دسته‌بندی نشده

سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲

در طول تاریخ، افراد همواره علاقه‌مند به مهاجرت و زندگی در مکانی بودند که آنان را از لحاظ تمامی جوانب، از جمله زمینه‌های مالی به پیشرفت و ترقی برساند تا در نتیجه به رفاه و امنیت مالی و جانی دست پیدا کنند. افرادی که در کشورهای کمتر توسعه یافته زندگی می‌کنند، با ایجاد تورم‌های بسیار شدید و سرسام‌آور به خصوص در سال‌های اخیر، همواره به فکر یافتن سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ افتادند و خواهان این شدند که به بهترین شیوه ممکن مهاجرت کنند تا در نهایت در کشور مقصد زندگی دلخواه خود را تجربه کنند.

مهاجرت در سال 2022

یکی از آرمان‌ها و اهداف افرادی که پشت درب سفارت‌خانه‌ها به منظور انجام اقدامات مربوط به مهاجرت خود ایستاده‌اند، مهاجرت به مناسب‌ترین کشوری می‌باشد که بتوانند زندگی بهتری را برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند و آینده‌ای روشن را سهم خود کنند تا در نهایت از پله‌های مسیر موفقیت و پیشرفت با هوش، تلاش، کوشش و ذکاوت خود بالا بروند.

به عبارتی می‌توان گفت اغلب افرادی که اقدام به مهاجرت به کشور دیگری می‌کنند، در جهت بهبود شرایط زندگی، شرایط شغلی یا شرایط تحصیلی و مواردی از این قبیل تمام سعی و توان خود را به کار می‌گیرند. همچنین گاهی اوقات نیز ممکن است سالیان طولانی در انتظار جواب درخواستشان از مهاجرت به کشورهای دیگر بمانند تا شاید روزی رویای مهاجرت به کشوری ایده ‌آل که می‌تواند آینده خوبی برای آنان و خانواده‌شان رقم بزند، به واقعیت بپیوندد.

از مهم‌ترین دلایل افزایش مهاجرت در سال‌های اخیر می‌توان به اهمیت بالای تک تک لحظات و ثانیه‌ها برای افراد مهاجر، شرایط نامساعد برای ادامه زندگی در کشور مبدأ و همچنین هوش، استعداد، نبوغ یا نیروی جوانی و شادابی این افراد که با ادامه زندگی در شرایط کنونی بر باد می‌رود اشاره کرد. هم‌اکنون قصد داریم تا در ادامه محتوا، سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ را مورد بررسی قرار دهیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فوق با ما همراه باشید.

مهاجرت از طریق پذیرش تحصیلی

سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲

مهاجرت تحصیلی یکی از امن‌ترین و سریع ترین روش‌ های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ شناخته شده است. این نوع از مهاجرت زمانی امکان پذیر است که متقاضی تصمیم گرفته باشد تا در آینده نه چندان دور و در یک کشور خارجی از طریق دریافت پذیرش از سوی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مورد نظرش، به ادامه روند تحصیلی خود بپردازد.

در صورتی که متقاضی تحصیلات پایه را کسب کرده باشد و توانایی دریافت نمره زبان را نیز داشته باشد، قادر خواهد بود با توجه به بودجه، سن و مقطع تحصیلی خود، کشور مورد هدف برای مهاجرت را انتخاب کرده و اقدامات لازم به منظور مهاجرت خویش را انجام دهد. همچنین متقاضی پس از پایان تحصیلات خود، به احتمال بسیار قوی قادر خواهد بود تا اقامت کشور مقصد را از طریق هر یک از انواع ویزاهای کاری دریافت کند.

متقاضی با استفاده از روش مهاجرتی فوق که از سریع ترین روش ‌های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود، پروسه کوتاه‌تر و آسان‌تری برای دریافت مجوز مهاجرت طی می‌کند. همچنین دریافت مجوز مهاجرت برای فرد متقاضی تنها از طریق پذیرش یا عدم پذیرش او از سوی دانشگاه مورد نظر امکان پذیر خواهد بود و به محض دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر در کشور مقصد، ویزای تحصیلی متقاضی قابل دریافت خواهد بود.

مهاجرت از طریق استارت آپ ویزا

سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲

استارت‌آپ‌ها رونق بزرگی برای اقتصاد هستند؛ کشورهای باهوش در سرتاسر جهان این امر را می‌دانند. دولت‌ها با ارائه اقامت و شهروندی سریع از طریق برنامه‌های ویزای استارت آپ به مهاجران پاسخ می‌دهند. این برنامه‌ها (که گاهی اوقات ویزای کارآفرین نیز نامیده می‌شود) برای افرادی با ایده‌های عالی و انگیزه کارآفرینی طراحی شده است.

ویزای استارت آپ فرانسه، برای کارآفرینان و بنیان‌گذاران جوانی است که می‌خواهند یک کسب‌وکار جدید در فرانسه راه‌اندازی کنند. انواع مختلفی از کسب‌وکارها برای این برنامه‌ها واجد شرایط هستند، اما به ‌طور کلی، این ایده‌های تجاری باید نوآورانه، رقابتی و بین‌المللی باشد و مشاغل جدیدی برای شهروندان فرانسه ایجاد کنند.

کشور دانمارک از سال ۲۰۱۸ تاکنون ویزای استارت آپ دانمارک را در دسترس کار آفرینان قرار داده است. به دلیل توسعه یافته بودن کشور دانمارک و شرایط مطلوب زندگی، ورود به این کشور تا حدودی سخت می باشد و همچنین طبق گزارش های بین‌المللی، کشور دانمارک دارای توسعه یافته ترین الگوی دولت رفاه در جهان است.

نقل ‌مکان به خارج از کشور ممکن است همان چیزی باشد که استارتاپ شما برای شروع به کار نیاز دارد، دلایل زیادی وجود دارد که یک بنیان‌گذار ممکن است یک حرکت بین‌المللی را به‌ عنوان یک مورد حیاتی در مسیر موفقیت انتخاب کند، از جمله:

  • شما می‌توانید مهارت‌ها و فناوری‌های حیاتی را استخدام کنید که ممکن است یافتن آن‌ها در کشور شما دشوارتر باشد.
  • شما باید رژیم‌های مالیاتی مطلوب را به دست آورید.
  • همچنین مسیری برای اقامت، شهروندی و پاسپورت برای شما و خانواده‌تان در یک کشور جدید پیدا کنید.

مهاجرت کاری با جاب آفر

سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲

یکی دیگر از روش‌های مهاجرتی که تحت عنوان محبوب‌ترین، پرتقاضا‌ترین و سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ شناخته شده، مهاجرت از طریق کار نامیده می‌شود. افراد متقاضی به منظور دریافت ویزای کار به پیشنهاد شغلی معتبر، مدرک دانشگاهی، مدرک زبان بین‌المللی (آیلتس، تافل یا …)، سابقه کار مرتبط با مدرک دانشگاهی، بیمه مسافرتی، تمکن مالی کافی و عدم سوء سابقه کیفری نیاز دارند.

شروع روند درخواست جهت دریافت ویزای کار در هر کشوری معمولا از طریق شرکت‌های کاریابی در کشور مقصد صورت می‌گیرد. بنابراین متقاضیان می‌بایست به منظور موفقیت در زمینه فوق، همواره در تکاپو به منظور تقویت رزومه کاری و مهارت‌های خویش باشند تا شانس پذیرش خود را در کشور مقصد افزایش دهند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت و خود اشتغالی

در این روش مهاجرتی که البته جزو سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ نیز به شمار می‌رود، تنها نیاز است که متقاضی طرح و برنامه‌ای منسجم و پویا با بازدهی و کسب درآمد بالا داشته باشد. چرا که در غیر این صورت طرح و برنامه کسب و کار متقاضی، مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت و در نهایت طرح و برنامه کسب و کار او از سوی دولت و سفارت کشور مقصد رد خواهد شد.

روش مهاجرتی ثبت شرکت که تاکنون یکی از پر طرفدارترین و سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ شناخته شده، در گام اول جهت رسیدگی به درخواست متقاضی به منظور ثبت شرکت، حداقل به سرمایه‌ای معادل ۱۰۰ هزار دلار نیاز خواهد داشت.

آلمان یکی از محبوب‌ترین کشورهای اروپایی در بین کارآفرینانی است که قصد مهاجرت و توسعه استارت‌آپ خود را دارند. این کشور به دلیل وفاداری خود به بازرگانان و شرکت‌های نوپا همچنان جذاب است. 30 درصد از شرکت‌های خارجی سرمایه‌گذاری به آلمان مهاجرت کرده‌اند.

افرادی با ایده‌های تجاری خوب، از سراسر جهان خواهان دریافت برنامه کارآفرینی آلمان هستند. شما برای راه‌اندازی کسب‌وکار در آلمان، به مجوز اقامت برای خوداشتغالی نیاز دارید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲

سرمایه‌گذاری راه و روشی سریع به منظور مهاجرت و دریافت اقامت در نظر مهاجرین به شمار می‌رود. اگرچه سرمایه‌گذاری تحت عنوان یکی از بهترین و سریع‌ ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ شناخته شده و مهاجرت از این طریق به سهولت انجام می‌گیرد، اما عدم یا کمبود اطلاعات متقاضی در ارتباط با اصول سرمایه‌گذاری در کشور مقصد موجب خواهد شد تا متقاضی کل سرمایه خود را از دست دهد.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری که یکی از بهترین و ساده‌ترین مسیرها برای مهاجرت به کشورهای خارجی به شمار می‌رود، اغلب بر موضوع خرید سهم اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای موجود در کشور مقصد تاکید دارد. بنابراین متقاضی می‌بایست در راستای ایجاد رشد و سرمایه‌گذاری در کشور مورد نظر خود اقداماتی انجام دهد تا بر اساس قوانین و مقررات تالیفی، مجوز ورود به کشور مقصد را دریافت کند.

کلام آخر

علاوه بر اینکه در محتوای فوق سریع ترین روش های مهاجرت در سال ۲۰۲۲ برای شما عزیزان به طور کاملا واضح و روشن بیان گردید، لازم به ذکر است که متقاضی به منظور مهاجرت در مراحل اولیه، ابتدا می‌بایست شرایط فردی خود را در نظر بگیرد و سپس با استفاده از یکی از روش‌های مذکور، اقدام به مهاجرت به کشور منتخب خود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان سایت مهاجر 24 استفاده کنید.

سوالات متداول

  • مهاجرت از طریق پذیرش تحصیلی در کدام کشورها برای ایرانیان از سرعت، شرایط و امکانات بهتری برخوردار است؟

در کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند که جهت تحصیل متقاضی در هر یک از مقاطع تحصیلی معادل ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار مورد نیاز است، سرعت، شرایط و امکانات بیشتر و بهتری نسبت به سایر کشورها وجود دارد. از جمله ‌آنان می‌توان به امکان انجام کار در حین تحصیل به میزان ۲۰ ساعت در هفته جهت تامین خرج و مخارج متقاضی اشاره کرد.

  • به طور کلی چند روش برای مهاجرت وجود دارد؟

متقاضیان به منظور مهاجرت قادر خواهند بود تا از ۷ روش استفاده کنند که این روش‌ها عبارتند از: مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج، مهاجرت از طریق تولد فرزند، مهاجرت از طریق پناهندگی و مهاجرت برای افراد خاص.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا