دسته‌بندی نشده

لازانيا با مايکروفر

Image مواد لازم :

گوشت چرخ كرده 300 گرم
لازانيا 600 گرم
پنير پيتزا 400 گرم
سس گوجه فرنگي قدري
رب گوجه فرنگي 3 قاشق سوپخوري
پياز داغ عسلي 4 قاشق سوپخوري
فلفل سبز دلمه اي 2 عدد
قارچ 200 گرم
آب 2 ليتر
زعفران 0.5 قاشق مرباخوري
كره 25 گرم
روغن 1 قاشق سوپخوري
فلفل قدري
نمك قدري

طرز تهيه :

طرز تهيه مايه گوشت :
گوشت چرخ کرده ، فلفل دلمه اي ، قارچ ، پياز داغ ، نمک و فلفل را مخلوط کرده آن را به مدت 10 دقيقه با قدرت 100% داخل مايکروفر قرار مي دهيم . سپس مقداري از رب گوجه فرنگي را در ظرف ديگري با آب جوش حل کرده مقداري زعفران و کره به ان اضافه کرده و ان را به مدت 3-2 دقيقه در مايکروفر قرار مي دهيم و ان را به مايه فوق اضافه کرده روي ظرف را پوشانده و مجددا به مدت 5 دقيقه با قدرت 100% داخل مايکروفر قرار مي دهيم .

طرز تهيه لازانيا :
يک ظرف مناسب انتخاب کرده آب را داخل آن ريخته و به مدت 10 دقيقه با قدرت 100% داخل مايکروفر مي ريزيم تا آب به جوش آيد . سپس مقدار کمي روغن مايع ( يک قاشق غذا خوري ) و نمک به آب اضافه کرده و ورقه هاي لازانيا را داخل آن قرار مي دهيم و ظرف را به مدت 8-6 دقيقه با قدرت 100% داخل مايکروفر قرار مي دهيم . سپس آن را آبکش مي کنيم .

يک تابه مناسب انتخاب کرده و يک لايه از ورقه هاي لازانيا را داخل آن قرار داده روي آن را مقداري سس گوجه فرنگي ريخته و سپس يک لايه از گوشت و يک لايه پنير مي ريزيم . بدين ترتيب مي توان لايه ها را دو بار تکرار کرد.

درب ظرف را گذاشته و آن را به مدت 5 دقيقه با قدرت 100% داخل مايکروفر قرار مي دهيم . سپس درب ظرف را برداشته و 5 دقيقه ديگر با قدرت 100% آن را داخل مايکروفر قرار مي دهيم .
بدين ترتيب غذا آماده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا