دسته‌بندی نشده

معرفی ۳ تا از بهترین شهرها برای سفرهای داخلی

بهترین سفرهای داخلی کجاها هستند؟

ایران پر از جاهای دیدنی فوق العاده است که اگر بخواهیم همه آنها را ببینیم چندین سال سرگرم خواهیم بود و کلی چیز هم یاد میگیریم از فرهنگ و زبان مردم مختلف گرفته تا پیشینه با افتخار تاریخ کشورمان.در این مقاله سه تا از شهرهای پر مسافر ایران را معرفی میکنیم هر چند با این چند خط نمیشود حق مطلب را به کاملی بیان کنیم ولی برای آشنایی میتونه به شما کمک کنه.

اگر اهل سفر معنوی و سیاحتی هستی مشهد اولین انتخاب است

سفر به مشهد

می گویند از هرجا سلام بگوئی جوابت را می شنوی ، راست می گویند ولی اگر خودت کسی را به خانه ات دعوت کنی و منتظرش دم درب بنشینی و او نیاید سلام فردای او جبران انتظار شما می شود ؟

این برای هر زائری اتفاق افتاده که کارها برایش سهل و آسان شده تا به دیدار یار برسد ، و این بارها و بارها و برای هر زائری اتفاق می افتد و باز هم مکرر این اتفاقی است که هر باز زائرمی شوی آن را لمس می کنی.این حس خوب را هممون لازم داریم برای همین برای این سفر قیمت تور مشهد خیلی مناسبی را در نظر گرفتیم تا شما هم فیضی جمیل ببرید.

برای هر بی دلی افتخار است که خدمت اهل دلی کند تا به دلدار برسد و این رسم نیک روزگار عاشقی است که از کهن مردم به ما رسیده است . هرچند که این خدمت نوشاندن جرعه ای آب باشد ارزش آن بی حد است برای یک جرعه آب .افتخار ماست که اسباب سفر دلداگان را به دیار دلدار فراهم کنیم . برای زیارت هر زائر اجری برای اسباب سفر نهفته است و ما خود را زائری می دانیم که شوق دیدار خود را در وصل یاران می جوییم . هر بار که زائری را به وصل می رسانیم نوری در دلمان روشن وبرکتی بر دستان ما می افتدکه هرروزمان را مشتاق تر به خدمت می کند .

شمامی تواند برای سفر با ثبت نام تور مشهد سفری و اقامتی خوش را در جوار حرم رضوی برای خود و عزیزانتان فراهم نمائید . اسباب سفر محیا است و با خرید تورمشهد شما وسیله ایاب و ذهاب و اقامت و ترانسفر را به صورت یکجا خریداری می نمائید .وقتی شما تور را خریداری می کنید به واقع هتل و بلیط رفت و برگشت را با تخفیف خریداری نموده اید وبرای برای سفر خودنسبت به رزروتورمشهد اقدام نموده اید کافی است با یک تماس سفر خود را هماهنگ کنید .

اما مشهد به غیر از بارگاه ملکوتی امام هشتم اماکن دیدنی و زیارتگاه ها و رستوران ها و مراکز خرید و تفریحی بسیار بزرگی نیز دارد که در تمام کشور بی نظیر است و هر کدام می تواند در نوع خود یک مقصد نهایی یک سفر باشد .چندیدن مجتمع پارک آبی و کلی امکانات تفریحی در آن و انواع مراکز خرید بسیار بزرگ وانواع برندهای معروف ایران و جهان را در مشهد خواهی یافت.


اگر هوای خوب و غذاهای خوشمزه میخواهی تبریز اولین انتخاب است

سفر به تبریز

تبریز سومین شهر بزرگ ایران است و چهارمین شهر پر جمعیت ایران و زمانی نیز پایتخت ایران بوده است. شهری مدرن و با جلوه ای بروز دنیا و صنعتی اما در منطقه ای با طبیعت زیبا و دلربا . اگر تور تبریز را انتخاب کنی به قصد دیدن شهر وزیبائی های مصنوعی و دست ساز ایران به این شهر سفر نکرده اید بلکه جاذبه های طبیعی را میبینی که حالت رو بهتر میکنه .

جنگل ارسباران : جنگل های ارسباران با طبیعت زیبا و چشم اندازهای دلنشین و وجود اماکن و ابنیه تاریخی، توان بالقوه بالایی برای جذب گردشگر دارد در واقع این جنگل یکی از جاذبه های گردشگری تبریز است .

آبشار عیش آباد :آبشار عیش آباد در موقعیت جغرافیایی در استان آذربایجان شرقی واقع است. یکی از جای های دیدنی استان آذربایجان شرقی است که در پیرامون روستای عیش قرار گرفته است. ارتفاع این آبشار حدود 15 متر است و در قسمت کوهستانی میشو غربی در جوار روستای عیش آباد شبستر واقع شده است.

آبشار گل آخور ورزقان :آبشار گلآخور یکی از جایهای دیدنی استان آذربایجان شرقی است که در حوالی روستای گلآخور از توابع دهستان ارزیل بخش خاروانا شهرستان ورزقان قرار گرفته است.اینها فقط نمونه ای از خروارها دیدنی و طبیعت گردی تبریز است که میتوانید با دیدنشون حالتون رو بهتر کنید.


اگر اهل تفریحات هیجان انگیز هستی قشم اولین انتخاب است

سفر به جزیره قشم

جزیره قشم جزیره ای با جاذبه های طبیعی است که در هیچ جای دیگر تکرار نمیشوند و مختص خود قشم هستند و این یکی از دلایل ثبت نام مسافران خاص در تور قشم با قطار است که دنبال هیجانی فوق العاده میگردند.

غواصی : یکی از تفریحات پر بازدید قشم مدرسه غواصی در بلوار دریا می باشد در این مدرسه غواصی ورزش آبی، غواصی حرفه ای آموزش داده می شود. اگر به غواصی و ماهی های رنگارنگ کف اقیانوس علاقمند هستید می توانید به این مرکز غواصی مراجعه کنید. در این مرکز پس از گذراندن کلاس های آموزشی به شما مدرک معتبر غواصی ارائه می دهند.البته باشگاه های غواصی دیگری نیز در قشم هستند که برای غواصی تفریحی به شما کمک خواهند کرد و نیاز به آموزش زیادی ندارد .

جزیره هنگام : دیدار از این جزیره یکی از تفریحات پر بازدید قشم است که طرفداران زیادی دارد. این جزیره زیبا دارای ارتفاعات پست آهکی می باشد، که بلندترین نقطه آن 106 متر کوه ناکس است. دراین جزیره زیبا فعالیت هایی از جمله: ماهی گیری، پرورش میگو و بزرگترین پرورش کروکودیل و پرورش ماهی در قفس است. این جزیره بسیار زیبا به دلیل وجود دلفین ها، غواصی در ساحل، لاک پشت ها هر ساله بسیار گرشگر، را به خود جذب می کنند. شما به راحتی با قایق های کنار ساحل میتوانید در وسط دریا دلفین های زیادی را مشاهده کنید، و همچنین با قدم زدن در کنار این ساحل شنی صدف های رنگارنگی را مشاهده می کنید که زیبایی خاصی به این ساحل داده است.این برنامه را از دست ندهید اگر مسافر قشم هستید .

سواحل قشم:از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و هر کدام دارای یک ویژگی عالی برای جذب گردشگر می باشند. برای مثال ساحل صخره ای زیتون، سواحل زیبا و گِلی لافت، ساحل شنی سیمین، ساحل لاک پشت ها یا همان ساحل صخره ای ریگو و ساحل زیبای جنگل های حرا از جمله سواحل متنوع قشم هستند که هر کدام خوبی ها و طرفداران خاص خودشان را دارند و تمامی مسافران آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر از این سفرها خاطره های خوبی جمع کردند که گهگاه بصورت عکس و دست نوشته برای کارشناسان تور فارا گشت میفرستند و آلبومی میشود از رضایت مسافرین که جای دارد بابت این نعمت هم از خداوند مهربان سپاسگذار باشیم.


برنامه ریزی یه سفر فوق العاده

اگر شما هم مایل هستید به جمع مسافران و همراهان ما در سفرهای داخلی بپیوندید و فرصت برنامه ریزی حرفه ای مسافرتتان را به کارشناسان حرفه ای و تحصیلکرده بسپارید حتما سری به وب سایت www.faragasht.com بزنید کلی برنامه های سفر برایتان میتوانیم تدارک ببینیم ، فارا گشت کوروش کبیر مجری اصلی تورهای داخلی در ایران.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا