دسته‌بندی نشده

مزایای باورنکردنی چیتوسان الیمپ برای لاغری

آشنایی با فواید چیتوسان الیمپ برای لاغری

چیتوسان الیمپ ماده تعدیل کننده از جنس فیبر های چیتین از جنس استخوان های سخت تنان ( مانند خرچنگ ، میگو و غیره ) بوده و به عنوان فیبر رژیمی جهت کاهش وزن بزرگسالان به غیر از زنان باردار و شیرده مورد استفاده قرار می گیرد. چیتوسان برای افرادی که رژیم غذایی نامناسب و پر چرب دارند توصیه می شود .

چیتوسان الیمپ فرآورده ای از سخت تنان می باشد که در فضای اسیدی معده حل شده و به علت شکل ژله ای خود به منزله تله ای برای مولکول های چربی محسوب می گردد . بنابر این بسیار مهم است که چربی سوز چیتوسان الیمپ همراه با مقدار بسیار زیادی مایعات که بهترین آن آب است مصرف شود . این عمل منجر به کاهش جذب چربی مولکول ها در روده ها و دفع محصولات غیر قابل تجزیه می گردد .

ویژگیهای چیتوسان الیمپ

  • حاوی مواد انرژی زا – چربی سوز
  • حاوی فیبر رژیمی برای کاهش وزن در بزرگسالان

لاغری

مزایای مصرف چیتوسان الیمپ

امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی تبدیل شده است . عدم آگاهی کافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای کاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت . بیماریهای دیابت ،کبد، یبوست و التهاب روده بزرگ ، اختلالات روانی و … از جمله بیماریهای ناشی از چاقی به شمار می روند که در نهایت باعث کاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند ، بنابراین افراد چاق را نگران کرده و آنها را به تکاپو وا می دارد ، بطوریکه می خواهند درکوتاهترین زمان ممکن ، به هر طریقی که شده وزن خود را کاهش دهند .

اضطراب و نگرانی افراد چاق، آنها را وا میدارد که به استفاده از روشهای غیر علمی و غیر مجاز برای کاهش وزن بپردازند که در پی آن تبعات و پیامدهای خطرناکی را برایشان رقم می زند . چاقی همچنین بر عملکرد روده بزرگ تاثیر می گذارد . 50 درصد جمعیت ایران دارای اضافه وزن یا چاقی هستند که 43 درصد آنان را مردان و 57 درصد را زنان تشکیل می دهند. 20 درصد افزایش در وزن بدن، می تواند خطر ابتلا به بیماری هایی چون پرفشاری خون، اختلالات قلبی – عروقی، اختلال در چربی خون، دیابت غیر وابسته به انسولین و بیماری های مفاصل را افزایش دهد.

چیتوسان ماده تعدیل کننده از جنس فیبر های چیتین از جنس استخوان های سخت تنان ( مانند خرچنگ ، میگو و غیره ) بوده و به عنوان فیبر رژیمی جهت کاهش وزن بزرگسالان به غیر از زنان باردار و شیر ده مورد استفاده قرار می گیرد . چیتوسان برای افرادی که رژیم غذایی نا مناسب و پر چرب دارند توصیه می شود . چیتوسان فرآورده ای از سخت تنان می باشد. در فضای اسیدی معده حل شده و به علت شکل ژله ای خود به منزله تله ای برای مولکول های چربی محسوب می گردد . بنابراین بسیار مهم است که چیتوسان همراه با مقدار بسیار زیادی مایعات که بهترین آن آب است مصرف شود . این عمل منجر به کاهش جذب چربی مولکول ها در روده ها و دفع محصولات غیر قابل تجزیه می گردد .

چیتوسان یک ماده آمینو پلی ساکارید است، که به طور طبیعی بوجود می آید و از نظر شیمیایی شبیه به فیبر گیاهی سلولز است. بر خلاف فیبر گیاهی سلولز، چیتوسان دارای بار مثبت یونی است که میتواند نتایج قابل توجهی به بار بیاورد. برای مثال گزارش شده که پس از مصرف این مکمل چربی ذخیره، کلسترول، فلزات سنگین و مواد سمی که به شکل یک توده بزرگ در آمده اند، درحین ورود به گردش خون جذب و به طور کلی حذف شده اند. این ماده به شکل کاملا طبیعی، از پوسته سخت پوستانی چون خرچنگ و میگو بدست می آید. چیتوسان یک مکمل بسیار امن است به طوری که در طول بیش از ۲ دهه مصرف آن هیچگونه عوارض جانبی گزارش نشده است.

در واقع چیتوسان از ورود و ذخیره شدن چربی های غیر فعال و کلسترول از طریق جذب آنها جلوگیری می کند. تحقیقات مختلف نشان داده اند که چیتوسان ۵۵٪ بیشتر از هر فیبر دیگری در به تله انداختن و از بین بردن چربی ها موثر است. به همین دلیل چیتوسان سالهاست که به عنوان یک ماده طبیعی برای کاهش وزن و همچنین برای پاکسازی روده بزرگ استفاده می شود. زمانی که این مکمل به همراه یک برنامه غذایی کامل و یک برنامه تمرینی مناسب همراه شود می تواند به عنوان یک چربی سوز، بسیار موثر واقع شود.

چیتوسان

مقدار و نحوه مصرف چیتوسان الیمپ

هر بار 2 کپسول را 3 تا 4 بار در روز تقریباً 20 دقیقه قبل از هر وعده غذایی مصرف نموده و همراه آن حدود 1 دقیقه یک لیوان آب بنوشید.

توصیه ها برای مصرف چیتوسان الیمپ

  • چیتوسان الیمپ را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید
  • این محصول برای بزرگسالان به عنوان مکمل غذایی توصیه می شود .
  • پیش از مصرف دارو اطمینان حاصل کنید که نسبت به مصرف مواد دریایی و سخت پوستان حساسیت نداشته باشید.
  • در دوران بارداری و شیردهی با تجویز پزشک مجاز به مصرف چیتوسان الیمپ خواهید بود.
  • چیتوسان الیمپ را بیش از دوز پیشنهادی مصرف نکنید.
  • مکمل غذایی را نمی توان جایگزین یک رژیم متنوع و متوازن نمود.
  • چیتوسان الیمپ را از دسترس کودکان دور نگه دارید .

separator line

بیشتر بخوانید:

کپسول لاغری پی جی ایکس دیلی (PGX Daily)

قرص ال کارنیتین و خواص شگفت انگیز آن برای لاغری

کپسول چربی سوز هیدروکسی کات + فواید و عوارض آن

فواید شگفت انگیز قرص آلگومد (ALGOMED)

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا