دسته‌بندی نشده

متنوع ترین تورهای استانبول ویژه نوروز ۱۴۰۲ را از کجا تهیه کنیم؟

تور استانبول یکی از پرفروش ترین تورهای مسافرتی خارجی در ایران است. استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه و البته یکی از بزرگ ترین شهرهای جهان محسوب می شود و با توجه به اینکه استانبول به دلیل مجاورت با تنگه بسفر، در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است و می توان گفت که این شهر، تنها شهر بزرگ جهان است که در هر دو قاره واقع شده است. تور استانبول نیز یکی از تورهایی است که بیشترین طرفدار را در میان ایرانیان دارد و البته به دلیل قیمت مناسبی هم که نسبت به سایر تورهای خارجی دارد و البته مقصد بی نظیرش، در تمام ایام سال مسافران ایرانی زیادی را میزبانی می کند.

حالا اگر قصد دارید تعطیلات نوروز 1402 را در این مقصد بگذرانید؛ مهم است بدانید که تورهای مسافرتی استانبول اقتصادی‌ تر از خرید بلیط و رزرو هتل به صورت انفرادی هستند. چرا که آژانس ‌های مسافرتی با چارتر کردن پرواز و رزروهای متنوع هتل ها، سفر بصرفه‌ تری را برای شما فراهم می‌ کنند. تورهای استانبول بهاره معمولا شامل بلیط رفت و برگشت، هتل، بیمه، راهنمای فارسی زبان، ترنسفر فرودگاهی و گاهی گشت شهری می‌ شوند و در تورهای استانبول شما کاملا آزاد هستید که برنامه تفریحتان را خودتان بچینید یا در تورهای شهری ثبت نام کنید و با گروه همراه شوید. در ادامه قصد داریم متنوع ترین تورهای استانبول ویژه نوروز آژانس مسافرتی سفریار را به شما معرفی میکنیم.

  • تور استانبول ۷ شب و ۸ روز: تورهای هفت شب استانبول از پرطرفدارترین پکیج تورهای سفریار هستند؛ زیرا قیمت آنها به صرفه است و میتوان تعداد روزهای بیشتری در استانبول بمانید و ماجراجویی کنید.
  • تور استانبول ۴ شب و ۵ روز: تورهای چهار شب استانبول به دلیل پایین بودن قیمت شان، بسیار محبوب و پرفروش هستند و پکیج های متنوع و زیادی برای این تورها وجود دارد.
  • تور استانبول ۵ شب و ۶ روز: بین انواع تورهای استانبول، تورهای پنج شب در بازه قیمتی متوسط هستند، یعنی نه ارزان هستند و نه گران! بنابراین می توانید این تور را برای تعطیلات عید نوروز از سفریار آریا تهیه کنید.

در ادامه اگر مسافر تورهای نوروزی استانبول هستید باید بدانید که استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، هر ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز، فستیوال‌ ها و جشنواره‌ های نوروزی بسیار متنوعی در استانبول برگزار می‌ شود که شما را سوپرایز می کند. در ضمن با توجه به طرفداران بسیار زیادی که استانبول دارد، آژانس‌ های مسافرتی زیادی تورهای استانبول نوروز 1402 را برگزار می ‌کنند. پس بهتر است شناخت دقیقی از تورهای استانبول پیدا کنید تا تصمیم بهتری بگیرید. بصرفه ‌ترین مدت زمان اقامت در تور استانبول نوروز، 3 شب می‌ باشد! چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از 3 شب برای شما به ‌صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است. در ادامه شما می توانید برای مشاهده متنوع ترین و بروزترین قیمت تور استانبول نوروز به سایت سفریار مراجعه کنید.

متنوع ترین تورهای استانبول ویژه نوروز ۱۴۰۲ را از کجا تهیه کنیم؟

بهترین زمان خرید تور استانبول نوروز 1402

خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان برای حضور در استانبول برای تعطیلات عید تاریخ 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است و درست این بازه زمانی ایده‌آل ‌ترین زمان برای استفاده از بهترین هتل‌ ها، امکانات و برنامه ‌های جذاب تور استانبول نوروزی به شمار می رود. البته باید این موضوع را بدانید که تور استانبول نوروز برای 28 اسفند تا 2 فروردین، کمی گران‌تر از سایر زمان‌ها ارائه می‌شود. اما پیشنهاد ما برای کنترل هزینه‌ها این است که شما بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قبل از تاریخ سفرتان خریداری نمایید. همچنین اگر ترجیح می ‌دهید 27 اسفند تا 4 فروردین در استانبول اقامت داشته باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور استانبول نوروز شماست.

اما اگر قصد دارید لحظه سال تحویل را در ایران باشید و بعد از آن سفر کنید این امکان را دارید که در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور استانبول ویژه نوروز 1402 خود را برای تاریخ 5 فروردین به بعد از مجموعه مسافرتی سفریار آریا خریداری کنید. موضوع مهم این است که اگر هم تا 9 فرورین ماه صبر کنید، از شلوغی و هزینه‌ های تور استانبول کمی کاسته می ‌شود و می‌‌ توانید با قیمت مناسب ‌تر و قابل قبول ‌تری تور استانبول مورد نظرتان را خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا