دسته‌بندی نشده

شروع حملات سایبری گسترده گروه انونیموس به کره شمالی

گروه انونیموس بزرگترین گروه هکری دنیاست که به صورت غیر متمرکز فعالیت می کند . یعنی اعضای آن در یک منطقه جغرافیایی خاص حضور ندارد . هر کسی می تواند عضو گروه انونیموس شود . این گروه هر از گاه در اعتراض به موضوعی خاص که بیشتر شامل مسائل بشر دوستانه می شود ، اقدام به هک کردن وبسایت ها می کند .

شروع حملات سایبری گسترده گروه انونیموس به کره شمالی

این بار نیز کشور کره شمالی هدف حملات انونیموس واقع شده است . بسیاری از وبسایت ها و حتی اکانت های رسمی توییتر و فلیکر حکومت کره شمالی در اختیار گروه انونیموس قرار گرفته است . عملیات این گروه ” عملیات آزادی کره ” نام گرفته است و از طریق شناسه کاربری @uriminzok می توان به آخرین اخبار هک های انونیموس دسترسی پیدا کرد . همچنین در صفحه فلیکر دولت کره شمالی نیز تصاویر و شعارهای گروه انونیموس به چشم می خورد .

شروع حملات سایبری گسترده گروه انونیموس به کره شمالی

البته هفته گذشته نیز گروه انونیموس در واکنش به تهدیدات هسته ای کره شمالی ، حدود ۱۵ هزار کلمه عبور مربوط به یکی از مهمترین وبسایت های خبری و دولتی این کشور را در اینترنت منتشر کرد . هکرهای انونیموس ادعا می کنند که برخی از هکرهای درون مرزی به این گروه کمک کرده اند تا حملات دقیق تر و بهتری را به وبسایت ها دولتی انجام دهند .

هکرهای انونیموس خواستار برکناری کیم جونگ اون ، استقرار دموکراسی و دسترسی به اینترنت آزاد در کره شمالی می باشند . همچنین این گروه به دولت کره شمالی اینگونه هشدار داد : ” ما اول داده های شما را پاک می کنیم و سپس حکومت دیکتاتوری تان را نابود خواهیم کرد .”

همچنین از طریق هشتگ #opFreeKorea می توانید آخرین اخبار مربوط به هک های انجام شده را مشاهده کنید .

منبع: گویا آی تی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا