دسته‌بندی نشده

علت ایجاد مشکل نارسایی حاد کلیوی در پیروز یوز ایرانی چه بود؟

چرا «پیروز» مشکل کلیوی پیدا کرد؟

غلامرضا ابدالی درباره آخرین وضعیت جسمانی پیروز به خبرگزاری مهر اعلام کرده که «وضعیت پیروز همچنان مانند روز گذشته است و تیم درمانی از دامپزشکان ایرانی و خارجی وضعیت آن را بررسی کرده‌اند.» او گفته «از روزهای گذشته تاکنون پیروز میل به مصرف هیچ نوع تغذیه‌ای نداشته و تنها امروز صبح کمی آب خورده است. امروز هم آزمایشات تکمیلی از پیروز صورت می‌گیرد و از هر امکانی که در توان داریم برای بهبود وضعیت آن بکار گرفته‌ایم.»

وی با اشاره به صحبت‌هایی که درمورد مشکلات اخیر پیروز مطرح شده، از جمله مشکلات کلیوی، گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، مشکل انسداد روده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.

علت مرگ پیروز

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش تاکید کرد که «پیروز در کما نیست و اکنون هوشیاری دارد». او ادامه داد: به دلیل اینکه پیروز شیر مادر نخورده، از ابتدای زندگی با مشکل کلیوی همراه بوده و با بزرگ‌تر شدنش، به تدریج این مشکل هم افزایش یافته است.

تلاش پزشکان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی بی‌نتیجه ماند و پیروز در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد.

«پیروز» در شامگاه جمعه ۵ اسفندماه به دنبال یبوست مزمن و مشکلات گوارشی توله یوز نر پارک پردیسان (پیروز) با مشورتی که با کارشناسان داخلی و خارجی صورت گرفته شد این توله یوز در شامگاه جمعه 5 اسفند ماه به بیمارستان دامپزشکی مرکزی، انتقال داده شده بود

منبع : اکو ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا