دسته‌بندی نشده

مزایای مصرف قرص فم ایکس هلث اید

فواید قرص فم ایکس هلث اید برای خانم ها

فم ایکس (Fem-X )توسط شرکت هلث اید انگلستان تولید می شود و مصرف آنها به طور طبیعی باعث جوان سازی و افزایش میل جنسی در بانوان می گردد. امروزه نگرانیهای بهداشت جنسی تنها توسط آقایان تجربه نمی شود بلکه در میان زنان نیز بطور فزاینده ای در حال افزایش می باشد.

برای زنان امروزه با توجه به مشغله های متعدد و فشار های سبک زندگی مدرن ، غیر معمول نیست که در مواقعی میل جنسی آنها کاهش پیدا کند. ضعف قوای جنسی به دلایل مختلف مانند عدم تعادل هورمونی ، کمبود خواب ، تغذیه نامناسب ، افسردگی ، داروهای تجویزی و به ویژه استرس تغییر می کند.

مکمل فم ایکس یک ترکیب منحصر به فرد که حاوی ترکیبی از ویتامین های ضروری، مواد معدنی و اسیدهای آمینه هستند که همراه با فیبر سیبری برای بهتر نمودن قوای جنسی استفاده می شود.

ویژگی های قرص فم ایکس

  • ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی، اسدهای آمینه ، سیبرین جینسنگ
  • جهت بهبود سلامت عمومی و تقویت قوای جنسی بانوان
  • افزایش میل جنسی زنان

قرصهای فم ایکس برای چه کسانی مفید است؟

  • زنانی که دارای سبک زندگی استرسزا می باشند.
  • زنانی که رژیم غذایی نامناسب دارند.
  • زنانی که اختلالات هورمونی دارند.
  • زنان که می خواهند میل خود را افزایش دهند.
  • زنانی که به دنبال انرژی جنسی بیشتری هستند.

فم ایکس

روش مصرف فم ایکس

مصرف برای خانمهای بالای 18 سال مجاز است. خانمهای بالای 18 سال دو قرص در روز می توانند مصرف کنند.

مزایای مصرف مکمل فم ایکس برای خانم ها

روابط جنسی یکی از مهمترین مشکلات در رابطه زناشویی است که اختلال در آن مشکلاتی را بوجود می آورد و ممکن است باعث گسستگی روابط خانوادگی شود و در استحکام و گسستگی زندگی بسیارتاثیر گذار است. وقتی صحبت از رابطه جنسی میکنیم یعنی از مهمترین موارد خانواده بحث می کنیم که یکی از اصلی ترین اهداف تشکیل خانواده است و باید روابط جنسی بین زن وشوهر برقرار شود نیاز های جنسی از جمله نیاز های طبیعی بین زوج ها محسوب می شود ، بر اساس مطالعات تمایلات جنسی انسان ها تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله شرایط روحی، بیماری های جسمی، داروها، تغذیه و… است.

مطالعات متعدد نشان داده اند که مواد غذایی مختلف هم می‌توانند بر روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند. بر اساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شده است، کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین های گروه B) تمایل به برقراری رابطه جنسی را کاهش می دهد. این نکته به ویژه در میان خانم ها مشاهده شده است، زیرا اغلب آنها به میزان کافی ویتامین های گروه B را دریافت نمی کنند.

فم ایکس علاوه بر داشتن ویتامین های B حاوی ویتامین E ، ویتامین C ، روی و منیزیم است که همگی برای بهبود سلامت عمومی فرد را بهبود بخشیده و کسالت های روزانه را که باعث بی میلی جنسی می شوند را برطرف می کنند.

فم ایکس همچنین برای افزایش میل جنسی از جینسینگ سیبری بهره گرفته است. این گیاه از قدیم تاکنون به عنوان یکی از گیاهان بسیار برای افزایش میل جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. جینسینگ با افزایش توانایی بدن و همچنین خونرسانی به نواحی تناسلی باعث افزایش میل و هیجان جنسی در خانم ها می شود.

در ترکیب قرص های فم ایکس هیچ ترکیب شیمیایی بکار نرفته است و تنها با استفاده از ویتامین ها ، مینرالها و گیاه دارویی جینسینگ اختلالات جنسی بانوان برطرف می شود.

رابطه جنسی بعد از ازدواج علاوه بر ارضای نیاز فردی و بهبود روابط خانوادگی، اجتماعی و بقای نسل، به سلامت جسمانی، طول عمر و کیفیت زندگی کمک می کند. چنانچه رابطه جنسی پس از ازدواج به اندازه کافی وجود نداشته باشد باعث تجمع مواد (رطوبت هایی که به طور طبیعی از بدن زن و مرد خارج می شود) در داخل بدن می شود و یکسری بیماری را به وجود خواهد آورد که می توان به بیماری های سیستم ادراری، گوارشی و سیستم مغز و اعصاب اشاره کرد.

میل جنسی یک موهبت الهی است که مانند دیگر نعمت ها و غرایز طبیعی، همچون خواب و گرسنگی و تشنگی و ….نیازمند توجه و رعایت بهداشت مربوطه جهت استفاده صحیح و نیز در صورت هر گونه مشکل و بیماری نیاز به درمان دارد.

ما به شما توصیه می کنیم که همواره در خصوص مشکلات خود با پزشک مشورت نموده و هرگز اقدام به مصرف داروهایی که مورد تائید سازمان FDA و یا استانداردهای وزات بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیست اعتماد نکنید و اگر حتی دارویی برای شما از خارج از ایران ارسال گردید حتما با پزشک خود قبل از مصرف مشورت نمایید .

قرص

توصیه و هشدار در رابطه با مصرف فم ایکس

  1. زنان باردار و شیرده با پزشک مشورت کنند.
  2. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  3. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  4. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نمی باشد.

شرایط نگهداری فم ایکس

دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک نگهداری شود.

separator line

بیشتر بخوانید:

راه های مناسب برای افزایش میل جنسی در زنان

موارد مصرف و عوارض قرص پرووسترا در افزایش میل جنسی خانم ها

فواید قطره گل سرخ در افزایش میل جنسی

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا