دسته‌بندی نشده

معرفی برند سان سیلک | SunSilk

شرکت سان‌سیلک در سال 1954 در بریتانیا آغاز به کار کرد و پس از پنج سال یعنی در سال 1959 در 18 کشور مختلف در سراسر دنیا موجود بود. در آن زمان مزیتی که سان‌سیلک نسبت به دیگر شامپوهای موجود در بازار داشت این بود که با شست‌وشو پوست سر را خشک نمی‌کرد. همچنین محصول جدیدی با نام شامپو کرمی سان‌سیلک در سال 1956 به بازار آمد. سال 1958 تیوب پلی‌تنی شفاف برای نوعی از شامپوهای مایعش استفاده شد که جایگزین بسته‌بندی از نوع بطری بود. از آن زمان تاکنون سان‌سیلک در شکل چنین تیوب‌هایی موجود است. در سال 1960 شامپو تونیک سان‌سیلک شامل نگهدارنده موی آلانتوین برای تمیزی مو و ضد عفونی‌کننده کف سر به بازار عرضه شد.

معرفی برند سان سیلک

سال 1962 سالی بود که بازاریابی برای شامپوهای مختلف برای انواع مو شروع شد و در سال 1966 فرمول اولیه تولید شامپو بهبود یافت. بدین صورت که شامپویی حاوی روغن زیتون برای نرمی و لطافت‌پذیری بیشتر مو و شامپویی برای موهای زبر که درخشندگی را به مو بازمی‌گرداند و شامپوی لیمو برای موهای چرب با مواد پاکسازی عمیق تولید شد. سه سال بعد این شامپوها در بطری‌های PVC جدید بسته‌بندی شد که بزرگ‌تر از بطری‌های پلاستیکی سنتی در همان قیمت بود. اوایل دهه 70 کارخانه تولید این شامپو در 27 کشور دنیا دایر شد و به جهانی شدن نام این برند کمک کرد. بدین ترتیب در سال 1975، سان‌سیلک بزرگ‌ترین نام در محصولات نگهداری مو با یک میلیون بسته فروش در هر هفته شد. در سال 2001 نیز این شامپو وارد بازار مو‌های رنگ کرده برای بازار آسیا شد و محصولاتی را برای این طیف تولید کرد.

سان‌سیلک، برند محصولات شوینده و نگهدارنده مو و انواع مختلف شامپوست که بازار هدفش متمرکز بر زنان بوده و توسط گروه یونیلور تولید می‌شود. این شرکت اکنون به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر تولید‌کننده شامپو و محصولات حفظ و نگهداری مو و دومین تولیدکننده شامپو در دنیاست. سان‌سیلک در لیست برندهای میلیارد دلاری قرار گرفته است. شامپوهای سان‌سیلک و و دیگر محصولات مراقبت از مو در 69 کشور در سراسر دنیا فروخته می‌شود. این برند در بازارهای مختلف دنیا به نام‌های مختلفی چون الیدور، سدا و سدال به فروش می‌رسد.

سان‌سیلک یکی از قوی‌ترین برندها در آسیا، آمریکای‌لاتین و خاورمیانه است و نخستین برند مصرفی در کشورهای پاکستان، هند، برزیل، آرژانتین، بولیوی، بنگلادش، سریلانکا، اندونزی و تایلند است. از محصولات این برند می‌توان به انواع شامپو برای موهای چرب و خشک و معمولی، شامپوی مخصوص موهای رنگ کرده، موهای خشک و آسیب‌دیده، حجم‌دهنده مو، شامپوی ضدریزش مو و… اشاره کرد.

برای مشاهده محصولات  سان سیلک در فروشگاه کلیک کنید .

برند سان سیلک

خرید محصولات معرفی برند نوروا در داروخانه آنلاین

معرفی برندهای محصولات معرفی برند نوروا داروخانه آنلاین دکتر علیزاده:

برند نوکس-برند لیراک-برند نوروا-برند ایزدین-برند کیو وی-برند اوریاژ-برند کدلی-برند الیوکس-برند پرودرما-برند رگال -برند اوتی-برند ژاک آندرل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا