دسته‌بندی نشده

سریال بازپرس/ بازیگران، زمان پخش و تیزر سریال بازپرس !

سریال بازپرس

سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی یکی از مجموعه‌های مهم تلویزیونی است که سوژه‌ای حساس درباره برخی پرونده‌های قضائی واقعی دارد.

سریال بازپرس

«بازپرس» را حسین تراب‌نژاد بعد از تحقیق و پژوهش دوساله و بررسی چند پرونده واقعی نوشته و احمد معظمی آن را کارگردانی کرده است. محمدرضا شفیعی نیز تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده دارد.

سریال بازپرس

بازیگران سریال بازپرس

اسامی بازیگران سریال بازپرس

سریال بازپرس

خلاصه داستان سریال بازپرس

محسن قصابیان با نام صدرا بازپرسی است که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخهای این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می رسدو…

تیزر سریال بازپرس

سریال بازپرس کی پخش می شود ؟

سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از شنبه ۱۰ تیرماه ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

سریال بازپرس

از دیگر عوامل سریال می توان به «محسن فلاح» مدیر تصویر برداری، «علی عدالت دوست» مدیر صدابرداری، «سعید کنگاور نظری» مدیرتولید، طراح صحنه «ملیکا سهرابی زاده»، طراح لباس «سمیرا شجاعی»، طراح گریم «مرتضی کهزادی»، دستیار کارگردان و مدیر برنامه ریزی «حمیدرضا علیپور» و بازیگردان «سیامک راشدی» منشی صحنه «مهین شهبازی» نام برد. «بازپرس» در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده و مجری طرح آن موسسه فرهنگی‌هنری وصف‌ صبا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا