دسته‌بندی نشده

سونی سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند

سونی سومین تولیدکننده بزرگ تلفن های هوشمند

سونی در رتبه سوم فروش تلفن های هوشمند

سامورایی ها به این آسانی صحنه را ترک نمی کنند. شاید بلکبری، اچ تی سی و نوکیا با انتخاب های اشتباه شان خود را از لبه پرتگاه به پایین انداخته و حالا هر یک به نوعی دست خود را با فروش دارایی ها، به جایی بنده کرده باشند، ولی سونی -مثل ال جی- می خواهد برگردد.

می پرسید کاز هیرایی چه هدفی در سر دارد؟ هدف بخش ارتباطات سونی این است که در آینده نزدیک سهم خود از بازار تلفن های اندرویدی را به ۲۰٪ برساند و تبدیل به سومین بازیگر بزرگ بازار تلفن های هوشمند -بعد از سامسونگ و اپل- شود.

نوشته های مشابه

در حال حاضر سهم سونی از بازار تنها ۷٪ است ولی دنیس وان شی، رییس بخش فروش و بازاریابی این شرکت، خبر از جاه طلبی سونی می دهد.

سونی با خرید سهم شراکتش از اریکسون، حالا به تنهایی در صدد بر آمده تکنولوژی های اصلی نظیر اپلیکیشن ها، سرویس ها و سخت افزار را به شکلی یکپارچه به کار بگیرد تا محصولاتش مزیت رقابتی پیدا کنند.

البته این اهداف و درصدها کمی جاه طلبانی به نظر می رسند ولی با محصولات قدرتمندی نظیر Xperia Z1 سونی بخت خوبی برای موفقیت دارد. پرسش این است که برای رسیدن به این اهداف بلند، تا چه حد قادر است جاه طلبانه فعالیت کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا