دسته‌بندی نشده

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با رب انار

مواد لازم:

سیب زمینی 1 عدد متوسط

پیاز کوچک 1عدد

گوجه فرنگی گیلاسی 3-4 عدد

رب انار – لیمو

طرز تهیه:

سیب زمینی را پخته ( می توانی در فر با پوست بپزیم) سپس مکعبی خرد می کنیم. گوچه فرنگی و پیاز را هم خرد می کنیم ادویه جات و رب انار و لیمو ترش را هم میریزیم

خواص سیب زمینی در این سالاد :

تحقیقات نشان می‌دهد ، پودر سیب‌زمینی معمولی می‌تواند خون را منعقد کند و بریدگی‌های کوچک را ببندد .اگر سیب زمینی آب پز را آمیخته با گیاهان و دانه های لعاب دار مانند قدومه یا اسپرزه و غیره به شکل جوشانده در آورند و ضمادش را بر روی ورم ها ، التهاب های سطحی ، کوبیدگی ها ، ضرب خوردگی ها ، ورم حاد انگشتان قرار دهند ، اثر شفابخش دارد .

مصرف نکردن سیب‌زمینی موجب عصبیت و پرخاشگری می‌شود .آهن و کلسیم موجود در سیب‌زمینی باعث کاهش اسید اوریک و جلوگیری از سنگ کلیه می‌شود .اگر سیب‌زمینی بدون روغن ، کره و سس سرو ‌شود ، هر سیب‌زمینی تنها ۱۰۰ کالری انرژی دارد و مصرف ۲ نوبت در روز به مدت یک‌ماه باعث کاهش فشار خون می‌شود .

سیب‌زمینی تاثیر زیادی در درمان روماتیسم دارد .جالب است بدانید که انواع سیب‌زمینی بیش از ۵هزار نوع است که حدود ۳هزار نوع آن در آمریکای لاتین به دست می‌آید .ذخیره کردن سیب‌زمینی در فریزر باعث تبدیل نشاسته آن به قند شده و مزه آن را ناخوشایند می‌‌کند .

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا