دسته‌بندی نشده

فراهم کردن محیط های دانشجویی پرنشاط نوعی سرمایه گزاری برای کشوراست.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ( وب دا)؛ دکتر هاشمی با ابراز خرسندی از اینکه در آخرین ساعات نخستین سالگرد استقرار دولت تدبیر و امید در جمع دانشجویان برومند و افتخارآفرین ایران حضور دارد، افزود: خوشحالم که اولین المپیاد دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دولت یازدهم، در تبریز شهر قهرمانان، جوانمردان و شهر عزت وغیرت برگزار می شود.

فراهم کردن محیط های دانشجویی پرنشاط نوعی سرمایه گزاری برای کشوراست.

وزیر بهداشت با ادای احترام به شهدای دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بخصوص برادران حمید و مهدی باکری افزود: امیدوارم همه ما بتوانیم با تاءسی از این عزیزان که در راه اعتلای کشور و دین خود از همه چیزشان گذشتند، مسیر درستی را در زندگی انتخاب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه، شما جوانان مایه افتخار کشور هستید و آینده ایران متعلق به شماست، گفت: کشور ایران دارای سرمایه های بسیار غنی است و در نقطه ای از جهان واقع شده که همه جهانیان نیازمند به آن هستند، خدا را شاکر باشید و مطمئن باشید که آینده از آن شماست.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت عمیقا معتقد است که فراهم کردن محیط های دانشجویی پرنشاط، نوعی سرمایه گذاری برای جوانان کشور است، جوانان برومندی که در اقتدار و امنیت ملی نقش تعیین کننده ای دارند.

فراهم کردن محیط های دانشجویی پرنشاط نوعی سرمایه گزاری برای کشوراست.

وزیر بهداشت به عنوان مسئول حوزه سلامت کشور، به تمامی معاونین دانشجویی سراسر کشور دستور داد: در همه محیط های دانشگاهی اسباب نشاط و شادابی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را فراهم کنند.

وی با تاکید بر تقدیر سالانه از المپیادی های دانشگاه ها گفت: این امر در صورتی محقق خواهد شد که دانشجویان به خوبی درس بخوانند چرا که کشور عزیز ما به مردان و زنانی عالم و افرادی نیاز دارد که در زمینه فناوری وابستگی کشور را به حداقل برسانند.

دکتر هاشمی در پایان از رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، استاندار، شهردار و شورای شهر که در فرصتی بسیار اندک زمینه برگزاری یازدهمین المپیاد دانشجویی را در این شهر برقرار کردند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است، المپیاد ورزشی دانشجویی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور هر دو سال یکبار و بصورت مجزا درهر سال برای خواهران و برادران برگزار می شود. مراسم افتتاحیه یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های علوم پزشکی کشور روز جمعه 24 مرداد ماه و با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا