دسته‌بندی نشده

مایکروسافت سرفیس گو ارزان تر از باقی رقبا

شرکت مایکروسافت در نظر داشته بزودی سرفیس ارزان قیمتی را مشابه رقیب دیرینه اپل معرفی کند. تبلتی که با قیمت 400 دلار به فروش خواهد رسید و مشخصات بزرگی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد.

این تبلت تاکنون شایعات متعددی پیرامون آن منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب ردموندی ها نرسیده است. سرفیس محصولات مختلف مایکروسافت را در برگرفته و تنها شامل تبلت ارزان قیمت نمی شود.

برای مثال در سال 2016 مایکروسافت به معرفی سرفیس بوک، سرفیس استودیو و سرفیس پرو پرداخته که هر یک نوع کاربری متفاوتی دارند. سرفیس استودیو یک کامپیوتر یکپارچه بوده و سرفیس بوک لپتاپ محسوب می شود. در سوی دیگر سرفیس پرو نیز تبلت مایکروسافت بوده و تمامی این مدل ها با طراحی ساده و مینیمالیستی در کنار مشخصات قابل توجه توانستند فروش بالایی را برای مایکروسافت در پی داشته باشند.

سرفیس تبلت ارزان قیمت ردموندی

www.delgarm.com

به تازگی جزئیات بیشتری درباره سرفیس اقتصادی مایکروسافت که قرار است در سال جاری معرفی شده و به فروش برسد، منتشر شد. گفته می شود مایکروسافت برای کاهش هزینه تولید نمی خواهد مشخصات رده بالایی را برای سرفیس در نظر گیرد از این رو باید انتظار مشخصات معمولی در این تبلت اقتصادی داشت. تبلتی که پیش بینی می شود در کنار این مشخصه ها محصولی رده پایین و کارآمد به شمار رود. شایعات بیشتر به قیمت آن اشاره دارند که خبر از هزینه 400 دلاری برای کاربران می دهند.

افراد تنها با پرداخت 400 دلار می توانند از تبلتی مناسب برخوردار شوند. البته پیشتر اپل آیپد 2018 را با ویژگی های قابل توجه و قیمت 300 دلار معرفی کرده و انتظار نمی رفت کوپرتینویی ها برنامه ای برای رونمایی چنین تبلت مناسبی داشته باشند. این محصول اپل در حال حاضر برای خرید دردسترس بوده و مشتریان می توانند آن را از وب سایت اپل یا فروشگاه های رسمی این شرکت خریداری کنند.

ردموندی ها و تدارک تبلت ارزان قیمت

در دیگر ویژگی های سرفیس 400 دلاری باید به صفحه نمایش 10 اینچی FHD، حافظه رم 4 گیگابایتی، پورت USB-C، سیستم عامل ویندوز 10 پرو ، پشتیبانی از شبکه LTE و حافظه داخلی حداکثری 128 گیگابایتی اشاره کرد. اگر این مشخصه های سرفیس 2018 مقرون به صرفه صحت داشته باشد بی شک می توان استقبال فروش این محصول شرکت ردموندی را بالا و قابل توجه دانست. همانطور که می دانید در بازار تبلت ها برندهای مختلفی چون سامسونگ، ال جی، مایکروسافت و چندی دیگر وجود داشته که هر یک برای خود حرف های بسیاری برای گفتن داشته و می توان انتظارات بسیاری داشت.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخصات و اطلاعات بیشتری از سرفیس اقتصادی مایکروسافت منتشر شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا