دسته‌بندی نشده

سیم کارت گردشگری برای چه کسانی مناسب است ؟

سیم کارت گردشگری و آشنایی با مزیت های ویژه آن برای گردشگران

امکان اتصال به اینترنت و برقراری تماس تلفنی هنگام مراجعه به یک کشور دیگر ضروری است. اکثر اوقات گردشگرانی که به ایران می آیند مجبورند فقط با WiFi هتل ها، کافه ها و رستوران ها از اینترنت بهره مند شوند و ارتباط خود را برقرار کنند.

اما اغلب افراد ترجیح می دهند که همیشه از یک سیم کارت استفاده کنند تا این امکان برایشان فراهم باشد تا دائما آنلاین بوده و تمام امور خود را بتوانند در لحظه مدیریت کنند. برای این منظور می توان گفت سیم کارت گردشگری بهترین گزینه برای این افراد است.

به خصوص در ایران تهیه سیم کارت گردشگری بسیار آسان است. شما می توانید از سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و شاتل موبایل سیم کارت توریسم خود را به راحتی تهیه نمایید.

در این مطلب سعی می کنیم تا توضیحات کاملی در ارتباط با سیم کارت گردشگری و مزیت های آن برای مسافران و گردشگران و همچنین نحوه خرید و فعالسازی آن ارائه کنیم.

ایران یکی از کشور هایی است که بخاطر تاریخ غنی و پر باری که دارد، از نظر آثار بجای مانده از سال های دور و همچنین فرهنگ خاص خود همواره مورد توجه جهانیان قرار داشته است. این توجه ویژه موجب شده است که بسیاری از گردشگران، کشورمان را برای سفر به عنوان یک کشور خارجی با تاریخی چندین هزار ساله و همچین فرهنگ خاص انتخاب کنند.

حدود پنج سال پیش بود (سال 1394) که سازمان میراث فرهنگی از خدمات ویژه ای برای گردشگران خارجی که به ایران می آیند خبر داد که بتوانند از میراث به جای مانده از گذشته به راحتی دیدن کنند و در زمینه ارتباطات و اینترنت نیز مشکلات قبل را نداشته باشند. این خدمت ویژه، سیم کارت های خاصی بود که به این افراد تحت عنوان سیم کارت گردشگری داده می شود.

سیم کارت های گردشگری البته مختص خارجی ها نیست، اما برای آن ها خدمات ویژه ای ارائه می دهد. بر اساس اظهارات معاون گردشگری وقت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، این سیم کارت به دو زبان انگلیسی و عربی اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری ایران را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد‌، به اینترنت دسترسی آسان‌تری دارد و دارای مالتی‌مدیا‌، GPS و با قابلیت یک Handbook است.

این سیم کارت ها برای دیگر افرادی که عادت به سفر دارند و به گشت و گذار در طبیعت کشورمان علاقمند هستند نیز بسیار مناسب است. سیم کارت گردشگری از جمله سیم کارت های اعتباری به حساب می آید که افرادی که آن را تهیه می کنند برای تماس با خارج از کشور و تماس های بین المللی دیگر ملزم به پرداخت هزینه های گزاف مکالمه با خارج از کشور نیستند. همچنین می توانند از سرویس های دیگر مانند پیام کوتاه و اینترنت پر سرعت نیز استفاده کنند.

افرادی که به ایران می آیند تنها با ارائه یک پاسپورت معتبر توسط خودشان یا مسئولان تور، می توانند به راحتی سیم کارت گردشگری را در مرزهای ورودی‌، فرودگاه‌های بین‌المللی، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی و یا آژانس‌های گردشگری کشور تهیه و استفاده نمایند.

مدتی پیش این سیم کارت ها در مشهد نیز به صورت جدی وارد فاز عملیاتی قرار گرفت و فروش آن به زائران، مسافران و گردشگران آغاز شد. سیم کارت های گردشگری در این شهر در بیش از 23 نقطه و پایگاه قابل خرید هستند.

سیم کارت 0912 کد 1

شما می توانید در فروشگاه سیم کارت مای رند، رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های 912 را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

separator line

حتماً بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا