دسته‌بندی نشده

طرز تهیه چیز کیک اسنیکرز دسر خوشمزه و خوش طعم بین المللی

طرز تهیه کیک پنیر خوشمزه و خاص اسنیکرز در خانه

چیز کیک اسنیکرز یکی از دسرهای خوشمزه و بین المللی است که در سراسر خاورمیانه طرفداران زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل گام به گام طرز تهیه چیز کیک اسنیکرز در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای کیک : میزان مورد نیاز :
کیک پودر شکلاتی آماده 1 بسته
تخم مرغ 3 عدد
روغن مایع ¾ لیوان
شیر 1 لیوان
مواد لازم کیک اسنیکرز: میزان مورد نیاز :
پنیر خامه ای 350 گرم
کرم 400 گرم
پودر کارامل 1 بسته
شیر سرد ½ فنجان
پودر ژلاتین 1 قاشق غذاخوری
شکر قهوه ای 1 فنجان
کره 50 گرم
وانیل نوک یک قاشق چای خوری
بادام زمینی بو داده به میزان کافی

طرز تهیه کیک پنیر اسنیکرز خانگی

چیز کیک اسنیکرز

مرحله اول
برای تهیه چیزکیک خوشمزه اسنیکرز در ابتدای کار فر را با دمای 180 درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا کاملا گرم شود. سپس تخم مرغ ها را در ظرف مناسبی می ریزیم و با همزن دستی خوب هم می زنیم تا به صورت خامه ای در بیاید. .

مرحله دوم
حالا روغن مایع و شیر را به کاسه اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. سپس پودر کیک را کم کم به ظرف اضافه کنید و با لیسک یک طرف هم بزنید تا یکدست شود. بافت مایه کیک باید یکدست شود.

مرحله سوم
بعد داخل قالب کمربندی را کاملا با کاغذ روغنی می پوشانیم سپس مایه کیک را داخل آن می ریزیم. حالا قالب را چند بار روی سطح کار محکم می زنیم تا هوای اضافی و حباب های بین مایه کیک گرفته شود.

مرحله چهارم
سپس قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید تا کیک به مدت 30 دقیقه در فر بماند و کاملا پخته شود. در این فاصله کیک پنیر خامه ای را درست می کنیم برای این کار پنیر خامه ای و خامه صبحانه را در ظرفی می ریزیم.

مرحله پنجم
حالا با همزن برقی خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس پودر کارامل را به کاسه اضافه کنید و دوباره هم بزنید. سپس شیر سرد را با ژلاتین مخلوط می کنیم و روی حرارت بخار کتری قرار می دهیم تا ذرات ژلاتین حل شود.

مرحله ششم
سپس مخلوط شیر و ژلاتین را می‌گذاریم تا کاملا خنک شود، سپس به کاسه مخلوط پنیر اضافه می‌کنیم. حالا دوباره پنیر خامه ای را با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود. بعد از 30 دقیقه پخت کیک را بررسی می کنیم.

مرحله هفتم
برای این کار یک خلال دندان یا سیخ چوبی را در مرکز کیک فرو کنید و آن را بردارید. اگر مایه کیک به آن نچسبید، کیک کاملا پخته شده است، سپس قالب را از فر خارج کرده و اجازه می دهیم کیک کاملا خنک شود.

حتماً بخوانید:

مرحله هشتم
وقتی کیک کاملا خنک شد سطح آن را با شیر مرطوب می کنیم و کیک پنیر خامه ای را روی آن می ریزیم و با لیسک کاملا صاف و یکدست می کنیم. سپس قالب را به مدت 3 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خامه چیز کیک سفت شود.

طرز تهیه چیز کیک اسنیکرز

مرحله نهم
بعد از این مدت سس کارامل را درست می کنیم، برای این کار شکر قهوه ای را در قابلمه مناسبی ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا شکر کاملا آب شود. توجه داشته باشید که حرارت باید بسیار ملایم باشد.

مرحله دهم
وقتی شکر کاملا آب شد کره را به آن اضافه کنید و بعد از آب شدن کره خامه صبحانه را اضافه کنید و با سرعت بالا هم بزنید تا سس کارامل کاملا یکدست و یکدست شود. وقتی سس غلیظ شد، ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

مرحله یازدهم
سپس بادام زمینی تفت داده شده را به تابه اضافه کنید و خوب هم بزنید. سپس وقتی سس کارامل کاملا خنک شد آن را روی چیزکیک خامه ای پخش کنید و قالب را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید. نوش جون.

منبع : هتل آبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا