریج لندن گرفته است.

و را در اینستاگرام و در فضای مجازی با نام هنری Kamyar696 می شناسند. گفتنی است که او در کنار اینفلوئنسری در اینستاگرام در حال حاضر ورزشکار و مربی حرفه ای بدنسازی هم هست. او در حال حاضر 4 میلیون و 300 هزار فالوور دارد.

پیج اینستاگرام کامیار 696

https://www.instagram.com/kamyar696/

کمدین های معروف اینستاگرام

3. عرفان علیرضایی بلاگر کمدی اینستاگرام

عرفان علیرضایی از جمله اولین واینرها یا بهتر است بگویم از جمله اولین کمدین های ایرانی در اینستاگرام به شمار می رود که در تاریخ ۲ تیر سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده است و با ساخت کلیپ های اینستاگرام برای خود طرفداران زیادی را در این شبکه اجتماعی جمع کرده است.

شروع کار هنری عرفان با ساخت دابسمش بوده است. او گفته که من خودم شخصیت فانی دارم و با دیدن دابسمش در فضای مجازی خوشم آمد و خودم شروع به ساخت کلیپ هایی در این زمینه کردم.

او در سال ۱۳۹۳ با ساخت دابسمش های زیر ۱۵ ثانیه آغاز کرد و با محمد امین کریم پور دیگر کمدین اینستاگرام با هم رشد کردند. این دو یک تئاتر طنز پر فروش به نام این سه گرامی را در تهران در تالار اریکه ایرانیان روی صحنه بردند و موفق شدند در زمان اجرا ۵۰۰ میلیون فروش داشته باشند.

او در حال حاضر 4 میلیون فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام عرفان علیرضایی

https://www.instagram.com/erfanalirezai/

معروف ترین بلاگرهای طنز

4. سرنا امینی کمدی بلاگر معروف

سرنا امینی دختر با استعداد ایرانی متولد بیست و هشتم دی ماه سال ۱۳۷۲ میباشد و اصالتاً مشهدی میباشد. سرنا امینی فعالیت خود در فضای مجازی را مدت زیادی نیست که آغاز کرده است او در ابتدا با انتشار ویدیوهای طنز و دابسمش در صفحه شخصی خود مورد استقبال قرار گرفت

او کلیپ های زیادی دارد و در کلیپ های خود به بررسی مسائل و مشکلات جامعه اما به سبک طنز می می‌پردازد.

سرنا امینی با انتشار ویدیوهای طنز و جذاب در اینستاگرام به شهرت رسیده است. او از طریق انتشار این کلیپ‌ها و همچنین تبلیغاتی که انجام می دهند درآمد کسب می کند.

سرنا امینی در حال حاضر 3 میلیون و 700 هزار فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام سرنا امینی

https://www.instagram.com/serna_amini/

مشهورترین کمدی بلاگر

5. مشهورترین کمدی بلاگر اینستاگرام: محسن ایزی

محسن ایزی پسر بانمک اینستاگرام متولد سال ۱۳۶۷ در شهر تهران است. وی از ابتدای سال ۱۳۹۵ شروع کرد به ساخت دابسمش های جالب و خنده دار و کم کم طرفداران زیادی پیدا کرد.

وی با ساخت این دابسمش های خنده دار و جالب رفته رفته توانست جای خود را در دل مخاطبین خود باز کند و به او لقب سلطان دابسمش هم داده اند . پسر ۳۰ ساله تهرانی در حال حاضر به شهرت خاصی بین علاقه مندان به طنز پیدا کرده است و این بدون شک بدون تلاش و تحمل سختی به دست نیامده است.

او در حال حاضر 3 میلیون و 500 هزار فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام محسن ایزی

https://www.instagram.com/iz.mohsen/

مشهورترین افراد طنزپرداز اینستاگرام

6. علی صبوری کمدین معروف اینستاگرام

علی صبوری متولد 3 شهریور 1371 در مشهد ، بازیگر و کمدین است. دانشجوی اخراجی رشته هوشبری می باشد که از تئاتر شروع کرد سپس با ساخت کلیپ های طنز اینستاگرامی ادامه داد و با خندوانه به شهرت رسید.

از دی ماه 1395 وقتی 24 ساله بود با 32 فالوور در اینستاگرام اتفاقی ویدیوی طنز انتقادی در مورد عدم برگزاری کنسرت در مشهد منتشر داد، همین ویدیو با بازدید 200 نفری که داشت او را برای ادامه فعالیت ترغیب کرد و خیلی زود با ساخت کلیپ های طنز 1 دقیقه ای شناخته شد.

او در حال حاضر 3 میلیون و 100 هزار فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام علی صبوری

https://www.instagram.com/saburi_ali/

کمدین های معروف اینستاگرام

7. پریسا پورمشکی (پوربلک) کمدین معروف اینستاگرام

پریسا پورمشکی دختر با استعداد و فعال در حوزه طنز متولد یازدهم تیرماه سال ۱۳۸۰ می باشد او متولد خوزستان می باشد و فعالیت خود را در فضای مجازی حدوداً یک سال است که آغاز کرده است و به شهرت رسیده است.

پریسا پور مشکی در حال حاضر محصل می باشد و در رشته علوم تجربی تحصیل می کند پریسا پور مشکی حدود یک سال است که فعالیت خود در فضای مجازی و اینستاگرام را آغاز کرده از او به ساختن کلیپ های طنز و خنده دار می‌پردازد

و مسائل و اتفاق های روزمره را به صورت طنز و در این قالب بیان می‌کند و بسیار طناز و حرفه ای در این زمینه می‌باشد و موفق شده که حدود ۲ میلیون نفر دنبال کننده برای خود داشته باشد.

او در حال حاضر 2 میلیون و 600 هزار فالوور دارد.

آدرس پیج اینستاگرام پریسا پوربلک

https://www.instagram.com/pooorblack/

معروف ترین کمدین اینستاگرام

8. هومن ایرانمنش کمدین بلاگر مشهور اینستاگرام

متولد 31 تیرماه سال 1372 در آستارا، واینر و خواننده است . او در ابتدا با ساخت و خواندن آهنگ های احساسی شروع کرد اما اکنون در فضای مجازی به ساخت کلیپ های طنز مشغول است که در اصطلاح به او “واینر” میگویند.

در ابتدا و در سن 11 سالگی به صورت مبتدیانه به یادگیری آهنگسازی پرداخت. به علت نبود امکانات در شهر آستارا پیشرفتش در یادگیری گیتار به کندی پیش رفت تا اینکه اولین آهنگش را سال 1390 با آهنگسازی و تنظیم خودش منتشر کرد اما چون این کار یک کاور ترکی بود به سرعت از پخش آن جلوگیری کرد.

پس از خدمت سربازی و پایان آن در سال 1393 او مجدد به کار آهنگسازی پرداخت تا اینکه در سال 1395 به ساخت کلیپ های کوتاه اینستاگرامی روی آورد. او هم اکنون در حدود 400 هزار دنبال کننده در فضای مجازی دارد که نشان از محبوبیت بالای او دارد.

گرچه سعی میکند تبلیغات کمی در صفحه اش منتشر کند اما درآمدش بین 3 تا 6 میلیون تومان در ماه است. او در حال حاضر 1 میلیون و 800 هزار فالوو دارد.

آدرس پیج اینستاگرام هومن ایرانمنش

https://www.instagram.com/hmn.iranmanesh/

کمدین های اینستاگرامی معروف

9. امیر سلیمانی طنزپرداز معروف اینستاگرام

امیر سلیمانی یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام هست و توانسته به شهرت در فضای مجازی دست پیدا کند . در این سال ها افراد با دسترسی آسان و کم هزینه به شبکه های اجتماعی و دسترسی بیشتر به فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام توانسته اند از طریق ساخت کلیپ و تبلیغات کسب درآمد کنند .

امیر سلیمانی هم جز این دسته هست . امیر سلیمانی از جمله افرادی بوده که تنها با تکیه بر استعداد خود موفق شده . همچنین امیر سلیمانی توانسته ویدئوهای کوتاه بسازد و آن را در اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.

در حال حاضر او 1 میلیون و 500 هزار فالوور دارد.

پیج اینستاگرام امیر سلیمانی

https://www.instagram.com/amir_soleymani_/

کمدین بلاگر معروف اینستا

10. فاطمه تیموری کمدین اصفهانی اینستاگرام

فاطمه تیموری یکی از چهره های با استعداد در اینستاگرام است و توانسته به شهرت در فضای مجازی دست پیدا کند . در این سال ها افراد با دسترسی آسان و کم هزینه به شبکه های اجتماعی و دسترسی بیشتر به فضاهای مجازی به ویژه اینستاگرام توانسته اند از طریق ساخت کلیپ و تبلیغات کسب درآمد کنند .

فاطمه تیموری هم جز این دسته است . فاطمه تیموری از جمله افرادی بوده که تنها با تکیه بر استعداد خود موفق شده . همچنین فاطمه تیموری توانسته ویدئوهای کوتاه بسازد و آن را در اینستاگرامش به اشتراک بگذارد.

اکثر افراد این اکیپ دهه هشتادی و دهه هفتادی هستند و غالب طرفداران و فالوور های آن ها هم محدوده ی سنی در این دو دهه دارند . 17 سالشه و کلاس دوازدهمی است . رشته تحصیلی فاطمه تیموری گرافیک رایانه ای است .

او در حال حاضر 1 میلیون و 900 هزار فالوور دارد

آدرس پیج اینستاگرام فاطمه تیموری

https://www.instagram.com/khodephati/

بلاگرهای کمدی اینستاگرام

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. سپاس از همراهی شما عزیزان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا