دسته‌بندی نشده

فواید باورنکردنی قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس برای سلامتی

فواید مصرف قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس با داشتن ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی ، کلاژن و هیالورونیک اسید باعث حفظ سلامت و بهبود رشد مو و ناخن ها شده و مواد مغذی لازم برای بازسازی سلولها و حفظ زیبایی و طراوت پوست را فراهم می آورد.

مصرف مولتی ویتامین در افراد با رژیم‌های غذایی گیاهی نیز مانند افراد معمولی به عادت‌های غذایی هر فرد بستگی دارد. اما در هر صورت باید بدانید افراد گیاه خوار یا افراد با رژیم‌های گیاهی به طور معمول بیش از سایرین در خطر ابتلا به کمبود ویتامین‌ها قرار دارند.

موارد مصرف قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

  • کمک به حفظ سلامت پوست ، مو و ناخن
  • کمک به جلوگیری از ریزش مو

ویژگیهای قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

  • تهیه شده با استفاده از شیرین کننده رژیمی سوکرالوز قابل مصرف در بیماران دیابتی.
  • مناسب افرادی که مشکل بلع و مشکلات گوارشی دارند
  • جذب سریع و موثر
  • طعم دلپذیر پرتقال

روش مصرف قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

روزانه یک تا دو بار. هر بار 1 عدد در یک لیوان آب حل کرده و میل نمایید.

قرص

شرح مزایای مصرف قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

مصرف مولتی ویتامین یا عدم مصرف آن سوالی است که امروزه ذهن بسیاری از افراد را در نقاط مختلف دنیا به خود معطوف ساخته است. مولتی ویتامین‌ها داروهایی حاوی انواع ویتامین ها و مینرال‌های مورد نیاز بدن هستند که بسیاری از کمبودهای ویتامینی بدن شما را جبران می کنند. برخی تحقیقات حاکی ار آن است که افرادی که در رژیم غذایی خود مقادیر زیادی از برخی ویتامین‌ها از جمله ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتین و لیکوپن را می‌گنجانند، ریسک ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها از جمله ناراحتی‌های قلبی و سرطان را در بدن خود کاهش می‌دهند.

از طرفی بر اساس نتایج دو تحقیق گسترده ای که در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ انجام شده است مصرف مولتی ویتامین برای جلوگیری از بیماری ها تایید و یا رد نشده است. در واقع مصرف مولتی ویتامین ممکن است خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌های قلبی یا سرطان را کاهش دهد اما ممکن است هیچ تاثیری هم نداشته باشد. از سویی دانشمندان بر این باور هستند که نباید با گزارشات خود سبب یاس افرادی که در برنامه روزانه خود مصرف مولتی ویتامین را می گنجانند بشوند. البته فقط در صورتی که آزمایشات فردی نشان از کمبود برخی ویتامین‌ها در بدن افراد داشته باشند.

از سوی دیگر نباید افراد را بدون دلیل به مصرف مولتی ویتامین تشویق کرد. به علاوه اگر بدن از کمبود کلسیم رنج می‌برد مصرف کلسیم ساده بهتر از استفاده از مولتی ویتامین‌های حاوی کلسیم است. بسیاری از مولتی ویتامین‌ها تنها حاوی ۲۰۰ میلی گرم کلسیم هستند و این در حالی است که بدن انسان‌ها در شرایط معمولی بسته به سن و فاکتورهای دیگر به حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ میلی گرم کلسیم در طول روز نیاز دارد. بنابراین در شرایطی که بدن شما از کمبود ویتامین خاصی رنج می‌برد بهتر است به جای مصرف مولتی ویتامین فقط همان ویتامین خاص را مصرف کنید.

بد نیست یادآوری کنیم تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدن از طریق مولتی ویتامین‌ها فقط باید در شرایطی صورت گیرد که سطح یک یا برخی از ویتامین‌ها در بدن کم باشد. در غیر این صورت توصیه نمی‌شود چرا که افزایش برخی ویتامین‌ها در بدن می‌تواند منجر به برهم زدن تعادل آن‌ها و در نتیجه پایین آمدن سطح برخی دیگر از انواع ویتامین ها شود. از جمله افراد دیگری که ممکن است به مصرف مولتی ویتامین‌ها اشتیاق داشته باشند افرادی هستند که با بیماری‌های قلبی مبارزه می‌کنند. اما در این مورد هم باید بدانید داروها معجزه نمی‌کنند.

ویتامین A : ضروری جهت عملکرد سیستم ایمنی ، کمک به عملکرد بینایی و رشد و تکامل

ویتامین D : عامل جذب کلسیم و فسفر است و از سفید شدن و ریزش مو و پوسیدگی دندان جلوگیری می کند.

ویتامین E : کمک به سلامت قلب و عروق ، آنتی اکسیدان ویتامین C : جهت تقویت سیستم ایمنی بدن ،

بیوتین : به متابولیسم اسیدهای چرب ، کربوهیدرات ها و اسیدهای آمینه ، سنتز ویتامین های B6 , B12 کمک می کند که ویتامین های B6 و B12 نقش به سزایی در حفظ شادابی و طراوت مو بر عهده دارند.

سلنیوم : با اثر آنتی اکسیدانی قوی مانع ریزش شدید و یکباره موها می شود.

هیالورونیک اسید : در نگهداری رطوبت، افزایش ویسکوزیته و ایجاد حالت ارتجاعی و نرمی پوست، تنظیم حرکات و تکثیر سلول ها، تنظیم پاسخ های ایمنی و التهابی نقش مهمی دارد.

کلسیم : (دی کلسیم فسفات) حاوی کلسیم و فسفر که نقش مهمی در واکنش های بیوشیمیاییو متابولیکی دارد.

شرایط نگهداری قرص جوشان بیوتی ویتافیز پلاس

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

کاربردهای درمانی قرص مولتی ویتامین مینرال ساپلکس

مزیت درمانی بی نظیر مکمل مولتی ویتامین و آهن

موارد مصرف مولتی ویتامین سنتروم(Centrum) و عوارض دارویی آن

separator line

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا