دسته‌بندی نشده

شربت ضد دلپیچه بزرگسالان سی ویتا (CiViTa)

با شربت ضد دلپیچه بزرگسالان سی ویتا بیشتر آشنا شوید

شربت سی ویتا مخصوص برطرف کردن ناراحتی های گوارشی غیر عفونی, تسریع در فعالیت گوارشی, آزاد شدن هوای حبس شده در معده, هضم راحتتر و باعث تحریک عصب واگ می شود.

این فرآورده برای افراد بزرگسال در نظر گرفته شده است. کولیک علل و عوامل مختلفی دارد که در افراد بزرگسال به دلایل تغذیه ناسالم و خوردن غذاهای غیر مغذی و نامنظم بروز می کند.

طعم شربت سی ویتا ملایم و فاقد الکل بوده و مواد تشکیل دهنده از دانه های گیاهی ارگانیک می باشد که به صورت خودرو و در دشت های مرکزی ایران به عمل می آید، که هیچ گونه ماده شیمیایی در کشت این دانه به کار نرفته است.

مواد موثره شربت سی ویتا

  • عرق گیاهی زیره سیاه
  • عرق گیاهی زیره سبز
  • عصاره دارچین و ترنجبین

طریقه مصرف شربت سی ویتا

یک پیمانه از شربت بعد از غذا میل شود .

خواص شربت سی ویتا

کولیک علل و عوامل مختلفی دارد که در افراد بزرگسال به دلیل تغذیه ناسالم و خوردن غذاهای غیر مغذی و نامظم بروز می کند این دارو مخصوص برطرف کردن ناراحتی های گوارشی غیر عفونی کمک می کند باعث تسریع در فعالیت گوارشی, آزاد شدن هوای حبس شده در معده, هضم راحتتر و باعث تحریک عصب واگ می شود طعم آن ملایم و فاقد الکل بوده و مواد تشکیل دهنده از دانه های گیاهی ارگانیک می باشد که به صورت خودرو و در دشت های مرکزی ایران به عمل آمده هیچگونه ماده شیمیایی در کشت این دانه ها به کار نرفته است. این فرآورده به روش دوبار تقطیر با بخار آب تولید شده و در حرارت معین پاستوریزه گردیده و از هیچ نوع حلال و رنگ شیمیایی و الکل در تولید آن استفاده نشده است کاملا ارگانیک, طبیعی و سازگار با بدن انسان می باشد.

  • مخصوص آقایان و خانوم ها، بزرگسالان
  • زنان باردار
  • زنان شیرده

شربت سی ویتا

شرح مزایای موارد بکار رفته در شربت سی ویتا

محلول گیاهی سی ویتا برای رفع دل درد و دلپیچه بزرگسالان تهیه شده است. وجود عرق گیاهی و طبیعی نعناع و رازیانه و زیره سیاه نفخ معده و نفخ ناشی از سوء هاضمه را درمان کرده و اسپاسم و دردهای شکمی را بهبود می بخشد.

زیره سیاه

زیره گیاهی با طبع گرم و خشک است و دارای خواص زیادی است. زیره مقوی، بادشکن، دفع کننده بادهای کلیه و مثانه، نیرودهنده، کمک کننده به هضم غذا و مقوی معده است. زیره سیاه در موارد بلع هوا، تسهیل هضم غذا، برطرف کردن سوء هاضمه، نفخ شکم، دل پیچه به کار می رود.

زیره یک داروی سنتی برای رفع سوء هاضمه به خصوص رفع نفع شکم است. مصرف زیره و یا روغن آن در رفع سوء هاضمه و درد دل بسیار مفید است. زیره معده را گرم می کند و کرم تنیا را دفع می کند. همچنین زیره اثر شگفت انگیزی در درمان اسهال و جلوگیری از بادهای اضافی روده ای دارد.

عرق زیره سبز

زیره سبز گیاهی با طبع گرم و خشک می باشد. در طب سنتی از این گیاه، به عنوان ضد نفخ برای درمان اختلالات معده، اسهال و قولنج استفاده می گردد.

ترنجبین

ترنجبین معرب ترانگبین است. انگبین در لغت به معنای شیرینی و عسل است. ترنجبین و بطور کلی انگبین ها مواد زیادی را برای تحکیم استخوان ها در خود دارند. انگبین به معنی عسل است و در حین اینکه شیرین است مواد حیاتی بسیار مقوی و خوبی را در خود دارد. از ترنجبین برای درمان و پاکسازی دستگاه گوارش و معده و روده نیز استفاده می شود.

هشدار مصرف سی ویتا

  • از مصرف بی رویه شربت سی ویتا خودداری کنید .
  • به دلیل وجود اسانس طبیعی معطر (ترکیبات آروماتیک طبیعی) در ترکیب این فرآورده احتمال تغییر رنگ جزیی شربت وجود دارد.
  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.

شرایط نگهداری شربت سی ویتا

  • در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
  • از یخ زدگی شربت جلوگیری فرمایید.
  • حداکثر زمان مصرف بعد از باز شدن پلمپ بطری یک ماه می باشد.
  • پس از هر بار مصرفشربت سی ویتا درب بطری را محکم ببندید.

divider

بیشتر بخوانید:

آشنایی با شربت سرماخوردگی کوریزان

مزایای مصرف شربت کلسی رام (calciram)

موارد مصرف و عوارض شربت آوی پکت (Avipect)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا