دسته‌بندی نشده

معرفی سریال خانگی خاتون با بازی مهران مدیری + زمان پخش

سریال خاتون تینا پاکروان

سریال نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان، روزهای پایانی خود را سپری می کند.

تینا پاکروان در جدیدترین فعالیت هنری خود، پروانه ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «خاتون» را دریافت کرده است. نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر هم بر عهده تینا پاکروان است

سریال خاتون مهران مدیری ، زمان پخش سریال خاتون ، بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال خاتون

سریال نمایش خانگی «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان، این روزها در مرحله انتشار قرار گرفته است .

نگار جواهریان نقش خاتون را ایفا خواهد کرد .

اسامی بازیگران سریال خاتون

حتماً بخوانید:

سریال خاتون مهران مدیری ، زمان پخش سریال خاتون ، بازیگران سریال خاتون

داستان سریال خانگی خاتون

داستان خاتون مضمونی تاریخی دارد و گفته می‌شود این سریال یکی از پروژه‌های پرهزینه و پرخرج نمایش خانگی‌ست که قرار است در شهرهای مختلف ساخته شود.

مجموعه نمایش خانگی «خاتون» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از جمله درام‌های تاریخی است که به زودی و در فاصله کمی نسبت به سریال جیران محصول فیلیمو، در نمایش خانگی منتشر خواهد شد. بخشی از داستان این مجموعه در مناطق شمالی کشور و در بستر جنگ جهانی دوم می‌گذرد.

زمان پخش سریال خاتون : اولین قسمت سریال خاتون با تیترخاطره روزی روزگاری در ایران از روز دوشنبه 18 مرداد توسط پلتفرم نماوا در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

بنا به شنیده‌ها «خاتون» به شکل اختصاصی از پلتفرم نماوا پخش خواهد شد. این مجموعه تازه‌ترین سریال این پلتفرم است که با اتمام مجموعه «سیاوش»، تنها محصول اختصاصی ( سریال گیسو) را در حال انتشار داشت.

دست‌اندرکاران این پروژه، فیلمبرداری سریال را در بندر انزلی آغاز کرده‌اند.

سریال خاتون مهران مدیری ، زمان پخش سریال خاتون ، بازیگران سریال خاتون

تینا پاکروان (متولد ۱۳۵۶ در تهران) کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر سینمای ایران است. دارای لیسانس کارگردانی سینما از دانشکده سینما تئاتر است و تحصیلات تکمیلی سینما را در دانشگاه UCLA گذرانده‌است.

در سن ۱۸ سالگی در فیلم یاس‌های وحشی به کارگردانی محسنی‌نسب به عنوان منشی صحنه فعالیت داشت. در فیلم «سگ کشی» بهرام بیضایی دستیار کارگردان بوده و در ادامه در سریال «تعطیلات نوروزی» شبکه دو، برنامه‌ریز و جانشین تولید، در سریال «راز سکوت» هم برنامه‌ریز و جانشین تولید بوده‌است.

تینا پاکروان پس از بازگشت به ایران توسط محمدرضا شریفی‌نیا در سریال «کلاه پهلوی» به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان با آقای دری همکاری کرده‌است. سپس در فیلم «سنتوری» به عنوان مدیر تولید با داریوش مهرجویی همکاری کرد. در فیلم «وقتی همه خوابیم» به کارگردانی بهرام بیضایی مدیر تولید و برنامه‌ریز بوده‌است.

آخرین اثری که تینا پاکروان، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته، فیلم سینمایی «لس‌آنجلس تهران» است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا